تهیه عمده میلگرد صادراتی در بازار داخلی

تولید میلگرد صادراتی یکی از تولیدات پر رونق و سود آور برای کشور است. شرکت های بازرگانی این محصولات را به کشور های عراق، ترکیه، قطر، گرجستان، ارمنستان، ترکمنستان، کویت، عمان، افغانستان، پاکستان، قبرس شمالی، سوریه و … صادر می کنند.

تهیه عمده میلگرد صادراتی در بازار داخلی

فرآیند تولید میلگرد صادراتی درجه یک

فرآیند تولید میلگرد صادراتی درجه یک فرآیند تولید میلگرد صادراتی درجه یک، از مهمترین موضوعاتی است در کیفیت و قیمت میلگرد تاثیر مستقیم دارد چرا که اساس ساخت و استفاده میلگرد یا آرماتور در سازه، افزایش مقاومت کششی بتن می باشد.

از کاربرد های میلگرد، علاوه بر استفاده در بتن، می توان شبکه بندی، تقویت کننده ، نگهدارنده و لوازم تزئینی را نام برد که نوع کاربرد نیز در کیفیت و انتخاب روش تولید آن تاثیرگذار است.

انواع میلگرد بر اساس شکل ظاهری متفاوت تولید و به کشور های مختلف براساس استاندارد های تعیین شده به فروش می رسد.

فروش ویژه میلگرد صادراتی در شهر یزد

فروش ویژه میلگرد صادراتی در شهر یزد هدف فروش میلگرد صادراتی، فروش محصول تولید شده توسط کارخانجات داخلی در فروش آن در بازار های جهانی و معرفی این شرکت ها در سطح جهانی می باشد.

در واقع تیم صادراتی این مجموعه توانایی صادرات میلگرد و سایر محصولات فولادی به کشورهای همسایه را دارد. لازم به ذکر است که صادرات این محصول دارای پیچیدگی های زیادی بوده و نیازمند تیم تخصصی و حرفه ای می باشد خصوصا اینکه عواملی همچون اقتصاد، سیاست و همچنین قیمت میلگرد بر روند صادراتی این محصول تاثیر بسزایی دارد. کارشناسان مرکزآهن همواره در تلاش هستند تا در شرایط بحرانی و با وجود تغییرات در شرایط سیاسی و اقتصادی به گونه ای عمل کنند تا کمترین خدشه به روند صادرات این محصول وارد گردد. 

باید توجه داشته باشید که قیمت ها در این کشور چندان واقعی نبوده و صادرکنندگان نباید ملاک صادرات خود را قیمت های رایج در بازار این کشور قرار دهند. نکته دیگری که لازم است در خصوص صادرات به این کشور بدانید شرایط خاص و بسیار سنگین مالیات در این کشور بوده که به صورت ماهیانه دریافت می گردد. مشکل مالیاتی یکی از معضلات بزرگ صادر کنندگان میلگرد به کشور ترکیه می باشد. 

صادرات میلگرد و چگونگی روند آن بستگی به اوضاع اقتصادی، حوادث و جریانات سیاسی، رقابت سایر مواد جانشین و بالاخره سطح قیمت فولاد دارد.

عوامل اقتصادی

وضعیت اقتصادی هر کشور و به طور کلی اوضاع اقتصادی جهان، تاثیر عمده ای بر سطح تقاضای داخلی و خارجی فولاد گذاشته و در نتیجه بر چگونگی صادرات میلگرد در ممالک صادر کننده تاثیر مهمی دارد.

در کشور های سرمایه داری، به دلیل بروز نوسانات اقتصادی و جایگزینی متناوب بهبود و رکود اقتصادی، کل مجموعه اقتصاد دستخوش دگرگونی های اساسی و ادواری است. در هنگام اوج فعالیت های اقتصادی، سطح تقاضا برای کالا ها و خدمات به قدری بالا است که ممکن است کمبود عرضه نیز پدیدار گردد. اما در زمان رکود فعالیت های اقتصادی، مازاد عرضه خود بزرگ ترین مانع بر سر راه شروع بهبود اقتصادی است.

صادرات فولاد نیز در این کشور ها، دستخوش چنین تغییراتی است. افزایش و یا کاهش میزان صادرات فولاد، بستگی زیادی به چگونگی سطح تقاضای موثر برای آن دارد و سطح تقاضای موثر نیز خود تابعی از چگونگی وضعیت اقتصادی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما