تهیه بیلت فولاد خوزستان با ارزان ترین قیمت

آیا با بیلت فولاد خوزستان آشنایی دارید؟ می دانید چگونه می شود تهیه این محصول را با ارزان ترین قیمت انجام داد؟ در ادامه نوشته، در پهلوی پاسخ دادن به این سوالات، معرفی کاملی از این نوع فلز تولید شده خواهیم داشت. پس اگر به چنین مطالبی علاقمند هستید، مطالعه این مقاله کوتاه را از دست ندهید. تهیه بیلت فولاد خوزستان با ارزان ترین قیمت

دلیل محبوبیت بیلت فولاد خوزستان چیست؟

دلیل محبوبیت بیلت فولاد خوزستان چیست؟بیلت، که به شمشال نیز معروف است، از نظر طولی اندازه بیشتری نسبت به شمش دارد. دارای سطح دایره شکل و مربعی می باشند که عرضی کمتر از 15 سانتی متر را داشته و سطح مقطع آن، کمتر از 230 سانتی متر مربع می باشد. اما در این زمینه، استان خوزستان معروف است.  دلیل محبوبیت بیلت فولاد خوزستان چیست؟ 

باید گفت، در این بخش کشورمان، یکی از بزرگترین تولیدی های فولاد منطقه فعالیت می نماید و به این ترتیب، نوع مرغوب این کالا فرآوری می گردد. در کارخانه فولاد، از سیستم های مجهز کار می گیرند و سعی می نمایند تا طبق استاندارد ها چنین محصولی را بسازند و در اختیار مصرف کننده بگذارند. 

در هر صورت، بیلت، در روش ریخته گری مستقیم، و یا نورد شمش تولید می گردد. به آن در همه جای جهان CCM نیز می گویند. بیلت های تولید شده توسط کارخانه فولاد خوزستان، ویژگی های زیر را نیز دارا می باشد: 

  • انعطاف پذیری بالا 
  • ثبات کامل 
  • خمش و پیچش بالا 
  • نسبت کشش مناسب 

البته باید بگوییم، نوعی از بیلت نیز انعطاف پذیر نمی باشد که به آن بیلت 5 و 5 اس پی، می گویند که در واقع استاندارد روسی است. 

جدیدترین انواع بیلت فولاد خوزستان با قیمتی مناسب

جدیدترین انواع بیلت فولاد خوزستان با قیمتی مناسبانواع بیلت فولاد خوزستان با قیمت مناسب عرضه می شود. جدیدترین نوع این محصولات را با گریدهای متفاوتی ارائه می دهند که در بالا به دو نوع آن اشاره کردیم. باید متذکر شد که گرید اس پی 5 هم وجود دارد که عموماً در ساخت میلگرد، کار می گیرند. از نوع اس پی 3 در نورد نبشی و تیرآهن استفاده می کنند. 

خلاصه این که، چنین فلزاتی، موارد کاربردشان فرق دارد و بی تردید، از نقطه نظرات گوناگونی نیز، قیمت های یکسانی ندارند. برای مثال قیمت بیلت فولاد خوزستان، به همین گریدها بستگی دارد. از طرفی، مشتری هر چه در حجم های بالاتری محصول را بخرد، با کاهش قیمت مواجه خواهد شد. البته نرخ های صنایع بزرگ، بیشتر یکسان هستند. 

روی هم رفته، می توانید با فروشندگان این مجموعه نیز درباره چگونگی نرخ های جدید و همینطور نوع معامله بیلت خوزستان، تماس گرفته و جزئیات بیشتری را در این خصوص به دست آورید. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما