توزیع آهن قراضه اصفهان پر عیار

توزیع آهن قراضه اصفهان پرعیار سبب شده تا افراد زیادی فعالیت خود را در زمینه خرید و فروش این کالا آغاز نمایند. این صنعت به دلیل امکان بازیافت و کاربردهای بسیار زیادی که در مصارف خانوادگی صنایع و بسته بندی دارد در ذات خود بسیار پولساز بوده و در داخل کشور نیز دارای بازار پررونقی می باشد. برخلاف برخی تصورات عمومی که وضعیت افرادی که در زمینه جمع آوری و بازیافت ضایعات فعالیت می کنند را نامناسب می دانند، آن ها از درآمد خوبی برخوردار هستند.

توزیع آهن قراضه اصفهان پر عیار

فروشندگان بدون واسطه آهن قراضه اصفهان

فروشندگان بدون واسطه آهن قراضه اصفهان فروشندگان بدون واسطه آهن قراضه پر عیار اصفهان از درآمد حاصل از فروش این محصول بسیار راضی و خرسند می‌ باشند و معتقد است که با فروش این کالا کسب و کار وی رونق گرفته و درآمدشان بیشتر از قبل شده است.

افراد زیادی هستند که در زمینه فروش آهن قراضه فعالیت می‌ کنند و با این وجود علیرغم پیشرفت‌ های صنعت فولاد کشور و رشد گسترده شرکت های فعال در حوزه تجارت ضایعات آهن به دلیل کم سوادی و دوره گردی بسیاری از جمع آوری کنندگان آهن قراضه و استفاده از روش‌ های سنتی بازیافت فلزات تامین آهن قراضه متناسب با نیاز بازار داخلی کشور میسر نشده است و بین میزان تولید و میزان نیاز بازار فاصله های بسیار زیادی وجود دارد.

قیمت این کالا با توجه به درجه خلوص آن تعیین و تصویب می شود یعنی هرچه این محصول خالص تر باشد قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. اگر شما قصد خرید کالایی درجه یک را دارید باید هزینه بیشتری را برای خرید محصول متحمل شوید.

مطالب تخصصی درباره آهن قراضه اصفهان

مطالب تخصصی درباره آهن قراضه اصفهان اگر شما مطالب تخصصی درباره آهن قراضه اصفهان داشته باشید قطعا به کاربرد و مصارف این کالا پی خواهید برد.

آهن قراضه به ضایعات فولادی و چدنی کم کربن می گویند که بازیافت پذیر هستند؛ به عبارت دیگر ضایعات آهن اضافات به درد نخور و قابل بازیافت محصولات غیر قابل استفاده است که از این محصولات در صنایع مختلفی مانند ساختمان سازی، کارخانه خودروسازی استفاده می شود.

منابع تامین آهن قراضه شامل سه منبع می‌ باشد: منبع خانگی، منبع عمومی، منبع صنعتی.

 این کالا دارای کاربرد بسیار زیادی می باشد که می تواند به محیط زیست و نیز کاهش قیمت آهن کمک بسیار زیادی نماید. از این محصول برای بسته بندی کنسرو های غذایی مانند کنسرو رب گوجه فرنگی، تن ماهی، غذاهای آماده و قوطی های نوشابه استفاده می شود. همچنین از این کالا برای مصارف خانواده خانگی مانند نیمکت، میز، دستگیره درها، کلید و لامپ ها و دیگر وسایل دکوری مانند مبلمان نیز استفاده خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما