بازرگانی فروش شمش فولاد اصفهان در شهر اهواز

ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های شمش فولادی می باشد به طوری که توانسته با تولید ۲۱ ملیون تن فولاد مقام سیزدهم دنیا را به خود اختصاص دهد. شمش فولاد اصفهان از مرغوب ترین شمش ایران است،که فروش این محصول به صورت انلاین صورت میگیرد.

بازرگانی فروش شمش فولاد اصفهان در شهر اهواز

شاخصه های بارز شمش فولاد اصفهان درجه یک

شاخصه های بارز شمش فولاد اصفهان درجه یک  یکی از پر مصرف ترین شمش های اصفهان ۱۵۰در ۱۵۰ می باشد. این شمش به طول ۶ متری عرضه می شود و از فرآورده‌های نورد می‌باشد که به صورت بلوم یا بیلد عرضه می‌شود. شمش فولادی اصفهان دارای گرید های متفاوت باشند.

برای ساخت فولاد از روش هایی به نام کوره القایی، کوره الکتریکی و کوره بلند استفاده می شود.

برای ساخت شمش فولاد از روش کوره قوس الکتریکی استفاده می کنند، به طوری که ابتدا آهن قراضه را داخل کوره میریزند و سپس از مواد افزودنی مانند کوک، آهنگ و آهن اسفنجی استفاده می کند. فرایند دمیدن اکسیژن به فولاد مذاب انجام می شود. مواد مذاب داخل ظروف قالبگیری ریخته شده است، ابتدا در ظرف تاندیش سپس در قالب مسی قرار می گیرند. سپس با استفاده از آب سرد آن را به شمش فولادی تبدیل میکنند.

ماده اصلی سازنده تمامی محصولات آهنی مانند تیرآهن از شمش، بیلت و بلوم می باشد.

شمش فولادی شاخصه های مختلفی دارد:

شمس ccm یا بیلت: تولید ccm به مصرف نورد می رسد. این شمش معمولا شمشاله نامیده می شود و ظاهری بیضوی و دایره ای دارد. بیشترین مصرف بیلت در میلگرد و سیم می باشد‌.

 شمش فابریک:  بعد از فرعی اتمام فرایند نورد این شمش را به اندازه های مشخص و بزرگتری تبدیل می‌شود که به آن شمش فابریک می گویند.

 شمش  بلوم: اسلوب را به صورت شمش در می آورند ابعاد آن بیش از ۱۵۰ می باشد.به ان شمشه نیز گفته می شود، برای ساخت انواع قوطی و یا ریل قطار کاربرد دارد.

تضمین قیمت شمش فولاد اصفهان

تضمین قیمت شمش فولاد اصفهان  قیمت شمش فولادی را میتوانید از فروشگاه های مختلف مشاهد کنید. باید توجه کنید که قیمت شمش فولادی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد.

 برند به کارخانه یکی از عواملی است که در قیمت گذاری تاثیرگذار است.هر کارخانه‌ای که رزومه درخشانی داشته باشد جزو برند برتر است و محصولات با کیفیت ارائه می کند که از قیمت بیشتری برخوردار است. همچنین نوسانات دلار در بازار جهانی نیز یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شمش فولاد میباشد.

 به طور کلی هر چقدر ساخت شمش آهن از مواد اولیه و مواد افزودنی با کیفیتی استفاده شود شمش مرغوب تری تولید می گردد که قیمت بالاتری دارد‌ شمش فولاد اصفهان درجه یک از برترین و با کیفیت ترین شمش های تولیدی داخل کشور می باشد برای مشاهده قیمت این شمش ها به وب سایت ما مراجعه کنید

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما