مرکز خرید سرباره فولاد

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در زمان تولید فولاد علاوه بر اینکه خود فولاد در این فرآیند تولید می ‌شود، یکسری محصولات جانبی نیز به موازات تولید می ‌شود که این محصولات نیز دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشند. از جمله محصولات جانبی فولاد می‌ توان به سرباره فولاد اشاره کرد که از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار می باشد. برای خرید این محصول می توانید به مرکز خرید سرباره فولاد موجود در شهر محل زندگی خود مراجعه کنید و آن را به میزان مورد نیازتان خریداری نمایید.

مرکز خرید سرباره فولاد

بررسی اجزا تشکیل دهنده سرباره فولاد

بررسی اجزا تشکیل دهنده سرباره فولاد سرباره فولاد جزو محصولات جانبی فولاد محسوب می ‌شود که از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • سیلیکات کلسیم
  • بریت کلسیم
  • اکسید آهن
  • منیزیم
  • کلسیم
  • منگنز
  • آلومینیوم

لازم است بدانید که به دلیل اینکه حجم قابل توجهی فولاد در طول سال تولید و به بازار ارائه می شود، چنانچه محصولات جانبی و دور ریز آنها به درستی مدیریت نشوند می ‌توانند مشکلات زیست محیطی فراوانی به دنبال داشته باشند.

به همین خاطر اغلب صنایع به فکر بازیافت و استفاده مجدد از فراورده های جانبی که در طول ساخت فرآورده‌های اصلی به دست می آیند افتاده اند و علاوه بر اینکه با این کار توانسته اند به حفظ محیط زیست کمک کنند، از نظر اقتصادی نیز توانسته ‌اند رشد و شکوفایی بیشتری را تجربه کنند و از طریق فروش و عرضه این دور ریزها نیز به سود خوب و قابل توجهی دست پیدا کنند.

از جمله موارد مصرف سرباره فولاد می توان به استفاده از آن برای تولید سیمان های سرباره ای و مواد نسوز اشاره کرد. علاوه بر این استفاده از سرباره فولاد برای تولید مصالح زیرسازی جاده نیز رواج بسیار زیادی پیدا کرده استو به دلیل این که سرباره فولاد جزو پسماندهای غیر خطرناک و کاربردی محسوب می شود، می توان آن را به یک محصول بازیافتی پر اهمیت دانست که توانسته در صنایع مختلف جایگاه ویژه ای برای خود کسب کند.

عمده فروشی سرباره فولاد

عمده فروشی سرباره فولاد وب سایت ما به عنوان عمده فروشی سربار فولاد، اقدام به فروش سرباره فولاد با کیفیت، با قیمت مناسب به مشتریان می کند. به دلیل اینکه عرضه آنلاین سرباره فولاد به مشتری با مزایای بسیار زیادی همراه است، امروزه شاهد استقبال بی‌ سابقه مشتریان به خرید این کالا به صورت آنلاین می باشیم.

چرا که در این روش مشتری دیگر نیازی به مراجعه حضوری جهت خرید این محصول ندارد و می ‌تواند در خانه و با چند کلیک ساده به میزان مورد نظر این محصول را خریداری نماید. علاوه بر این امکان خرید سرباره فولاد از فروشندگانی که در سایر شهرها فعالیت می‌ کنند نیز وجود دارد و مشتری دیگر نیازی به سفر به شهر مورد نظر برای تهیه این محصول ندارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما