بازار انواع ته تاندیش فولاد صادراتی

در صنعت فولاد، احیای مستقیم فرآیندی است که در آن از عوامل واکنش دهنده مانند گاز طبیعی ، کک ، مازوت ، مونوکسیدکربن ، هیدروژن یا گرافیت استفاده می شود که از اصلاح کاتالیستی CH4 بدست می آیند. به این وسیله برخی از عناصر مناسب برای ذوب آهن از بین می روند. محصول سیستم احیا مستقیم ته تاندیش فولاد اسفنجی است که از گلوله های سنگ آهن تشکیل شده است و می توان مستقیماً برای تولید فولاد با مشخصات کنترل شده استفاده کرد. ما بازار انواع ته تاندیش فولاد صادراتی می باشیم.

بازار انواع ته تاندیش فولاد صادراتی

مختصری درباره خصوصیات ته تاندیش فولاد اسفنجی

مختصری درباره خصوصیات ته تاندیش فولاد اسفنجی  آهن کاهش یافته مستقیم (DRI) ، آهن اسفنجی نیز نامیده می شود ، از کاهش مستقیم سنگ آهن (به صورت توده ، گرانول یا ریز) به آهن با استفاده از گاز یا کربن احیا کننده تولید می شود عنصری که از گاز طبیعی یا زغال سنگ تولید می شود. بسیاری از مواد معدنی برای کاهش مستقیم مناسب هستند. احیای مستقیم به فرآیندهای حالت جامد گفته می شود که اکسیدهای آهن را در دمای زیر نقطه ذوب آهن به آهن فلزی کاهش می دهد.

آهن کاهش یافته نام خود را از این فرایندها گرفته است ، به عنوان مثال گرم کردن سنگ آهن در کوره با دمای بالا از 800 تا 1200 درجه سانتیگراد (1470 تا 2190 درجه فارنهایت) در حضور سینگاهای گاز کاهش دهند، مخلوطی از هیدروژن و کربن.

فرایندهای کاهش مستقیم را می توان تقریباً به دو دسته تقسیم کرد: مبتنی بر گاز و مبتنی بر ذغال سنگ. در هر دو مورد ، هدف از این فرآیند دفع اکسیژن موجود در اشکال مختلف سنگ آهن (سنگ معدنی کالیبره شده ، کنسانتره ، گلوله ، مقیاس ، گرد و غبار کوره و غیره) ، برای تبدیل سنگ معدن به آهن فلزی است. بدون ذوب شدن (زیر 1200 درجه سانتیگراد (2190 درجه فارنهایت)). فرآیند کاهش مستقیم از نظر انرژی نسبتاً کارآمد است. از آنجا که به کوره بلند بلند احتیاج نیست ، فولاد ساخته شده با DRI به میزان قابل توجهی سوخت نیاز دارد.

DRI معمولاً با استفاده از کوره های قوس الکتریکی به صورت فولادی ساخته می شود تا از گرمای تولید شده توسط محصول DRI بهره مند شود. مزایای فرآیندهای کاهش مستقیم برای غلبه بر مشکلات کوره های بلند بلند. کارخانه های DRI ، همانطور که مشخصه کوره های بلند است ، نیازی به بخشی از کارخانه یکپارچه فولاد نیستند.

فروش بدون واسطه ته تاندیش فولاد صادراتی

فروش بدون واسطه ته تاندیش فولاد صادراتی ما یکی از معدود مراکز تولید تجاری ایران هستیم که علاوه بر فروش ته تاندیش فولاد صادراتی با بهترین کیفیت، مقرون به صرفه ترین قیمت ها را نیز پیشنهاد می کنیم. مجموعه ما دهه هاست که به صنعت فرآوری مواد معدنی اختصاص دارد و در زمینه به روزرسانی مواد معدنی و فرآوری عمیق آن تخصص دارد. با تخصص در زمینه های توسعه پروژه های معدنی، معدن، مطالعه آزمایش، مهندسی، پردازش فن آوری و فروش محصولات ما حرف اول را در بازار ایران می زنیم! با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما