نمایندگی فروش آهن اسفنجی دامغان در شهر تهران

آهن اسفنجی دامغان اگرچه محصول خطرناکی تلقی نمی شود، اما باید با احتیاط عمل کرد و از تماس غیرضروری با آن نیز جلوگیری کرد. برای استفاده و کاربرد صحیح این محصول به دور از هرگونه خطا می بایست از نمایندگی های فروش راهنمایی خواست. برای خرید آهن اسفنجی دامغان باکیفیت، نمایندگی فروش دامغان این محصول در شهر تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان است. 

نمایندگی فروش آهن اسفنجی دامغان در شهر تهران

آنچه باید از آهن اسفنجی دامغان باکیفیت بدانید

آنچه باید از آهن اسفنجی دامغان باکیفیت بدانید ملاحظات طراحی تعیین قطر عروق آهن اسفنجی تابعی از متغیرهای زیر است:

  • زندگی مطلوب
  • سرعت از طریق تختخواب
  • افت فشار از طریق واحد
  • زمان تماس
  • کانال پتانسیل

فرآیندهای دیگر: 

فرآیندهای دوغاب به عنوان جایگزینی برای آهن اسفنجی توسعه داده شدند. از دوغابهای اکسید آهن برای جذب انتخابی سولفید هیدروژن استفاده شده است. هزینه شیمیایی این فرایندها نسبت به فرآیند آهن اسفنجی بیشتر از هزینه است، اما این میزان تا حدی با سهولت و هزینه کمتری که با آن می توان برج تماسی را پاک و شارژ کرد جبران می شود.

گرفتن تأیید برای دفع مواد شیمیایی صرف شده، حتی اگر غیر خطرناک باشند، زمان بر است. نمونه ای از چنین فرآیند، فرآیند Sulfa-Check است که با حضور دی اکسید کربن سولفید هیدروژن و مرکاپتان ها را از گاز طبیعی حذف می کند.

این فرایند از نیتریت سدیم (NaNO2) استفاده می کند. جریان گاز با سطح اکسیژن زیاد با فرآیندی مقداری اکسید نیتروژن در جریان گاز تولید می کند. حذف سولفید هیدروژن تحت تأثیر زمان کوتاه تحت تأثیر قرار نمی گیرد زیرا این واکنش تقریباً بصورت لحظه ای رخ می دهد.

خرید بدون واسطه آهن اسفنجی دامغان

خرید بدون واسطه آهن اسفنجی دامغان هیدروکسید سدیم و سدیم نیتریت مواد قابل استفاده در فرایندها هستند و قابل بازسازی نیست. این فرایند در یک طراحی رگ یک مرحله ای با استفاده از محلول آبی نیتریت سدیم بافر برای تثبیت pH در بالا انجام می شود.

همچنین، یک پایه قوی کافی برای بالا بردن pH مواد تازه به 12.5 وجود دارد. واکنش با سولفید هیدروژن گوگرد عنصر، آمونیاک و سود سوز آور را تشکیل می دهد: NaNO2 + 3H2S ↔ NaOH + NH3 + 3S + H2O سایر واکنشهای تشکیل دهنده اکسیدهای نیتروژن رخ می دهد و دی اکسید کربن موجود در گاز با هیدروکسید سدیم واکنش می دهد تا کربنات سدیم و بی کربنات سدیم را تشکیل دهد.

محلول مصرف شده، دوغاب ذرات گوگرد ریز در محلول نمکهای سدیم و آمونیوم است. فرآیند درمان سولفا یک فرایند دسته ای برای حذف انتخابی سولفید هیدروژن و مرکاپتان از گاز طبیعی است. این فرآیند خشک است، بدون مایعات رایگان است و در جایی که یک فرایند دسته ای مناسب است می توان از آن برای کلیه کاربردهای گاز طبیعی استفاده کرد.

سیستم درمان سولفا با استفاده از اکسید آهن بر روی یک ماده جامد متخلخل یک پیشرفت جدید است. برخلاف فرآیند اسفنج آهن ، ماده درمان سولفا غیر پیروفیک است و از ظرفیت بیشتری نسبت به اسفنج آهن به صورت حجمی یا جرم برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما