قیمت گندله سنگ آهن

قیمت گندله سنگ آهن در هفته های جاری (شهریور 1397) افزایش داشته است. افزایش قیمت گندله به دلیل آزاد شدن صادرات آن و افزایش تقاضای خرید از سوی بازار داخلی و همچنین خارجی بوده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در هفته های اخیر (شهریور 1397) واحد های تولید آهن اسفنجی در اقدام به خرید گندله آهن با افزایش قیمت گندله سنگ آهن مواجه شده اند. دلیل این موضوع را در متن زیر به طور اجمالی مورد بررسی قرار می دهیم.

آزاد شدن صادرات گندله سنگ آهن

شاید شما نیز در جریان آزاد شدن صادرات گندله و ممنوعیت صادرات آهن اسفنجی باشید. با ایجاد اامکان صادرات گندله سنگ آهن، شاهد افزایش تقاضا برای آن بوده ایم. این موضوع بر افزایش قیمت گندله سنگ آهن تاثیر مستقیم داشته و سبب افزایش آن شده است. این موضوع بر قیمت آهن اسفنجی نیز تاثیر گذاشته و علیرغم ممنوعیت صادرات آهن اسفنجی، سبب نوسان مثبت یعنی افزایش آن شده است. دلیل این موضوع افزایش قیمت گندله آهن بوده اس که ماده اولیه جهت تولید آهن اسفنجی است.

چنانچه قصد خرید و یا تهاتر آهن اسفنجی و گندله و سایر محصولات و مواد اولیه آهن نظیر سنگ آهن، کنسانتره آهن و … را دارید می توانید از ظریق مسیرهای ارتباطی زیر با کارشناسان فروش شرکت در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما