بازار فروش سنگ آهن خام

سنگ یکی از پرکاربردترین مصالح در ساخت و ساز می باشد که انواع مختلفی همچون سنگ آهن دارد. این سنگ برای ساخت فولاد به کار برده می شود و اصلا جایگزین ندارد.
سنگ آهن خام از پوسته زمین به دست می آید و پس از بهره برداری برای خودرو سازی و ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ آهن بیشتر در کشور های استرالیا و چین موجود است که قیمت آن به اندازه استخراج ارتباط دارد. بازار فروش سنگ خام رونق بسیار زیادی دارد.

بازار فروش سنگ آهن خام

بررسی مشخصات سنگ آهن خام

بررسی مشخصات سنگ آهن خام همانطور که می دانید سنگ تنوع زیادی دارد و برای مصارف مختلفی استفاده می شود هر کدام از سنگ ها هم از نظر ساختار و ظاهر تفاوت های زیادی دارند. در ادامه به بررسی مشخصات سنگ آهن خام می پردازیم که عبارت اند از:

اولین مشخصه سنگ آهن انواع مختلفی از دانه بندی، کلوخه و گندله می باشد که هر کدام برای مصارفی به کار برده می شوند. سنگ آهن جزء چهارمین عنصر پوسته زمین است که 20 درصد دارد به همین خاطر به سنگ معدنی شهرت دارد. سنگ آهن خام را در گندله ها سنگ آهن را فرآروی می کنند تا بتوانند از آن فولاد، فلز و چون استخراج کنند.

سنگ آهن به صورت خشک و نیمه مرطوب به وجود می آید و چون فرآوری شده است بسیار مقرون به صرفه می باشد. از دیگر مشخصات این سنگ معدنی این است که رنگ سیاه است و گرم و انعطاف پذیر است که پس از مدتی که در گندله قرار می گیرد به شکل فولاد در می آید و کیفیت زیادی دارد.

در فرآیند آهن سازی استفاده از سنگ آهن خام بسیار مهم است این سنگ خام را پس از گذراندن مراحل دانه بندی و مرطوب سازی در نهایت به کنسانتره سازی استفاده می کنند و برای سایر بندی و اندازه های غیر متعارف از آن بهره می بزند.

قیمت خرید سنگ آهن خام

قیمت خرید سنگ آهن خام قیمت سنگ آهن خام تقریبا نصف سنگ آهن فرآوری شده می باشد که با روش های متعدد می توانید از آن در جنس های مختلف با کیفیت مطلوب ارائه دهید. برای خرید سنگ آهن احتیاجی به حضور داشتن نیستو اکثر معادن و مراکز فروش سنگ آهن خام دارای سایت های آنلاین هستند که به راحتی محصول خود را به فروش می رسانند.

عده ای از مشخصات سنگ آهن اطلاعات کافی در دست ندارند که به راحتی می توانند به سایت زیر مراجعه کرده و انواع آن را خریداری و در صنعت های مختلف مورد استفاده قرار دهند این سنگ از آلودگی هوا بسیار جلوگیری کرده و همچنین قیمت بسیار مطلوبی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما