تهیه عمده نرمه آهن اسفنجی

نرمه آهن اسفنجی از محصولات پر کاربرد در صنایع ریخته گری است که فرآیند شکل گیری آن به این صورت است که از احیای مستقیم سنگ آهن حاصل می گردد. این محصول که به آن گندله متخلخل نیز اطلاق می گردد؛ از ضروری ترین مواد معدنی ای است که وجود داشته و به همین دلیل، در معرض تهیه عمده قرار گرفته است.

تهیه عمده نرمه آهن اسفنجی

فرآیند تولید نرمه آهن اسفنجی درجه یک

فرآیند تولید نرمه آهن اسفنجی درجه یکنرمه آهن اسفنجی از سری مواد معدنی ای به شمار می آید که نه تنها در حوزه های صنعتی کشور ما، بلکه در کل دنیا نیز با اهمیت و توجه روبرو گشته است.
خوب است بدانید که در حال حاضر بیش از پنج درصد فولاد در تمام جهان توسط نرمه آهن اسفنجی تولید گشته و در نتیجه منبع انرژی بسیار موثری را در اختیار تولیدکنندگان فولاد قرار می دهد که با تکیه بر آن می توانند از فلزهای قراضه ای که به آنها نیاز داشتند؛ رهایی پیدا کنند.

خوشبختانه می توان اعلام داشت که کشور ما قطب تولید نرمه آهن اسفنجی درجه یک در جهان به شمار رفته و از همین رو متقاضیان زیادی را از اقصی نقاط دنیا برای این محصول به سمت خود روانه داشته است.
نرمه های آهن اسفنجی تولید شده در ایران، از نظر کیفیت در رده بالایی قرار داشته و اگر بخواهیم به فرآیند تولید آن اشاره کنیم؛ می توان در گزینه های زیر از آنها نام برد:

  1. تولید نرمه آهن اسفنجی توسط با فرآیند میدرکس
  2. تولید نرمه آهن اسفنجی با فرآیند اچ وای ال
  3. فرآیند اس ال/ آر ان
  4. فرآیند کوره دوار
  5. فرآیند تونلی

قابل ذکر است که در سه روش اول، مواد اولیه ای که برای تولید نرمه آهن مورد استفاده قرار می گیرند؛ گندله سنگ آهن نیاز بوده و در فرآیند تونلی این مواد متفاوت بوده و از ریزدانه سنگ آهن استفاده می گردد.

فروش ویژه نرمه آهن اسفنجی در شهر یزد

فروش ویژه نرمه آهن اسفنجی در شهر یزدنرمه آهن اسفنجی که به عنوان ماده اولیه لازم برای تولید فولاد در صنایع ریخته گری و فولادسازی تلقی گشته و نیاز به قراضه های آهن که خیلی کم هم در دسترس هستند را به حداقل رسانده؛ با شرایط فروش ویژه قابل ارائه و تهیه می باشد.

اما باید گفت یکی از مراکزی که در راستای فروش نرمه آهن اسفنجی با این شرایط اقدام ورزیده و در نتیجه منجر به دسترسی شما خریداران گرامی به نرمه آهن اسفنجی با قیمتی بسیار مناسب خواهد شد؛ مرکز فوق است.
این مرکز را می توان از برترین مراکز ارائه کننده انواع نرمه آهن اسفنجی در حجم و اندازه های زیاد به شمار آورد که به کمک آن می توانید نیاز خود را به بهترین شکل مرتفع ساخته و از این محصول با مشخصات عالی کیفیتی و ظاهری بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما