پخش کنندگان میلگرد حرارتی ساده

میلگرد حرارتی میلگردی است که برای جلوگیری از تنش های مختلفی در بتن کاربرد دارد، این میلگرد ها را به صورت عمود برهم در مکانی که حدود 2 سانتی متر از سطح بالایی تیر آهن پایین تر است قرار می دهند، میلگرد ها قطعه‌ای استوانه‌ای توپُر از جنس فولاد است که برای افزایش مقاومت کششی در بتن‌ها استفاده می شود، پخش کنندگان میلگرد حرارتی ساده آن را با قیمت مناسبی عرضه می کنند.

پخش کنندگان میلگرد حرارتی ساده

نکات مهم در انتخاب میلگرد حرارتی

نکات مهم در انتخاب میلگرد حرارتی به طور کلی به مصالح و مقاطع فولادی که به شکل سیم یا میلگرد هستند و برای افزایش استحکام در دل بتن به کار گرفته می‌شوند فولاد میلگرد می‌گویند، میلگرد های حرارتی فولاد های فلزی هستند که به صورت آلیاژ از آهن و سنگ آهن استخراج و به دست می‌آید، بدنه میلگرد سطح مقطعی و به صورت ساده یا آجدار است. نوع ساده آن در سطح بدنه‌ی خود هیچ طرح و برجستگی ندارد و اغلب در صنعت ساخت و ساز به عنوان خاموت در سازه‌ها یا برای کاربردهای صنعتی کاربرد دارد، میلگرد را می‌توان به دو گروه ساده مدل شاخه‌ای و ساده مدل کلافی تقسیم کرد.

هر کدام از انواع میلگردها برای منظور خاصی کاربرد دارند، نوع شاخه‌ای طول‌های استاندارد و مشخصی دارد و برش خورده و نوع کلافی قابلیت برش در طول دلخواه را دارد، اگر میلگرد حرارتی ساده از نوع وارداتی باشد قیمت نهایی بالا می رود زیرا موارد بسیاری را طی کرده تا به کشور و مراکز فروش رسیده و همه آنها بر قیمت نهایی تاثیر می گذارد و اگر تولید داخل باشد با کاهش قیمت مواجه می شود.

از نظر میزان افت قطر میلگرد حرارتی ساده حدود 5 میلی متر می باشد، با وجود تیرچه ها به عنوان تکیه گاه میلگردهای حرارتی نیاز است، اگر از میلگردهای حرارتی در اجرای سقف استفاده نشود ترک های عرضی در بتن ایجاد شده که سبب نفوذ آب شده و در نهایت منجر به خوردگی میلگردهای اصلی می شود، پس استفاده از میلگردهای حرارتی جهت جلوگیری از خوردگی میلگرد های اصلی لازم است.

این میلگردها را به صورت چپ و راست بر روی سقف قرار می دهند و در زمانی که بتن با افت حرارت مواجه شود از ترک خوردن آن جلوگیری می کند. بهترین مکان قرارگیری آنها یک سوم بالای ضخامت دال بتنی می باشد.

فروش کلی میلگرد حرارتی ساده

فروش کلی میلگرد حرارتی ساده بهترین مکان قرارگیری این میلگردها یک سوم بالای ضخامت دال بتنی است، این میلگردها علاوه بر خاصیت حرارتی نقش باربری نیز دارند، همچنین در هنگام آتش سوزی از تخریب بتن جلوگیری می کنند، قطر این میلگردها معمولا 6 تا 8 می باشد، فروش میلگرد حرارتی از طریق مستقیم از درب کارخانه و روش فروش آنلاین آن و فروش از شعب معتبر صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما