تامین کنندگان عمده میلگرد باکیفیت در کشور

همه می دانیم که میلگرد ماده اولیه ضروری برای ساخت تمام ساختمان ها و برج های بلند است و بدون وجود میلگرد ساختمان استقامت زیادی نخواهد داشت. امروزه کارخانه های بزرگی با استفاده از تکنولوژی برتر اقدام به ساخت میلگردهای با کیفیت و استاندارد نموده اند و آنها را در سطح گسترده ای روانه بازار می کنند.
تامین کنندگان میلگرد با کیفیت در کشور توانسته اند با عرضه مستقیم و بی واسطه این فولاد در داخل مرز و بیرون از مرز ایران رونق اقتصادی زیادی برای این صنعت رقم بزنند و سبب محبوبیت آن در بازارهای داخلی و خارجی گردند.

تامین کنندگان عمده میلگرد باکیفیت در کشور

انواع مدل های میلگرد در بازار

انواع مدل های میلگرد در بازار حتما شما نیز به وفور نام میلگرد را شنیده اید و یا در بسیاری از ساختمان سازی ها مشاهده کرده اید که جهت ساخت بنای ساختمان از این نوع فولاد استفاده می شود، اما آیا می دانید که کاربرد میلگرد در صنعت ساختمان سازی چیست و چرا باید از آن استفاده کرد؟
میلگرد در واقع نوعی فولاد به شکل سیم است که به آن آرماتور نیز گفته می شود. میلگرد در سازه های بتنی مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل این امر عدم مقاومت بتن است که استفاده از میلگرد سبب جبران مقاومت کششی بتن شده و استحکام ساختمان را بالا می برد. سازه های بتنی بدون میلگرد توان ایستادگی در برابر ضربه را ندارند و در اثر ضربه های ناشی از زلزله به راحتی فرو می ریزند.
حال که با میلگرد و کاربرد آن آشنا شدید، در ادامه مطلب قصد داریم به بیان انواع میلگرد موجود در بازار و ویژگی های هر یک پردازیم.
میلگرد ها بر اساس خواص مکانیکی و قطر دارای انواع مختلفی هستند و به صورت گوناگونی تولید می شوند. انوع مدل میلگرد بر اساس خواص مکانیکی به میلگرد نرم بدون آج یا A1، میلگرد نیمه سخت با آج ساده یا A2، میلگرد سخت با آج پیچیده یا A3 و  میلگرد سخت با آج پیچیده یا A4 دسته بندی می شود.
میلگرد A1: این میلگرد بر اساس عملیاتی در زمان گسیختگی و تغییر شکل نسبی پلاستیکی به عنوان میلگرد نرم شناخته می شود و  صاف و بدون آج است. میله گرد A1 دارای مقاومت تسلیم 2400 و مقاومت کشش 3600 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است و بیشتر برای آهنگری و جوشکاری استفاده می شود.
میلگرد A2: میلگرد نیمه سخت با تغییر شکل پلاستیکی در زمان گسیختگی به صورت ترد یا نیمه خشک و نیمه نرم در می آید و دارای آج فنری می باشد. میلگرد A2 با مقاومت تسلیم 3400 و مقاومت کشش 5000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع تخمین زده شده است و برای عملیات ساختمانی و خاموت زنی  مناسب است. این میلگرد برای عملیات جوشکاری نیز تا حدودی ظرفیت دارد اما بهتر است که از جوشکاری روی آن پرهیز کرد.
میلگرد A3: میلگرد سخت با تغییر نسبی پلاستیکی در زمان گسیختگی به عنوان میلگرد خشک شناخته شده که به صورت آج دار است و آج آن از نوع جناقی می باشد. مقاومت تسلیم این میلگرد 4000 و مقاومت کششی آن 6000 کیلوگرم بر سانتی متر مربع است. از این میلگرد بیشتر برای عملیات صنعتی و ساختمانی استفاده می شود. میلگرد سخت به هیچ عنوان برای آهنگری و تغییر شکل های فراوان و جوشکاری مناسب نیست.
میلگرد A4: این میلگرد دارای آج های ترکیبی عرضی و طولی و دوکی شکل می باشد. به دلیل مقامت بسیار بالا از این میلگرد در طراحی و ساخت انواع سازه های ساختمانی استفاده می شود.
معمولا در طراحی پی از میلگرد طولی A3 و میلگرد عرضی A2 استفاده می شود. آج ها در میلگرد های A3 به صورت ضربدری و هفت و هشت هستند اما در A2 به صورت منفرد و موازی قرار گرفته اند.
به طور کلی میلگرد ها بر اساس استاندارد به صورت میلگرد ساده 240، میلگرد آج دار مارپیچ یا یکنواخت 340، میلگرد آج دار مارپیچ یا یکنواخت 350، میلگرد آج دار جناقی یا یکنواخت 400، میلگرد آج دار جناقی یا یکنواخت 420، میلگرد آج دار مرکب 500، میلگرد آج دار مرکب 520 دسته بندی می شوند.
آج ها برای درگیر کردن فولاد در بتن استفاده می شوند و تمامی آن ها با عمق استاندارد ایجاد شده اند تا سطح مقاومت را بالا ببرند. قطر استاندارد آرماتور معمولا بین 6 تا 60 میلی متر است، اما دسترسی به بعضی از این سایز ها در کشور ما ممکن نیست و قطرهای 32 میلیمتر به بالا را باید سفارش داد.

مرغوب ترین میلگرد تولید شده در ایران

کارخانه های مختلفی در ایران اقدام به تولید مدل های گوناگون میلگرد می کنند و آن ها را در سایزهای گوناگون به بازار عرضه می کنند. در ایران به خاطر تنوع آب و هوایی و شرایط اقلیمی، برای تولید میلگرد ترکیبی از استانداردهای جهانی به کار می رود.
به همین دلیل نمی توانیم یک نوع میلگرد را به عنوان مرغوب ترین نوع معرفی کنیم. زیرا همانطور که مشاهده کردید این محصول انواع و مدل های مختلفی دارد که هر کدام ویژگی منحصر به فردی دارند و برای منظور خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
به طور کلی میلگردها بر اساس نوع کاربرد، منطقه جغرافیایی و آب و هوا، محلی که قرار است در آنجا استفاده شود و بودجه اقتصادی به صورت های مختلفی تولید می شوند و به همین دلیل نمی توان به طور یقین یکی از آن ها را جزء مرغوب ترین ها دانست.
میلگردهای شناخته شده در ایران شامل میلگرد کربن، اپوکسی، اروپایی، گالوانیزه، فایبر گلاس و فولاد استنلس می باشند.
میله گرد کربن: نوعی از میلگرد است که به آن میلگرد سیاه یا نوار سیاه نیز گفته می شود. این میلگرد یکی از پر مصرف ترین نوع میلگرد در بازار ایران است. میلگرد کربن استحکام کششی و مقاومت بالایی دارد. به دلیل اینکه این میلگرد در برابر رطوبت دچار زنگ زدگی و ترک خوردگی بتن می شود بهتر است که از آن در مناطق مرطوب و شرجی استفاده نشود.
در این مناطق باید از میلگردهایی استفاده کرد که در برابر رطوبت مقاوم اند. میلگرد های گالوانیزه یکی از انواع میلگردهایی هستند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و برای استفاده در این مناطق بسیار مناسب می باشند.
میلگرد اپوکسی: همان نوار سیاه است فقط با روکش اپوکسی پوشیده شده است و از نظر استحکام و مقاومت نیز با نوار سیاه برابری می کند. تنها تفاوت آن با نوار سیاه مقاومت در برابر زنگ زدگی است که آن هم به دلیل وجود روکش اپوکسی است. روکش اپوکسی سبب شده که این میلگرد حدود 70 الی 1700 برابر نسبت به نوار سیاه در برابر زنگ زدگی مقاوم باشد.
میلگرد اروپایی: این نوع میلگرد بیشتر برای جاهایی مناسب است که از نظر موقعیت جغرافیایی زلزله خیز نیستند. میلگرد اروپایی معمولا دارای قیمت کمتری نسبت به میلگردهای دیگر است.
میلگرد گالوانیزه: این میلگرد بر خلاف روکش اپوکسی در برابر زنگ زدگی مقاومت زیادی ندارد اما در برابر آسیب پذیری بسیار مقاوم است و ارزش بسیار بالایی دارد. گالوانیزه در بازار ایران گران تر از میلگرد های اپوکسی است.
میلگرد فایبرگلاس: یک نوع میلگرد ضد زنگ و بسیار مقام است که به دلیل مقاومت زیاد قابلیت خم شدگی ندارد. میلگرد فایبر گلاس به دلیل سبک تر بودن نسبت به میلگرد اپوکسی، قیمت بالاتری دارد.
میلگرد فولاد استنلس: یکی از گران ترین میلگردها محسوب می شود که هم در برابر ضربه مقاوم است و هم کاملا ضد زنگ است. این میلگرد یکی از مرغوب ترین میلگردها در پروژه های ساختمانی محسوب می شود.
از یک نظر می توان گفت که میلگرد A3 به دلیل اینکه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان سازی دارد، جزء پر مصرف ترین و مرغوب ترین میلگرد های تولید شده در ایران به شمار می رود که از نظر شیوه تولید در دو دسته محصولات گرم نور دیده و سرد اصلاح شده قرار می گیرد.

فروش فوق العاده میلگرد در بازارهای داخلی

فروش فوق العاده میلگرد در بازارهای داخلیهم اکنون فروش فوق العاده میلگرد در بازارهای داخلی آغاز شده است. اگر شما خریدار عمده و یا یکی از صادر کنندگان و تاجران این محصول هستید همین حالا برای خرید اقدام کنید تا از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوید. شما می توانید این کالا را به صورت مستقیم و از کارخانه تهیه کنید و پول کمتری در قبال خرید پرداخت کنید و به این صورت سود بیشتری را بدست بیاورید.
فروش این کالا هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی انجام می شود. شما یا می توانید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید و یا می توانید به صورت آنلاین خرید خود را ثبت کنید.
این نمایندگی ها با طراحی سایت های اینترنتی انواع مدل های گوناگون میلگرد را به همراه مشخصات کامل و ارائه قیمت به اشتراک گذاشته اند و شما می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی و تنها با جستجوی کوتاهی کالای مورد نیاز خود را پیدا کنید و آن را در هر اندازه ای که دوست دارید سفارش دهید تا در سریع ترین زمان برای شما ارسال گردد.

جذب نمایندگی فروش میلگرد در سراسر کشور

در حال حاضر به دلیل کاربردهای زیادی که میلگرد در بسیاری از پروژه های ساختمانی، پل سازی و یا فعالیت هایی از این دست دارد نیاز به وجود نمایندگی های فروش میلگرد در سراسر کشور احساس می شود. شرکت تولید میلگرد در ایران در نظر دارد که اقدام به جذب نمایندگی های فروش در تمام مناطق کشور نماید و به اطلاع علاقمندان می رساند که در صورتی که مایل به همکاری در این زمینه هستند آمادگی خود را اعلام نمایند.وجود مایندگی فروش میلگرد در تمامی شهرها سبب دسترسی راحت تر فروشندگان عمده و متقاضیان خرید به این محصول می شود به علاوه به دلیل راهنمایی مناسب،  ارائه محصول به مشتریان، رضایت بیشتری را به دنبال خواهد داشت.شرایط اخذ نمایندگی فروش میلگرد به این صورت است که افرادی که اطلاع و آگاهی کاملی در حوزه صنعت فولاد دارند و بازار هدف را می شناسند و در این زمینه تخصص دارند می توانند به این مراکز مراجعه نموده و اعلام همکاری نمایند. در صورتی که این افراد واجد شرایط باشند پس از بسته شدن قرارداد و اخذ کد نمایندگی مسئولیت بخشی از منطقه کوچک یا بزرگ به آن ها اعطا خواهد شد.

صادرات ویژه میلگرد با درجه کیفی عالی

صادرات ویژه میلگرد با درجه کیفی عالیدر چند سال اخیر به دلیل حمایت های دولت روند صادرات میلگرد تسهیل یافته و رو به گسترش است. بسیاری از شرکت های واردات و صادرات در کشور با استفاده از این فرصت بدست آمده توانسته اند انواع فولاد و میلگرد را به بازار جهانی عرضه کنند.
صادرات ویژه میلگرد به کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه، عراق، پاکستان، افغانستان، ارمنستان، کویت، ترکمنستان، سوریه، قطر و گرجستان و بسیاری از کشورهای اروپایی مانند قبرس شمالی انجام می شود. کشور ما در این راه توانسته به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند و سبب سودآوری بالای اقتصادی در کشور گردد.
با تلاش و حمایت تولیدکنندگان نامی کشور، بستر مناسبی برای عرضه مستقیم و بی واسطه میلگرد به کشورهای مقصد فراهم شده است و این جزء افتخارات ایران محسوب می شود.
لازم به ذکر است که با وجود تحریم هایی که کشور ما آن را تحمل می کند، مشکلی در زمینه صادرات این محصول پیش نیامده و بالعکس روز به روز فعالیت بیشتری در این زمینه انجام می شود.

پخش و توزیع انبوه میلگرد در ایران

پخش و توزیع انبوه میلگرد در ایران توسط بسیاری از مراکز پخش و نمایندگی هایی که در جای جای ایران فعالیت می کنند انجام می شود. این نمایندگی ها با پخش میلگرد به صورت مستقیم و بی واسطه آن را با مناسب ترین قیمت به دست شما می رسانند و شما در واقع بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی آن را خریداری می کنید.
نمایندگی های پخش با در نظر داشتن سلیقه مشتری سعی بر این دارند که بهترین محصولات تولید شده را به سراسر کشور عرضه کنند و به این صورت رضایت مشتریان را جلب نمایند.

آشنایی با جزئیات قوانین صادرات میلگرد

آشنایی با جزئیات قوانین صادرات میلگردبرای صادرات میلگرد اولین گام شناختن اسناد و مدارک صادرات است تا بتوان با برنامه پیش رفت.
از اسناد و مدارک مهم در صادرات میلگرد می توان به کارت بازرگانی، گواهی استاندارد، گواهی خرید، گواهی عدل بندی، گواهی مبدا، بارنامه حمل، کارنه تیر اشاره کرد.
کارت بازرگانی: هم به صورت حقیقی و هم به صورت حقوقی قابل دریافت است و یکی از مدارک ضروری در جهت صادرات این محصول محسوب می شود.
گواهی استاندارد: در واقع گواهی آنالیز کیفیت محصول است که توسط کارخانه تولید کننده اخذ می شود.
گواهی خرید: همان فاکتور رسمی و صورت حسابی است که در آن مشخصات خریدار و نوع قرارداد و تعرفه گمرکی به طور کامل در آن درج شده است.
گواهی عدل بندی: برگه مشخصات بار مانند وزن، تعداد و مشخصاتی از این دست است که در حین حمل و نقل و تنوع کالا وجود آن ضروری است.
گواهی مبدا: سندی است که تمام جزئیات محصول در آن قید شده و مشخص می کند که این محصول برای کدام کشور و کدام تولید کننده است و به کدام کشور فرستاده می شود.
بارنامه حمل: سند مالکیت کالاست که از فروشنده به خریدار داده می شود و دارای انواع مختلف بارنامه هوایی، دریایی، راه آهن، زمینی و سراسری می باشد.
کارنه تیر: برگه عبور کالا به صورت زمینی است که فرد در صورت داشتن این برگه می تواند بدون بازرسی و بدون عوارض گمرکی وارد کشور هدف شود.
مراحل صادرات میلگرد به بازارهای جهانی به ترتیب شامل: درخواست خرید، مذاکره و کسب پیش فاکتور، عقد قرارداد، صدور فاکتور رسمی، دریافت پیش پرداخت، تهیه و آماده سازی سفارش، عقد قرارداد حمل و بیمه، بارگیری و صدور عدل بندی، اظهارنامه گمرک، اخذ گواهی مبدا، تسویه مبلغ، ترخیص کالا از مرز و ارسال بار می باشد.
از آنجایی که صادرات میلگرد یک کار کاملا تخصصی است باید قبل از انجام این کار حتما از راهنمایی و مشاوره کارشناسان استفاده کنید تا با آسودگی خاطر و هدفمندی بالا تجارتی امن و پایدار را تجربه نمایید. زیرا اگر به تنهایی و بدون مشورت با افراد با تجربه و متخصص در این زمینه دست به کار شوید به دلیل شرایط ناپایدار جهانی میلگرد، ممکن است زیان غیر قابل جبرانی را متحمل شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما