تامین کننده آهن قراضه

تامین کننده آهن قراضه جهت ارائه قیمت به خریدار ضایعات آهن نیاز به دریافت جزئیات خرید شامل نوع آهن قراضه درخواستی، حجم خرید، محل تحویل و … دارد.

تامین کننده آهن قراضه به دلیل گسترده بودن انواع آهن آلات ضایعاتی در صورتی می تواند قیمت آهن قراضه را به طور دقیق اعلام نماید که خریدار درخواست خود را با جزئیات اعلام نماید. همانطور که می دانید آهن قراضه دارای بیش از 5 نوع و دسته بندی است. از جمله:

  • آهن قراضه پرس روغنی
  • آهن قراضه آلیاژی
  • قراضه چدنی
  • پلیسه ناخنی و پوشال
  • پرس بدنه، حلب و …
  • گالوانیزه
  • و …

بنابراین نیاز است در خرید، حتی در گام نخست برای استعلام قیمت آهن آلات قراضه، جزئیات خرید خود را به طور دقیق به ما اعلام نمایید. تا بتوانیم پاسخ دقیق و صحیحی به اسعلام قیمت شما ارائه نماییم.

خرید آهن قراضه در تناژ بالا همانطور که می دانید هزینه حمل و نقل در خصوص محصولاتی نظیر آهن قراضه به دلیل داشتن قیمت نسبتا پایین، بسیار حائز اهمیت است. هزینه حمل و نقل بر اساس تناژ خرید و وسیله نقلیه مناسب برای آن تناژ، تعیین می شود. همچنین باید محل تخلیه بار را به طور دقیق اعلام نمایید. بر این اساس می توانیم قیمت مقصد را به شما اعلام کنیم. البته در اغلب موارد قیمت مبداء از سوی ما اعلام می شود. در صورت توافق اولیه بر روی قیمت مبداء هزینه های جانبی فروش و ارسال برآورده شده و به اطلاع خریدار خواهد رسید.

راه های تماس زیر، مسیرهای ارتباطی ما و شماست. می توانید برای اطلاع از موجودی و قیمت روز، با ما در ارتباط باشید.

تأمین آهن ها قراضه توسط بسیاری از کارخانجات ها و خریداران مستقیم و بی واسطه صورت می پذیرد. با توجه به ضایعات مورد نظر این جمع آوری صورت می گیرد. به زبان راحت اگر بخواهیم برای شما مثال بزنیم ضایعاتی که در منزل قابل جمع آوری می باشند توسط خریداران ضایعات خریداری شده و سپس به کارخانه مورد نظر انتقال داده می شوند. ضایعات دیگر از جمله ضایعات ساختمان ها هم توسط شهرداری جمع آوری می شود یا خود صاحب ملک این ضایعات را به فروش می ساند. ضایعات خودرو ها هم توسط صاحبان خودرو ها به ضایعاتی خودرو فروشی به فروش می رسد. هر کدام از این ضایعات در ساخت محصولات ویژه ای دارای کاربرد می باشند.

تامین کننده آهن قراضه

آشنایی با انواع آهن قراضه در بازار

آشنایی با انواع آهن قراضه در بازار آهن قراضه دارای کاربرد های متفاوتی می باشد. فروش این آهن آلات قراضه دارای سود بسیاری می باشد. آهن آلات در صنعت ماشین سازی، ساخت دستگاه های صنعتی و به طور کلی در صنعت کاربرد حیاتی دارد. انواع آهن قراضه وجود دارد که هر کدام قابل بازیافت برای تولید کالای مختلف می باشند. شاید برای شما دوستان جالب باشد که این دسته بندی بر اساس چه فاکتور های صورت می گیرد باید گفت که دسته بندی آهن آلات قراضه بر اساس خلوص آهن موجود در کالای مورد نظر صورت می پذیرد. اگر بخواهیم برای شما عزیزان یک مثال بزنیم آهن آلات قراضه ساختمان از جمله اسکلت ها، میلگرد ها و دیگر ضایعات از پر فروش ترین و کاربردی ترین آهن آلات قراضه می باشند که به این دسته از آهن قراضه درجه سوپر ویژه می گویند.

دسته بعدی به درجه ویژه تقسیم می شود که منظور ورق های روغنی، ورق های سیا و فاقد رنگ می باشند و همچنین قالب بتن و سر تیر آهن ها می باشد. دسته های بعدی به درجه یک، دو و سه تقسیم بندی می شود که به ترتیب میتوان به سر و ته آبگرمکن، تنه و بدنه دوچرخه و موتور سیکلت و حلب بهداشتی فله اشاره نمود.

نکته قابل ذکر برای شما عزیزان این می باشد که همانطور که قسمت قبلی به آن اشاره نمودیم این تقسیم بندی ها بر اساس خلوص آهن موجود در ضایعات صورت می گیرد. این آهن های قراضه در بسیاری از خانه ها هم قابل جمع آوری می باشند به طور مثال انواع ضایعات یخچال، گاز، آبگرمن، بخاری و غیره که بسیاری از خریداران آهن قراضه می توانند به صورت مستقیم این ضایعات را از درب منازل خریداری نمایند. بسیاری از خودر هایی که فرسوده و از رده خارج شده اند ضایعات کاربردی بسیاری را در خود دارند. ماشین های تصادفی هم یک نمونه دیگر کاربرد ضایعات می باشند که بسیار کاربرد دارند.

فرق آهن قراضه سبک و سنگین

فرق آهن قراضه سبک و سنگین یک دسته بندی مهم و کاربردی آهن قراضه به سبک و سنگین بودن وزن آنها بر میگردد. با تقسیم بندی بر اساس وزن عمل بازیافت راحت تر انجام می شود. آهن قراضه سبک به آن دسته از ضایعات می گویند که وزنی 0/5 تا 0/8 تن بر متر مکعب داشته باشد. آهن قراضه سنگین هم به ضایعاتی که وزن سنگینی دارد و دارای حجم بیشتری می باشند از جمله می توان به میلگرد ها و صفحات فولادی ضخیم تقسیم بندی می شوند. این تقسیم بندی ها کمک می کند که علاوه بر اینکه آهن ها بر اساس وزن و حجم تقسیم شوند بلکه بر اساس خلوص آهن هم تقسیم بندی شوند.

موارد استفاده از آهن قراضه چیست؟

موارد استفاده از آهن قراضه چیست؟ استفاده از آهن قراضه در صنعت بسیار کاربردی می باشد. نه تنها در کشور ما بلکه در کشور های خارجی هم صنعت استفاده از آهن آلات قراضه وجود دارد. استفاده از این آهن قراضه ها به حفظ طبیعت کمک ویژه ای می کند و همچنین می تواند به صنعت کمک کند. آهن قراضه را می‌ توان در بسیاری از موارد جدید استفاده کرد، به ‌عنوان مثال آهن و ضایعات فلزات آلومینیوم به طور گسترده ‌ای در صنعت ساخت ‌و ساز برای پروژه‌ های متنوع مانند جاده ‌ها و پل ‌ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند که این خود یک پیشرفت اقتصادی می باشد و همچنین این قراضه‌ ها برای تولید اتومبیل، هواپیما و سایر وسایل نقلیه نیز به‌ کار می ‌روند.

استفاده از این آهن قراضه ها در صنایع دیگر هم کاربرد دارد برای مثال جوشکاران از این ضایعات برای ساخت محصولات جدید استفاده می کنند با یکبار صمباده کاری آهن به نسبت تازه تر می شود و می توان از آن در ساخت انواع پنجره ها درب ها استفاده نمود. شاید شما شاهد استفاده از این آن قراضه ها توسط هنرمندان شده باشید که چه محصولات زیبا و خارق العاده ای را خلق می کنند که طرفداران بسیار زیاد خود را دارا می باشد.

جالب است بدانید بازیافت این آهن آلات قراضه به این صورت است که بعد از اینکه این ضایعات به کارخانه مورد نظر می رسند عمل پردازش و جدا سازی صورت می گیرد. بعد از جداسازی قطعات فلزی را برش زده و به قطعه های کوچکتری تقسیم بندی میکنند. سپس توسط کوره های ذوب آهن این قطعات ذوب می شوند و به ورقه های آهنی تبدیل می شود. بعد از اینکه ضایعات به این مرحله رسیدند سپس به کارخانجات تولید قطعات فلزی انتقال داده می سوند و به فروش این کارخانه ها می رسند. یک خاصیت بسیار خوب آهن این می باشد که با گذشت زمان سب کمتری خاصیت و خلوص اولیه خود را از دست می دهد با فرایند های بسیار راحت و آسان می توان آهن مورد نظر را ترمیم و به حالت اولیه باز گرداند.

آهن قراضه کیلویی چند است؟

آهن قراضه کیلویی چند است؟ قیمت آهن قراضه کیلویی به فاکتور های متفاوتی بستگی دارد از جمله نرخ روزانه آهن آلات که در حال نوسانات خود می باشد. شما عزیزان می توانید با مشاهده و دقت نمودن به نرخ این نوسانات به قیمت کالای مورد نظر خود در زمان خریداری نمودن توجه فرمایید. امروزه با توجه به فروشگاه های اینترنتی موجود دیگر عمل و خرید و پی بردن به قیمت روز و درست محصولات سخت نمی باشد. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی امکان تماس تلفنی در بسیاری از ساعات روز را دارا می توانید که شما با تماس به این مشاوران می توانید به قیمت پی ببرید. یک نکته مهم برای خریداران آهن قراضه این می باشد که با خرید بی واسطه این آهن های قراضه می توانید سود بیشتری را بدست آورید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما