هزینه خرید کنسانتره آهن زنجان به صورت مستقیم

آیا از هزینه خرید کنسانتره آهن زنجان به صورت مستقیم، مطلع هستید؟ می دانید مزیت های استفاده از این محصول چیست؟ چگونه آن را از نظر کیفی دسته بندی می کنند؟ به این سوالات، در مقاله ای که مطالعه می نمایید، به صورت اجمالی پاسخ داده ایم و سعی کرده ایم تا شما را با این محصول به صورت همه جانبه، آشنا نماییم. هزینه خرید کنسانتره آهن زنجان به صورت مستقیم

5 مزیت برتر کنسانتره آهن زنجان

5 مزیت برتر کنسانتره آهن زنجان کنسانتره در واقع، یکی از مواد اولیه تولید فولاد می باشد. شرکت های تولیدی آهن آلات، تولید کنسانتره را به صورت خشک و بی آب انجام می دهند. این محصول، از نقطه نظر عیار و عدم وجود ناخالصی های زیاد، مورد ارزیابی قرار می گیرد. اما 5 مزیت کنسانتره آهن زنجان را در این جا برای شما توضیح می دهیم که عبارت می باشند از: 

  • محصولی ثانویه برای تولید سنگ آهن است. 
  • استفاده از آن سبب بالا بردن عیار سنگ آهن می شود. 
  • از این طریق، ضایعات آهن دوباره به چرخه تولید بر می گردند. 
  • در تولید آهن اسفنجی و گندله کار می ‌گیرند. 
  • هزینه های مصرف انرژی و غیره را کاهش می دهد. 

بطور خلاصه اگر بخواهیم این محصول را برای شما معرفی نماییم، باید گفت که کنسانتره در واقع، نوعی پودر می باشد. آن را از سنگ آهن استحصال شده به دست می آورند و کاملاً سیاه فام است. در صنایع ذوب آهن، به شدت کاربرد دارد. اهمیت آن به این است که مواد مزاحم و مضر را از آهن می گیرد. 

کنسانتره ها سبب شده اند تا کارخانه جات به راحتی و در مدت زمان کمتری، به تولید محصولات خود بپردازیند و از سویی، هزینه های‌ شان نیز کاهش پیدا کند. 

تاثیر کیفیت مواد اولیه بر فروش کنسانتره آهن

تاثیر کیفیت مواد اولیه بر فروش کنسانتره آهن طبیعتاً هر کدام از محصولاتی که ما به عنوان متریال برای ساخت یک کالا به کار می بریم، باید درجه یک باشد تا بتوانیم، یک فرآورده خوب را بسازیم. تاثیر کیفیت مواد اولیه بر فروش کنسانتره آهن نیز به همین میزان حائز اهمیت است. خوب است بدانید که عیار این پودرها، بین 65 تا 69 درصد می باشد. 

البته، معیارهای مختلف دیگری را هم باید در نظر بگیریم که تعیین کننده درجه یک بودن کنسانتره می باشد. مثلا این که دانه و سایز کنسانتره بسیار موثر است. رطوبت نباید داشته باشد و از سویی، عاری از مواد مزاحمی مانند گوگرد، سیلیس، آلومینا و فسفر می باشد. 

مقدار زیاد این مواد، باعث می ‌گردد تا کنسانتره عیار کمتری پیدا کند و در نتیجه کیفیت آن کاهش یافته و این امر سبب می شود قیمت آن نیز کاهش یابد. پس این موارد، نکات اصلی در خصوص درجه بندی کیفی کنسانتره آهن می باشند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما