اخذ نمایندگی فروش آهن آلات

شرکت آهن و فولاد سیمرغ آمادگی خود را برای اعطای نمایندگی فروش آهن آلات در سراسر ایران جهت همکاری به اطلاع هموطنان گرامی که قصد اخذ کد نمایندگی دارند، می رساند. اعطای نمایندگی فقط منحصر به محصولات نهایی فولاد است.

به خاطر کاربردهای زیاد آهن آلات در بسیاری از زمینه های ساختمان سازی، تولید ماشین آلات و دستگاه های مکانیکی نیاز به این فلز در تمام شهرها احساس می شود و بازار فروش آهن آلات در ایران رو به روز در حال گسترش است. به همین منظور این مجموعه برای خرید و دسترسی آسان مردم عزیز قصد دارد نمایندگی های فروش آهن را در سراسر ایران افتتاح سازد و مراکز فروش آهن آلات خود را گسترش دهد.

شرایط اخذ نمایندگی فروش آهن آلاتی

اطلاع و آگاهی از بازار این حوزه یعنی صنعت فولاد، شناخت بازار های هدف و مصرف در کنار داشتن تخصص برای راهنمایی مناسب خریداران و ارائه محصول مناسب به آنها، آگاهی از قیمت خرید و فروش انواع آهن آلات مهمترین شروط اعطای نمایندگی است. اولویت اعطای نمایندگی شهرهای بزرگ کشور و در گام بعد شهرهای کوچک کشورمان است. نمایندگی فروش آهن آلات که کد اخذ می کنند و این مسئولیت را می پذیرند وابسته با بزرگی بازار شهر هدف، موظف به فروش حجم مشخصی از محصول که توسط مدیریت بازرگانی شرکت به ایشان تشریح خواهد شد، می باشند.

چنانچه این حجم فروش محقق نشود امکانات مورد ارائه از سوی شرکت آهن و فولاد سیمرغ محدودتر خواهد شد در عین حال شرکت آهن و فولاد سیمرغ حق اعطای نمایندگی به اشخاص و شرکت های دیگر را خواهد داشت. و نمایندگی حق اعتراض در این خصوص را نخواهد داشت.

شهرها بر اساس بزرگی بازار هدف، توسط شرکت کد بندی شده اند. جدول کد شهرها متعاقبا در سایت شرکت آهن و فولاد سیمرغ قرار داده خواهد شد. برای شهرهایی نظیر تهران، اصفهان، مشهد، تبریز و کرمان اعطای نمایندگی بصورت منطقه ای و چند نمایندگی خواهد بود.

فروش آهن آلات دست دوم

اعطای نمایندگی فروش آهن آلات نو و آهن آلات دست دوم و ضایعات آهن برای واحد های ذوب، جداگانه است. این تصمیم به صلاح دید مدیر بازرگانی شرکت “خانم مهندس نعمت زاده” با هدف خدمات رسانی مناسب به خریداران گرفته شده است. به تاکید ایشان نمایندگی های موظف به همکاری با یکدیگر و راهنمایی صحیح خریداران در انتخاب آهن نو یا دست دوم خواهند بود. نمایندگی فروش ضایعات آهن نیز مسئولیت بازاریابی حضوری را با واحدهای ذوب و فولادسازی شهر مورد نظر، خواهند داشت.

قرارداد و تضمین اعطای نمایندگی

شرایط قرارداد و ضمانت اجرایی که از نماینده دریافت خواهد شد پس از بررسی شرایط او از سوی مدیریت بازرگانی شرکت و تایید مدیریت، به وی ابلاغ خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی قرار داده شده در زیر تماس حاصل نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

6

  1. باسلام
    اینجانب متقاضی اخذ نمایندگی فروش اهن الات هستم لطفا راهنمایی بفرمایید

  2. بسیار عالی
    اینجانب علاقمند به اخذ نمایندگی در استان زنجان میباشم
    شرایط اینجانب
    ۱ دارا بودن زمین در شهرک صنعتی نو آوران زنجان به مساحت ۴۲۰۰ متر مربع
    ۲ سوله آماده با مساحت ۴۵۰ متر مربع
    ۳ سوله دوم با همان شرایط در مرحله احداث
    ۴ مدیر ارشد شرکت ایران ترانسفو
    ۵ شناخت بازار هدف در ورقهای ۴ ۸ ۱۰ در صنعت استان
    ۶ مدرک کارشناسی ارشد مکانیک از دانشگاه علم و صنعت
    ۷ مدرس دانشگاه به مدت ۱۵ سال
    ۸ متولد ۱۳۴۶

  3. سلام و خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید اگر در شهر کوچک شهرکرد بخواهم نمایندگی بگیرم آیا بازدهی خوب دارد یا خیر؟ممنون میشم زودتر پاسخ گو باشید.. خدا قوت

    • سلام دوست عزیز
      جهت دریافت مشاوره با یکی از شماره های
      موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

تماس با ما