بازار انواع آهن قراضه تهران با قیمت پایین

آهن قراضه چیست و مهمترین کاربردهای آنها کدامند؟ در بازار تقسیم بندی این محصولات جهت خرید و فروش با چه معیارهایی صورت می گیرد؟ چرا فروش آهن قراضه تهران روند و سیر صعودی بیشتری نسبت به دیگر مراکز دارد؟ برای یافتن پاسخ این سوالات و امکان تهیه انواع آهن قراضه با قیمت پایین و مقرون به صرفه با ما همراه شوید.

بازار انواع آهن قراضه تهران با قیمت پایین

تقسیم بندی آهن قراضه تهران از نظر وزن

تقسیم بندی آهن قراضه تهران از نظر وزن در یک تعریف ساده می توان آهن قراضه را انواع ضایعات فلزی کم کربن تعریف نمود. این محصولات با نام های دیگری مانند ضایعات آهن و ضایعات فولادی ساده نیز در بازار شناخته می شوند.
یکی از مزیت های محصولات آهنی امکان استفاده مجدد آنها از طریق ذوب کردن و بازگشت آنها به فرآیند تولید است. همین امر موجب شده تا قیمت ضایعات و آهن قراضه همواره در بازار سیر صعودی داشته و سفارش برای خرید انواع آن در سطح بالایی وجود داشته باشد.
انواع آهن قراضه تهران و دیگر مراکز را در یک تقسیم بندی کلی و بر اساس وزن می توان در گروه های زیر نام برد:

  • انواع آهن قراضه سبک بار: وزن ظاهری آنها بین 0.5 تا 0.8 تن بر متر مکعب است.
  • انواع آهن قراضه متوسط بار: وزن انواع آنها بین 0.8 تا 1.0 تن بر متر مکعب برآورد می شود.
  • انواع آهن قراضه سنگین بار: ارقامی که وزن آنها یک تن بر متر مکعب یا بیشتر در این گروه جای می گیرند.

فروش بدون واسطه آهن قراضه تهران

فروش بدون واسطه آهن قراضه تهران ضایعات آهن از نظر کیفی نیز می توانند دسته بندی شوند. به عنوان مثال انواع آهن قراضه بر اساس این ویژگی در چهار گروه درجه یک تا درجه چهار قرار می گیرند. قوطی ها، پروفیل ها و انواع لوله های صنعتی جزء ضایعات آهن درجه یک به شمار می روند که معمولاً قیمت فروش بالاتری نیز دارند.
توجه کنید که امروزه قیمت فروش انواع آهن قراضه معیار مهمی در معاملات هستند. به همین علت اکثر خریداران عمده به دنبال مراکزی در تهران، اصفهان و دیگر بازارهای پررونق می باشند تا بتوانند محصول مورد نظر را با کمترین قیمت تهیه نمایند
در این مرکز به عنوان بزرگترین بازار آهن قراضه آنلاین، انواع آهن آلات سبک بار و سنگین بار با درجات کیفی مختلف به صورت مستقیم عرضه و به فروش می رسند. اطلاع از نوسانات بازار آهن قراضه به صورت مداوم، استعلام قیمت ها در سراسر کشور و امکان سفارش خرید و فروشغیر حضوری برخی از مزایای بهره مندی از خدمات این مرکز به شمار می آیند.
همچنین مشاوران و نمایندگان فروش همواره بهترین پیشنهادات را برای فعالین بازار آهن قراضه تهران دارند که در نهایت حاشیه سود و افزایش فروش آنها را در بازار به همراه خواهد داشت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما