نرمه آهن اسفنجی برای تولید بریکت – مزایده فروش

مزایده فروش 20 هزار تن نرمه آهن اسفنجی مناسب برای تولید بریکت سرد آهن توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ به صورت ماهانه برگزار می شود. فرم شرکت در مزایده در پیوست همین اطلاعیه قابل دانلود می باشد. کارخانه هایی که نرمه را برای تولید لنت خودرو درخواست دارند، لطفا در قسمت مربوطه فایل ذکر نمایند.

نرمه آهن اسفنجی موجود شرکت آهن و فولاد سیمرغ

کارخانه های تولید آهن اسفنجی

نرمه آهن اسفنجی محصول جانبی و به عبارت بهتر ضایعات کارخانه های تولید آهن اسفنجی است. امکان استفاده از نرمه آهن اسفنجی توسط خود کارخانه (جهت تولید بریکت) و یا فروش آن در کنار محصول و فرآورده اصلی یعنی اهن اسفنجی، می تواند هزینه تولید را برای واحد احیاء مستقیم کاهش دهد. به این ترتیب می توان محصولات را با قیمت تمام شده بهتری عرضه نمود.

نرمه
برای تولید بریکت سرد آهن اسفنجی

نرمه آهن اسفنجی
کاربردهایی دارد که دو مورد از آن را در زیر اعلام می کنیم:

  • نرمه برای تولید بریکت آهن
  • نرمه برای تولید لنت ترمز خودرو

همانطور که بیان کردیم یکی از موارد استفاده نرمه آهن اسفنجی، استفاده از آن برای تولید بریکت سرد آهن اسفنجی است. بریکت نمودن نرمه با میکس نرمه آهن اسفنجی و چسب سیلیکات، آهک بعلاوه ی حرارت، انجام می گیرد. البته به سفارش خریدار، می توان در مرحله تولید بریکت آهن اسفنجی، عناصر آلیاژی مورد نیاز را نیز به محصول افزود.

آنالیز آهن اسفنجی و نرمه

آنالیز آهن اسفنجی و نرمه محصول یک کارخانه اغلب یکسان است. نرمه آهن اسفنجی در حقیقت آهن اسفنجی زیر سرندی است که در مرحله نهایی انتقال آهن اسفنجی از محصول جدا می شود.

البته همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، بریکت نرمه آهن اسفنجی لزوما دارای آنالیز یکسان با نرمه نیست. چراکه اغلب در مرحله تولید بریکت آهن اسفنجی، عناصر آلیاژی بر محصول می افزاییم.

قیمت روز آهن اسفنجی در ایران

قیمت روز آهن اسفنجی که در بورس و یا بازار آزاد توسط تولیدکنندگان آهن اسفنجی در ایران اعلام می گردد، تاثیر گذار در تخمین و تصمیم گیری بر قیمت نرمه آهن اسفنجی می باشد. قیمت نرمه نیز مستقیم بر قیمت بریکت نرمه آهن اسفنجی تاثیر می گذارد.

قیمت نرمه آهن اسفنجی

در آنالیز آهن اسفنجی مواردی نظیر درصد آهن کل (Fe total) همچنین متالیزاسیون، مقدار عناصر مزاحم موجود در محصول، درصد رطوبت و درصد کربن در نرمه اهمیت دارد. بنابراین جهت اعلام پیشنهاد در خصوص قیمت نرمه آهن اسفنجی، نیاز به بررسی آنالیز نرمه آهن است.

کاتالوگ و فرم شرکت در مزایده:

ironmrtal.irDownload

Simurgh Iron Co. CatalogDownload

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از مسیرهای ارتباطی درج شده در زیر با واحد فروش شرکت و یا به طور مستقیم با مدیر بازرگانی شرکت تماس بگیرید.

روش های مختلفی برای خرید و فروش نرمه آهن اسفنجی وجود دارد و بسیاری از تولیدکنندگان در بازارهای داخلی و خارجی به رقابت پرداخته اند. برای مشاهده این محصول ، به لیست بروشورها مراجعه کرده و برای دیدن برخی از آنها می توانید با فروشگاه های تامین کننده و نمایندگان نرمه آهن اسفنجی تماس بگیرید.

نرمه آهن اسفنجی برای تولید بریکت - مزایده فروش

منظور از نرمه آهن اسفنجی چیست؟

منظور از نرمه آهن اسفنجی چیست؟ خواص نرمه آهن اسفنجی تنوع و بیشماری آنهاست. بزرگترین تولید کننده ایران برای خرید و فروش انواع بسته بندی این محصول وارد بازار می شود. مراکز زیادی در کشور برای خرید و فروش نمونه های با کیفیت وجود دارد و خریداران می توانند این کالاها را بصورت آنلاین خریداری کنند که در این صورت ارزان تر هستند.

برخی از محصولات ایران به دلیل کیفیت بالای محصولات و تقاضای آنها در بازارهای خارجی هر ساله به ایران صادر می شود. صادرات اشکال مختلفی دارد و صادرات آنها زمینه ایجاد اشتغال را ایجاد می کند. خریداران می توانند از بسیاری جهات این محصولات را دریافت کنند ، اما بهترین و ساده ترین راه مراجعه به وب سایت ها است.

یکی از ویژگی های این نوع آهن این است که به دلیل افزایش قیمت آهن ، مسائل زیست محیطی و ضایعات روزانه ، آهن اسفنجی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تولیدکنندگان بدنبال کار هستند. از نظر هزینه ، این نوع فولاد که درصد کمی از فولاد جهان را تشکیل می دهد هدف قرار می گیرد. در ایران تولید این محصول ارزان و ارزان است ، بنابراین توجه بیشتری به آن می شود .

از این کاربردهای ارزشمند ، ارزان و مقرون به صرفه در کوره هایی مانند کوره های القایی استفاده می شود که استفاده از ضایعات را به نصف کاهش می دهد ، اما کسانی که قصد استفاده از آنها را دارند باید دانش و مهارت کافی داشته باشند. در همه کشورها ، به خصوص در ایران ، از این قالب های پنبه ای برای ذوب فولاد استفاده می شود و این نرمه ها به دلیل هزینه پایین ، درآمد زیادی کسب می کنند.

بریکت نرمه آهن اسفنجی را بیشتر بشناسید

بریکت نرمه آهن اسفنجی را بیشتر بشناسید یکی از اهداف خرید نرمه آهن اسفنجی استفاده از آن برای تولید بریکت های اسفنجی است. خرید نرمه آهن اسفنجی با کیفیت بالا ممکن است برای این صنعت مناسب باشد. نرمه آهن اسفنجی در گریدها و تجزیه و تحلیل های مختلف ارائه می شود. بسته به نرمی پشم پنبه ، این محصول می تواند کاربردها و کاربردهای مختلفی داشته باشد. یکی از مهمترین موارد استفاده از نرمه آهن اسفنجی تولید بریکت است. بریکت را هم از آهن و هم از اسفنج نرم می توان تهیه کرد.

در مرحله نهایی تولید نرمه آهن، محصول را از غربال عبور می دهیم ، گلوله های خرد شده را از بار آهن پنبه خارج می کنیم و گلوله های خرد شده را از گلوله های آهن پنبه جدا می کنیم. اسفنجی که زیر الک باقی مانده است غربال دیگری یا به طور خاص تر ، نرمه آهن اسفنجی نامیده می شود. این محصول از خلوص بالا و ارزش بالایی از آهن برخوردار است. البته آهن اسفنجی مانند سایر انواع فولاد فرآوری نشده یا درصدی از آهن کل ارزیابی می شود.

موارد استفاده از نرمه آهن اسفنجی

موارد استفاده از نرمه آهن اسفنجی استفاده مجدد از زباله های زنجیره ای فولاد در جلوگیری از نشت فولاد و افزایش هزینه ها مثر است. محصول زائد واحد احیا مستقیم نیز نرمه آهن اسفنجی است. خوشبختانه نرمه آهن اسفنجی را می توان در زنجیره های فولادی بازیافت کرد. به دلیل کوچک بودن دانه این محصول ، نمی توان از آن به طور مستقیم در کوره استفاده کرد ، اما توانایی استفاده از مواد افزودنی مانند سیلیکات و چسب در هنگام فشرده سازی و جمع شدگی با استفاده از فناوری پردازش بریکت ، می تواند کوره ای را با استفاده از نرمه آهن اسفنجی ایجاد کند. محصول حاصل به عنوان بریکت نرمه آهن اسفنجی استفاده می شود.

از بریکت نرمه آهن اسفنجی در کوره های القایی و قوس ها استفاده می شود. بنابراین ، برای بریکت های نرمه آهن اسفنجی، عواملی مانند تجزیه و تحلیل شیمیایی و درجه محصول ، درصد بریکت های فلزات آهنی ، درصد ناخالصی ها و … بسیار مهم هستند. نرمه آهن اسفنجی که برای ساخت بریکت ها استفاده می شود ، کیفیت نهایی بریکت های نرمه آهن اسفنجی را به میزان زیادی تحت تأثیر قرار می دهد.

قیمت روز نرمه آهن اسفنجی در سال جدید

قیمت روز نرمه آهن اسفنجی در سال جدید کارخانه پیشرفته نرمه آهن اسفنجی ایران با هزینه ای بالغ بر میلیون ها دلار در استان آذربایجان شرقی افتتاح شده و زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم و درآمد خوب بسیاری از افراد را فراهم می کند. این کارخانه و همچنین کارخانه های آهن و فولاد پنبه متوسط ​​، با تولید آهن با خلوص بالا توانسته اند سختی کار این شرکت ها را جبران کنند.

تمام مواد مورد نیاز این گیاه از مواد داخلی ساخته شده است که باعث ایجاد رونق اقتصادی ، جلوگیری از رفتن پول به خارج از کشور و در نتیجه بهبود اقتصاد کشور می شود و متعلق به افراد بیکار ایران است که همه به همین دلیل کار می کنند. کارخانه آهن و فولاد جهت تأمین فولاد کارخانه های ذوب آهن ایران تأسیس شد و فعالیت های روزمره کارگران بومی کشور این کارخانه را قادر به تأمین نیازهای فولادی کشور کرده است. عرضه.

فعالان این کارخانه در تلاشند تا تولید خود را برای حفظ کیفیت محصولات خود و تأمین سنگ آهن مورد نیاز کشورهای همسایه در سالهای آینده افزایش دهند و این کارخانه از تجهیزات و ابزار با کیفیت بالا استفاده می کند. کارگران از موفقیت این محصول در صنعت فولاد چه در داخل و چه در خارج از کشور بسیار راضی بودند.

قیمت روز نرمه آهن بسیار ارزانتر از ضایعات فلزات کارخانه های تولید فولاد در کشور است و آنها می توانند با استفاده از این نرمه آهن تولید با کیفیت بالا و قیمت های پایین تری را افزایش دهند. همه تولیدکنندگان کشور برای تأمین معاش خود از این اتوها استفاده اقتصادی می کنند و سنگ آهن ارزان تعداد معینی از افراد بیکار را به کار می گیرد که این امر نقش مهمی در اقتصاد مردم کشور دارد و کشور به کشور افتخار می کند.

مصرف روزانه آهن نرمه بسیار کمتر از میزان مصرف و مقرون به صرفه است که دلیل اصلی استفاده زیاد از کارخانه های تولید فولاد در کشور است و هزینه پایین این محصول باعث افزایش صادرات شده است. هزینه زیاد و پایین آهن پنبه بسیار متفاوت است و درگیری منجر به رونق اقتصادی در ایران و کشورهای همسایه و فولادسازان شده است. امروزه از نرمه آهن در بسیاری از کارخانه های تولید فولاد استفاده می شود ، از نظر اقتصادی گران است و به طور فزاینده ای در ساخت محصولات استفاده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما