تعرفه صادرات آهن اسفنجی

تعرفه صادرات آهن اسفنجی چند است؟ شاید شما نیز مشتریانی از خارج از ایران داشته باشید که درخواست خرید آهن اسفنجی دارند و به دنبال بررسی تعرفه صادرا آهن اسفنجی هستید. نکته ای که در این مقاله می خواهیم به آن اشاره کنیم، در خصوص ممنوعی صادرات آهن اسفنجی است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اگر به دنبال بررسی میزان تعرفه صادرات آهن اسفنجی و اقدام به صادرات آهن اسفنجی هستید، مطالعه این مقاله کمک می کند از موقعیت کنونی بازار و امکان صادرات یا عدم امکان صادرات این محصول، اطلاع یابید.

ایران جزء بزرگ ترین تولید کنندگان آهن اسفنجی در جهان است. صادرات این محصول به شکل آهن اسفنجی و بریکت در سال های قبل انجام می گرفت. ولی هم اکنون که در تاریخ 21 شهریور ماه 1397 قرار داریم، صادرات آهن اسفنجی ممنوع شده است. البته افزایش قیمت آهن اسفنجی علیرغم ممنوع شدن صادرات آن، شاید برای شما تعجب آور باشد. در ادامه مقاله می خواهیم دلیل این تغییر قیمت را بررسی نماییم.

قیمت آهن اسفنجی

با وجود ممنوعیت صادرات آهن اسفنجی، صادرا گندله آزاد شده است. همانطور که میدانید آهن اسفنجی محصول احیاء شده ی گندله آهن است. با افزایش تقاضا برای گندله و صادرات آن، قیمت گندله آهن افزایش پیدا کرده است. و این کاملا بدیهی است که با افزایش قیمت گندله آهن، شاهد افزایش قیت اهن اسفنجی خواهیم بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما