کشتی ضایعاتی فروشی در بوشهر

 

کشتی ضایعاتی فروشی الاعظم با وزن ۱۰۸۰۰ تن٬ طول ۱۸۰ متر٬ عرض ۲۲ متر و ارتفاع ۱۶ متر با ۵ انبار دو طبقه با موتور دیزل برج وسط شافت استیل ۳۰ متر وزن سی و سه تن و پروانه برنجی ۳۳ تن در بوشهر به واحدهای فولادسازی عرضه می شود. برشکاری و آماده سازی بار به درخواست خریدار می تواند به عهده شرکت باشد یا واگذاری کامل آن به خریدار انجام شده و خریدار خود برای برشکاری و آماده سازی اقدام نماید. فیلم شاخص کشتی در  ابتدای آگهی فروش کشتی ضایعاتی قرار داده شده است.

ضایعات آهن جهت استفاده در ذوب برای هر سه نوع کوره ها که شامل کوره بلند٬ کوره القایی و قوس الکتریکی است٬ به کار گرفته می شود. در حقیقت قراضه آهن ماده شارژ اصلی کوره ها در صنعت فولادسازی است. ضایعات آهن ممکن است مربوط به آهن آلات ساختمانی شامل تیرآهن٬ نبشی و … مستعمل باشد و یا مربوط به ضایعات کشتی٬ ریل راه آهن و دیگر تجهیزات فولادی باشد. آهن آلات بازگشتی خطوط فولادسازی نیز به عنوان قراضه آهن جهت ذوب یا به ابتدای خط فولادسازی در کارخانه باز می گردد و یا به عنوان ضایعات خط تولید کارخانه به فروش می رسد.

فروش کشتی ضایعاتی

قراضه آهن مربوط به کشتی ضایعاتی٬ به دلیل استفاده فولاد مرغوب برای بدنه کشتی دارای کیفیت خوب بوده و قراضه آن اغلب در ردیف قراضه سوپر ویژه مورد عرضه قرار می گیرد. کشتی ضایعاتی فروشی یا ریل راه آهن بدلیل اینکه توسط دولت به اشخاص و کارخانه ها واگذار می شود٬ نیازمند مجوز دولتی و اسناد مالکیت جهت عرضه و فروش می باشد. معامله و فروش کشتی ضایعاتی ممکن است بدون برشکاری کشتی همراه با ملحقات آن صورت گیرد که در این صورت خریدار امکان راه اندازی و بکار گیری مجدد آن با توجه به مسئولیت دولت را ندارد و صرفا می تواند به عنوان قراضه بعد ار برشکاری استفاده کند و یا به فروش برساند. در این شیوه معامله اغلب حین انعقاد قرارداد و انتقال سند  مالکیت و مجوزها به اسم خریدار٬ تسویه حساب انجام می گیرد.
فروش به صورت قطعات برش خورده کشتی اغلب با نرخ بالاتر همراه با محاسبه هزینه های برشکاری  و آماده سازی انجام می گیرد که نحوه تسویه بصورت نقدی با درصدی پیش پرداخت و ریزشی روی باسکول طی هر مرحله تحویل بار می باشد.

کشتی ضایعاتی فروشی الاعظم

کشتی ضایعاتی فروشی الاعظم با مشخصات اعلام شده در ابتدای مقاله با میزان آهن آلات تخمین زده شده در حدود ۱۰ هزار تن آماده فروش می باشد. خریدار می تواند کشتی را به صورت کامل طی یک قرارداد خریداری کند در صورت کم یا بیشتر بودن میزان قراضه آهن حاصل٬ تسویه حساب بین طرفین معامله انجام می گیرد. همچنین چنانچه خریدار درخواست خرید برش خورده و قراضه آماده را داشت٬ برشکاری و آماده سازی توسط شرکت انجام شده و محصول تحویلشان داده می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما