اخذ نمایندگی فروش سراسری میلگرد ذوب اهن

میلگرد ها عموما برای تقویت بتن و سازه‌های سنگی در تحمل نیروهای کششی ، از میله‌های فولادی استفاده می‌شود. بتن به صورت ذاتی برای تحمل نیروهای فشاری استحکام دارد، اما نیروهای کششی می‌توانند باعث شکستن آن بشوند. میلگردها به عنوان یک عامل تقویت‌ کننده‌ بتن از سال ۱۹۶۸ به شکل استاندارد تولید و استفاده می‌شوند، هرچند انواع مسطحی از میله‌های تقویتی هم وجود دارند که بیشتر برای تقویت سطوح افقی بتنی از جمله مسیر بزرگراه‌ها و اجزای پل‌ها به کار برده می‌شود.در ادامه مطالبی درباره نمایندگی میلگرد ذوب آهن ارائه خواهیم داد.

اخذ نمایندگی فروش سراسری میلگرد ذوب اهن

ویژگی های بارز میلگرد باکیفیت

ویژگی های بارز میلگرد باکیفیتمیلگرد های با کیفیت در صنعت ساخت و ساز کاربرد زیادی دارند و به همین دلیل بسیار مهم است که توجه داشته باشید محصول خود را از کدام تامین کننده خریداری می کنید. زیرا فروش هر محصول فولادی که از کیفیت پایین برخوردار باشد و بسیاری از استاندارد ها در ساخت آنها رعایت نشود باعث می شود در طول زمان نتیجه کار باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری شود. در این مطلب درباره ویژگی های بارز میلگرد با کیفیت و با مقاومت بالا توضیحاتی را به شما ارائه خواهیم داد.

امروزه ارتباط تنگاتنگ توسعه پایدار و نحوه استفاده از منابع و ثروت های خدادادی هر کشور امری بدیهی است. چنان چه بسیاری از کشورها با آینده نگری و به منظور حفظ ذخایر ملی خود به دنبال شناسایی و کشف روش های جدید به منظور تولید مصالح با کیفیت تر و مقرون به صرفه تر هستند.

ما نیز در کشورمان دارای متابع فراوان فولاد هستیم و از آن جا که منابع فعلی سرانجام روزی به اتمام خواهد رسید لذا نحوه استفاده از این منابع اهمیت دو چندان می یابد. بنابراین با بهره مندی از مصالح مرغوب تر و با مقاومت بالاتر می توانیم علاوه بر کاهش مصرف از منابع طبیعی فعلی درست و بهینه استفاده کنیم.یکی از مهم ترین تفاوت های میلگردهای با مقاومت بالا و میلگرد معمولی تفاوت در نمودار تنش کرنش این دو نوع آرماتور است به گونه ای که آرماتورهای معمولی دارای ناحیه تسلیم مشخص در نمودار خود هستند ولی هرچه مقاومت تسلیم میلگردها بیشتر می شود و به اصطلاح مقاومت بالاتر می شوند ناحیه تسلیم آن ها بیشتر غیر قابل تشخیص می گردد.

دو روش دیگر نیز برای تعیین تنش تسلیم آرماتورها معرفی شده است که در آن تنش نظیر کرنش ۰۰۳۵/۰ به عنوان تنش تسلیم میلگرد با مقاومت بالا تعریف می گردد. در حال حاضر در کشور آمریکا آرماتورهای با مقاومت بلا حتی با مقاومت تسلیم ۱۲۰ تولید می شوند. در ژاپن نیز آرماتورهای با مقاومت تسلیم ۱۰۰ هم اکنون در ساختمان سازی و در اعضای مقاوم در برابر زلزله مورد استفاده قرار می گیرد

فروش ارزان قیمت میلگرد ذوب آهن

درباره فروش ارزان قیمت میلگرد  ذوب آهن در کارخانجات مختلف، بسته به نوع شمش آهن مورد استفاده و وزن در نظر گرفته شده برای میلگرد، قیمت ارائه شده متفاوت خواهد بود. مجموعه فولاد سیمرغ ، با داشتن بنگاه های اختصاصی و انواع میلگرد از 50 کارخانه تولیدکننده در ایران، قیمت میلگرد ارزان را در صفحه قیمت میلگرد به اطلاع شما عزیزان می رساند. طی ماه های اخیر دیده شده است که پیمانکاران و خریداران آهن آلات، بدون داشتن آگاهی و یا دانش ناکافی نسبت به کیفیت و وزن میلگرد، وارد خرید و فروش آهن شده و اقدام به خرید می نماید.

در این میان، مشاوره و آگاهی در انتخاب صحیح، موجب امنیت در وهله اول و صرفه جویی در زمان و هزینه در وهله دوم می گردد. مشاوران آگاه شرکت فولاد سیمرغ، با گذراندن دوره های تخصصی و آموزشی، و داشتن سوابق بالا در فروش آهن ، می توانند شما را در انتخاب میلگرد درست، یاری نمایند و بهترین پیشنهاد را از لحاظ قیمت و کاربرد در اختیارتان قرار دهند.

همچنین حضور مهندس مشاور همراه، که بتواند در امر خرید و فروش میلگرد، خریدار یا سازنده را همراهی نماید و استاندارد ان را تایید نماید، نیز می تواند یکی از قدم های نزدیک شدن به انتخاب صحیح میلگرد باشد. اساس هر ساخت و ساز، پایه ریزی ساختمان و استحکام مصالح آن می باشد. کلیدی ترین مصالح هر سازه نیز، میلگرد آن است. با توجه به زلزله خیز بودن ایران و وقایع تلخی که در چند سال اخیر شاهد آن بودیم، لزوم توجه به خرید میلگرد مناسب و مقاوم بیش از پیش احساس می شود. قیمت میلگرد نباید تنها ملاک خریداران باشد و از ایمنی غافل بمانند. در این مطلب، کارشناسان شرکت فولاد سیمرغ سعی دارند، نکاتی که در انتخاب میلگرد اهمیت بسزایی دارد را به شما معرفی نمایند.

در بحث استحکام و مقاومت میلگرد، استحکام کششی و تنش تسلیم از مهمترین عواملی است که در انتخاب میلگرد مناسب باید لحاظ گردد. تنش تسلیم ، میزان بار وارده به میلگرد می باشد که توانایی تحمل را دارد. در بسیاری از حوادث کشور، عدم توجه به استانداردها و اصول فنی ساخت و ساز، خسارات جبران ناپذیری وارد می گردد.

برزگترین کارخانه تولید میلگرد در ایران

برزگترین کارخانه تولید میلگرد در ایرانفولادسازان ایرانی با تجهیزات روز، آزمایشگاه های کنترل کیفی و متخصصین خود توانسته اند در این حوزه بسیار موفق عمل کنند. از برترین و بزرگترین کارخانه تولید میلگرد می توان به مراکز زیر اشاره کرد:

  • شرکت ذوب آهن اصفهان
  • کارخانه فولاد کویر کاشان
  • مجتمع فولاد خراسان
  • کارخانه فولاد میانه
  • فولاد آناهیتا گیلان
  • مجتمع فولاد روهینا
  • شرکت فولاد کوثر اهواز
  • فولاد بافق یزد
  • فولاد ابرکوه یزد
  • مجتمع فولاد شاهین بناب

در زمان های گذشته نیاز به آهن آلات موجب شد تا ایران صرفا به کشوری وارد کننده تبدیل شود بعدها طبق توافقات انجام شده شرکت ذوب آهن اصفهان فعالیت خود را با ظرفیت ۵۵۰ هزار تن در سال شروع کرد. این مرکز تاکنون توانسته افتخارات گوناگونی را به نام خود ثبت کند. ذوب آهن برای اولین بار در ایران توانست موفق به دریافت گواهی نامه ای تحت عنوان استاندارد تولید با بالاترین سطح کیفی، گواهی نامه مطابقت میلگردهای BS 4449:2005 Grade B500B از شرکت انگلیسی UK CARES و گواهی نامه ای تحت عنوان سیستم های مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ در زمینه تولیدات شمش شود.

این گواهی نامه ها عاملی برای توسعه صادرات و نشان دهنده سطح کیفی محصولات تولید شده است. از دیگر افتخارات این شرکت ساخت محصولات آلیاژی شده و مقاوم به زلزله می باشد. ذوب آهن از اولین شرکت های فولادی کشور با ظرفیت ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن فولاد، تولیدکننده انواع مقاطع و محصولات فولادی با بالاترین استاندارد و کیفیت و پیشرو در این حوزه است. میلگرد ذوب آهن اصفهان به دو صورت ساده و آجدار و در دو نوع متفاوت دوکی و یکنواخت و بر اساس استاندارد ملی به شماره ۳۱۳۲ تولید و روانه بازار مصرف می گردد. بر همین اساس می توان با اطمینان خاطر نسبت به خرید میلگرد از این مرکز اقدام کرد.

اعطای نمایندگی فروش میلگرد ذوب آهن

در راستای پیشبرد اهداف بلند مدت مجموعه ، شرکت ذوب آهن در نظر دارد در تمامی استان های کشور و طبق اولویت های درج شده در آیین نامه رسمی این مجموعه مصوب تاریخ  اعطای نمایندگی دائم و موقت نماید.

بنابراین جهت فروش میلگرد از مبدا کارخانه واقع در ذوب آهن اصفهان آماده همکاری با نماینده های فعال با سود مناسب در شهرهای تهران کرج و… می باشیم .در ضمن نمایندگان دارای انبار نیز در اولویت قرار دارند.

شرکت ذوب آهن نمایندگی رسمی فروش شرکت تولید میلگرد پرشین فولاد آریا از سال 1391 مشغول به فروش میلگرد با سایز های 10 الی 32 به اقصی نقاط ایران از مبدا کارخانه واقع در ذوب آهن اصفهان می باشد. همچنین به درخواست مشتریان محصولات کارخانجات میانه , نیشابور ,  و… نیز توسط این شرکت عرضه می گردد جهت همکاری با اعطای نمایندگی های فعال با پورسانت مناسب اعلام آمادگی می نماییم.

نمایندگی ذوب آهن به استان ها و شهرستان هایی اعطا می شود که فاقد نمایندگی در محل مورد نظر باشد. و بتوانند نظرات شرکت را در خصوص خرید و فروش محصولات جلب نماید و این امر متوسط به میزان سرمایه گذاری ایشان در معاملات و میزان سود 6 ماهه آن نمایندگی در آن استان و یا شهر می باشد. این نمایندگی به کسانی اعطاء می شود که حداقل مدرک لیسانس داشته باشد و کسانی که داری مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی باشند از الویت برخوردارند و نمایندگی انحصاری خواهد بود و نمایندگی درجه 2 و دفتر فروش زیر شاخه ای از آن خواهد بود.

روش های اخذ نمایندگی پخش میلگرد در کشور

روش های اخذ نمایندگی پخش میلگرد در کشوراخذ نمایندگی پخش میلگرد به اشخاص حقیقی یا حقوقی که تجربه کاری در زمینه خرید یا فروش آهن آلات دارند و یا وثیقه ملکی معتبر و یا پروانه کسب داشته باشند می توانند بدون مدرک لیسانس نیز در خواست نمایندگی نمایند.درخواست کننده یا نمایندگی باید بتواند در طول یک ماه اول درخواست نمایندگی حداقل به ارزش 500 میلیون تومان فروش محصولات داشته باشد.

نماینده باید یک دفتر فروش داشته باشد و باید تمام فروش ها را زیر نظر شرکت انجام دهد. نماینده جهت تبدیل به نماینده درجه یک باید سند ملکی که با توافق نماینده شرکت انجام میگیرد در رهن شرکت گذارد.

نماینده به میزان 75 درصد از سود فروش را از شرکت مطالبه می نماید و این سود بعد از اتمام تمامی مراحل فروش به حساب نماینده واریز می گردد و از میزان سهم یاد شده 5 درصد فروش را به حساب بخش تبلیغات شرکت واریز می گردد. ماینده موظف است هزینه های دریافت نمایندگی را که از طرف شرکت اعلام می گردد بپردازد.

نماینده موظف به امانت داری و حسن انجام کار نسبت به شرکت می باشد.

نماینده باید حداقل به میزان یک میلیارد ريال آورده نقدی و یا وثیقه ملکی داشته باشد.

نماینده درجه یک به عنوان یکی از اعضای شرکت محسوب می شود که در جلسات و تصمیمات کلی شرکت حضور می یابد.

شرکت می تواند در صورتی که فروش سالیانه نماینده از میزان یک میلیارد و دویست میلیون تومان کمتر باشد نمایندگی را لغو و یا به درجه 2 تنزل نماید.

راهنمای خرید بهترین میلگرد تولید شده در بازار

میلگرد یکی از محصولات بسیار پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز می باشد با این وجود به دلیل پیچیدگی های این محصول پیش از خرید لازم است اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهید. در ادامه سعی داریم هر آنچه پیش از خرید میلگرد باید در خصوص این محصول بدانید در قالب یک مقاله خدمتتان ارائه دهیم.

کارخانجات ذوب آهن اصفهان، فولاد آذربایجان، شرکت فولاد صنعتی و ساختمانی یزد، مجتمع فولاد پارس و غیره از تولیدکنندگان این محصول می باشند.

مهمترین نکات در خرید بهترین میلگرد، شناخت دقیق محصول متناسب با نوع سازه، مشاوره با کارشناسان فروش، استعلام قیمت، اقدام به خرید کنید. قطر این محصول به استاندارد مورد استفاده در کشورهای مختلف بستگی دارد و معمولا بین ۶ تا ۶۰ میلی متر است. این محصولات در قطرهای بین ۶ تا ۳۲ میلی متر به راحتی در بازار یافت می شود و برای قطرهای بزرگ تر باید سفارش داده شود. طول معمول میلگردهای تولیدی ۱۲ متر است. البته میلگرد به صورت کلاف نیز تولید می شود.

مشخصات پروفیل ها و مقاطع فولادی از جمله میلگرد در کتابی با عنوان پروفیل های ساختمان فولادی (اشتال) آمده است. جدول زیر بخشی از این کتاب می باشد که مشخصات این محصول با قطرهای مختلف را نشان می دهد.

توصیه ما به شما خریداران محترم این است که پیش از خرید این محصول یک طول مشخص از محصول مورد نظر را از فروشنده درخواست کنید و با استفاده از یک ترازوی دیجیتال وزن آن را محاسبه نمایید و سپس طول آن را با استفاده از متر اندازه بگیرید. سپس از طریق رابطه ذکر شده در مقاله محاسبه وزن میلگرد اقدام به محاسبه وزن آن بر حسب طول نمایید.

صادرات پر سود میلگرد به کشورهای حوزه خلیج فارس

صادرات پر سود میلگرد به کشورهای حوزه خلیج فارس

صادرات میلگرد به کشور های حوزه خلیج فارس از جمله عراق و عمان، قطر، امارات، بحرین، همچنین کشورهای ترکیه و … از خدمات ارائه شده در مجموعه بزرگ فولاد سیمرغ است. صادرات میلگرد یکی از اثربخش ترین فعالیت های سازنده در ایران است. شرکت فولاد سیمرغ، در پی سال ها تجربه در صادرات میلگرد توانسته است ضمن کسب تجارب ارزشمند، صادرات به کشورهای اروپایی مانند قبرس شمالی را نیز در کارنامه خود داشته باشد و در این راه با ارائه مشاوره و حمایت از تولیدکنندگان بزرگ صنعت میلگرد، گام بزرگی در جهت هموار نمودن مسیر توسعه صادرات میلگرد برداشته است.

جالب است بدانید امروزه با حمایت دولت، طرح های تشویقی صادراتی ایجاد و به طرح های قبلی اضافه گردیده است که باعث شده روند صادرات میلگرد تسهیل یافته و رو به گسترش باشد. مجموعه بازرگانی ذوب آهن این فرصت پیش آمده را غنیمت شمرده و توانسته است تولیدکنندگان آهن کشور را در زمینه های مختلفی همچون میلگرد ، تیرآهن ، نبشی آهن و انواع ورق مانند ورق گالوانیزه، سیاه ،روغنی، ناودانی ، لوله گالوانیزه ، پروفیل ، شمش و اسلب، در سطح بازار جهانی مطرح نماید و سهم ایران در بازار جهانی میلگرد را بهبود بخشد. همچنین مجموعه ذوب آهن ، بر پایه تجربیات خود، کشورهای دیگری را به جز کشورهای ذکرشده در جامعه هدف قرار داده و عرضه مقاطع فولادی کشور ایران را در سطح جهان در دست دارد که این امر از مهمترین اهداف دپارتمان صادرات و بازرگانی مجموعه بزرگ ذوب آهن در حوزه صادرات میلگرد است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

4

  1. سلام .خسته نباشید .وارزوی موفقیت بیشتر .سوال داشتم .شرکت عاملیت فروش انواع میلگرد وقوطی در شهرستان هم قبول میکنه

    • سلام آقای عبدالخالق عزیز
      لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا هماهنگی های لازم با شما انجام شود.

تماس با ما