نحوه خرید فرومنگنز کم کربن ذوب آهن

فرومنگنز کم کربن ذوب آهن چیست و چه کاربردی دارد؟ برای اینکه شما هم بتوانید این موضوع را بفهمیدید و درک کنید بهتر است تا پایان این مطلب با ما باشید تا تمامی سوالات شما پاسخ داده شود. نحوه ی خرید فرومنگنز کم کربن ذوب آهن از طریق مراکز فروش ما می باشد و آدرس هایی که در زیر برای اطلاع شما ذکر شده اند. پس تا انتهای متن با ما باشید.

نحوه خرید فرومنگنز کم کربن ذوب آهن

معرفی فرومنگنز کم کربن ذوب آهن

معرفی فرومنگنز کم کربن ذوب آهن منگنز یکی از مهم ترین فلزات می باشد که صنایع چدن از مصرف کنندگان اصلی آن می باشد. منگنز دارای آهن زیادی در بافت خود می باشد. و چون این آلیاژ مقادیر زیاد آهن و منگنز دارد و به میزان کم فسفر، گوگرد و کربن دارند، به آن فروآلیاژ هم می گویند.

فرومنگنز به عنوان یک اکسیژن زدا گوگرد ساز و یک آلیاژ ساز در صنعت فولاد کاربرد دارد. در تمامی ساخت فولاد ها منگنز به عنوان عنصری پایدار و همیشگی به آن ها اضافه می شود. 

منگنز در چند اندازه و درجه تولید می شود و در منگنز به عنوان ماده ی فراوری شده به مذاب اضافه می شود. این ماده علاوه بر گوگرد زدایی که دارد باعث ایجاد استحکام و سختی در فولاد مورد نظر می شود.

فرومنگنز را از نظر دارا بودن کربن به سه دسته ی پر کربن ، کربن متوسط و کم کربن تقسیم می کنند. این ماده تا وقتی خشک است بدون بو می باشد و به شکل کلوخه است. سطح آن نقره ای می باشد که در طول زمانه در اثر اکسیداسیون تیره می شود.

معمولا عاری از گرد و غبار می باشد و به شکل الک شده عرضه می شود. و به صورت کیسه هایی توسط شرکت به درخواست کنندگان تحویل داده می شود. برای خریداری این محصول با ارزش به شرکت ما مراجعه نمایید.

میزان صادرات فرومنگنز کم کربن ذوبی

میزان صادرات فرومنگنز کم کربن ذوبی این محصول پر از خاصیت و مفید را که برای موارد مختلفی استفاده می شوند به قیمتی مناسب از طریق مراکز فروش خود به بازار عرضه می نماییم. فرومنگنز ذوب آهن به مقادیر زیاد به کشورهای دیگر سالیانه صادر می شود. صادرات فرومنگنز یکی از اقلام صادراتی کشور عزیز ما می باشد که باعث عرض دهی زیادی به کشور می شود‌

شما دوستان عزیز که تمایل به خرید آن از طریق غیر حضوری دارید می توانید با مراجعه به سایت ما قیمت ها را ببینید و آن را به میزان دلخواه سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالاتتان می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با متخصصان ما در این زمینه مشاوره کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما