بازار آهن شادآباد تهران

به دنبال یک بازار بزرگ و معتبر جهت انجام معاملات خود هستید؟ امروز قصد داریم بازار بزرگ شادآباد در تهران را به شما معرفی کنیم. بازاری که به عنوان آهن مکان شناخته می شود.
اگر به عنوان یک معامله گر، خریدار و فروشنده در زمینه انواع آهن آلات فعالیت دارید حتماً نام بازار شادآباد را شنیده اید یا حتی به آنجا رفته اید. بزرگترین بازار آهن ایران که مغازه های زیادی به خرید و فروش انواع آهن مشغول به فعالیت هستند.

آدرس بازار آهن شادآباد

شاید عده زیادی از شهرستان ها قصد مراجعت به شادآباد و بازار آهن را داشته باشند اما به مسیر رسیدن به آن آشنا نباشند. جهت رفتن به آنجا ابتدا باید بدانید که این بازار در منطقه 18 واقع شده و سریع ترین راه رفتن به آنجا مترو است.

آدرس بازار آهن شادآباد
از هر مسیری که بخواهید با مترو به آنجا بروید در نظر داشته باشید که در ایستگاه آزادی پیاده شوید، زیرا نزدیک ترین ایستگاه به آن بازار، آزادی می باشد. اما اگر بخواهید با ماشین به شادآباد بروید باید مسیرهای رسیدن را بلد باشید. بهترین مسیر ماشین رو رفتن به جاده شیر پاستوریزه است که نزدیک ترین مسیر به آنجاست، البته مسیر دیگری نیز می توان جهت رسیدن راحت به آنجا در نظر گرفت که از سه راه آزادی به درون خیابان فتح بیایید و از آنجا به بازار شادآباد.

شرکت آهن و فولاد سیمرغ در بازار آهن تهران

همانگونه که اشاره شد شادآباد بورس آهن آلات ایران به شمار می رود که انواع آهن های قراضه و بازیافتی از نوع سبک، سنگین، ساختمانی، صنعتی، انواع میلگرد، پروفیل، لوله و حتی آهن آلات وارداتی نیز در آنجا معامله می شود. در صورتمراجعه به بازار شادآباد تهران می توانید به بنگاه معاملات شرکت آهن و فولاد سیمرغ نیز مراجعه نمایید. خوشبختانه مجموع آهن آلات مورد نیاز برای ساختمان سازی و یا دیگر سازه ها، به طور تکمیل در بنگاه وجود دارد. حتی صفحات و قطعا کوچک فولادی نظیر لچکی، صفحه ستون و …. امکان برش به درخواست شما نیز وجود دارد.

شرکت آهن و فولاد سیمرغ در بازار آهن تهران

قیمت آهن آلات بازار آهن تهران

معمولاً قیمت های ارائه شده توسط مغازه های این بازار، قیمت رسمی و نرخ روز کارخانه هاست که همه باید از آن پیروی کنند. خوشبختانه دسترسی به مجموع آهن آلات مورد نیاز برای ساخت سازه مورد نظرمان، یک مزیت است که می توانیم با مراجعه به بنگاه این بازار به آن دست یابیم.

اگر به آنجا رفته باشید حتما دیده اید که در تمام مغازه ها دستگاه های برشی جهت قطع آهن وجود دارد که جهت قطعه قطعه کردن آهن به قطعات کوچک استفاده می شود. البته باید بدانید که هر فروشنده ای معمولاً نوع خاصی از آهن آلات را به فروش می رساند و تنها در مورد بازار همان مورد خاص اطلاعات دارد. رسیدن و پیدا کردن یک متخصص و آهن فروش حرفه ای که بتواند متناسب با نیازمان موارد و آهن آلات مناسب را به ما پیشنهاد دهد، بسیار اهمیت دارد و نکته اصلی در موفقیت خرید ما خواهد بود.

در صورتی که به آنجا بروید به راحتی خواهید توانست نیاز خود را درباره محصول مورد نظر خود برطرف نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما