پخش کنندگان قراضه سنگین پرس شده

قراضه سنگین پرس شده محصول تولید شده از وسایل آهنی دور ریختنی و فرسوده است که نوع خاصی از آهن می باشد و برای تهیه انواع کالا ها و محصولات آهنی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات معمولاً بر حسب کیفیت و مشخصات فیزیکی در نمونه های متفاوت تقسیم بندی می شوند و پخش کنندگان قیمت های متنوع نیز برای فروش این محصولات در نظر می ‌گیرند.

پخش کنندگان قراضه سنگین پرس شده

قراضه سنگین پرس شده چه مشخصاتی دارد؟

قراضه سنگین پرس شده چه مشخصاتی دارد؟ قراضه پرس شده یکی از مهمترین محصولات مورد استفاده در کوره ها و تجهیزات مربوط به تولید فولاد است که از آنها برای گرم کردن کوره ها استفاده می شود. قراضه های سنگین پرس شده دارای نمونه های مختلفی هستند که مشخصات آنها بر اساس نوع موادی که در تولید این نوع کالا ها در نظر گرفته می ‌شود، مشخص می گردد.

قراضه های پرس شده در واقع بر اساس کیفیت و مشخصات فیزیکی در نمونه های متفاوتی دسته بندی می شوند که یکی از مهمترین تقسیم بندی این محصولات شامل موارد زیر می شود:

  1. قراضه های سنگین آهن ۱ و ۲: این محصولات دارای وزن مخصوص هستند و از انواع میلگرد ها و انواع نبشی های قراضه تولید می شوند.
  2. قراضه های سنگین متوسط آهن ۱ و ۲: این قطعات نیز دارای وزن مخصوص در حدود بازی هشت تا یک دهم تن بر متر مکعب هستند.
  3. ضایعات سنگین آهن ۱ و ۲: این محصولات وزن مخصوص ظاهری بیشتر از ۱ دهم متر مکعب به خود اختصاص می دهند و معمولاً برای تهیه آنها از تمامی مواد مانند انواع لوله های فولادی، ضایعات پرس بدنه ای که از پرس یخچال، بخاری، آبگرمکن، بدنه ماشین های لباسشویی، خودرو های فرسوده و غیره استفاده می شود.

بازار فروش انواع قراضه سنگین

بازار فروش انواع قراضه سنگین بازار فروش قراضه سنگین از رونق قابل توجهی برخوردار است زیرا این محصولات برای تهیه کالا ها و محصولات مختلف مورد توجه قرار می‌ گیرد و از آنجایی که قیمت فروش این محصولات در رقم های مناسب تر اعلام می گردد، واحد های تولید کننده محصولات مختلف می ‌توانند این نوع کالاها را برای رسیدن به اهداف تولیدی خود استفاده نمایند.

بازار فروش قراضه های سنگین همچنین در راستای استفاده از این محصولات برای تولید فولاد از رونق بسیار خوبی برخوردار است و معمولاً از این ضایعات برای بارگیری در کوره های القایی تولید فولاد و انواع شمش فولادی استفاده می شود و این فعالیت از نظر اقتصادی برای تولید فولاد توجیه خوبی دارد. به عبارت دیگر استفاده از قراضه های آهن و بازیافت آنها کمک زیادی به حفظ سرمایه های ملی می کند و در ایجاد شرایط اقتصادی مطلوب تر اهمیت دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما