بازار انواع خرسک شلاکه با قیمت پایین

بازار خرید و فروش خرسک شلاکه تحت تاثیر عرضه و تقاضای این محصول است به طوری که با افزایش تقاضا و کمبود عرضه ممکن است قیمت آن افزایش یابد. در حالت کلی برای خرید انواع خرسک شلاکه با قیمت پایین یک راه حل وجود دارد که آن هم خرید مستقیم از تولیدکننده های این محصول در سطح کشور می باشد. علاوه بر فاکتور عرضه و تقاضا این محصول در کیفیت های مختلفی نیز تولید می شود که خود نیز بر قیمت و نرخ این کالا موثر است.

بازار انواع خرسک شلاکه با قیمت پایین

تقسیم بندی خرسک شلاکه از نظر ظاهر

تقسیم بندی خرسک شلاکه از نظر ظاهر خریداران خرسک شلاکه به تمیز و با کیفیت بودن این کالا بسیار اهمیت می دهند و در صورتی که این محصول چنین مشخصاتی نداشته باشد مسلما بر سر قیمت آن با فروشنده به شدت چانه می زنند.

خرسک شلاکه اغلب به تنهایی کاربرد آنچنان چشمگیری ندارد ولی اگر با محصولات و ضایعات آهنی دیگر مانند آهن اسفنجی و یا ضایعات چدنی ترکیب می گردد می تواند کاربرد های فراوانی داشته باشد. این محصول از نظر ظاهری و کیفیت به سه دسته کلی تقسیم بندی می گردد که عبارت اند از:

  • خرسک شلاکه آهن بال میل شده
  • خرسک شلاکه آهن چکش خورده
  • خرسک شلاکه آهن بدون تمیزکاری

هر یک از این محصولات دارای ویژگی های ظاهری خود هستند که برخی از آن ها تمیز کاری شده و برخی نیز بدون تمیزکاری بوده و بر اساس سفارش مشتریان عرضه می گردد. به طوری کلی هر یک از محصولات و دسته بندی های فوق در قیمت های مختلف نیز تامین می گردند.

فروش بدون واسطه خرسک شلاکه عمده

فروش بدون واسطه خرسک شلاکه عمده تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این محصول عمدتا با آهن و مشتقات آن سر و کار دارند و برای این دسته از افراد خیلی اهمیت دارد که بتوانند انواع خرسک شلاکه را به صورت عمده و با کیفیت یکسان و یکدست همراه با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند.

بنابراین یافتن و همکاری طولانی مدت با شرکت ها و بازرگانی هایی که در این زمینه فعالیت می کنند می تواند کمک شایانی به آن ها کند. یکی از مهم ترین پارامتر های برای تعیین نرخ و قیمت انواع خرسک شلاکه کیفیت درصد خلوص آهن و یک دست بودن این کالا می باشد. بنابراین فرآیند هایی که بر روی انواع شلاکه ها صورت می گیرد تا این محصول با درصد خلوص بالا عرضه شود از نظر عملیاتی بسیار اهمیت دارد و به نوعی می توان گفت تعیین کننده قیمت و نرخ نهایی خرسک شلاکه عمده می باشد.

این بازرگانی با فعالیت چندین ساله ای که در زمینه توزیع و پخش عمده انواع خرسک شلاکه دارد آمادگی خود را در جهت تامین محصولات خریداران و همچنین همکاری در فروش محصول تولید کنندگان این کالا اعلام می دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما