توزیع انواع نرمه آهن اسفنجی

نرمه آهن اسفنجی، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و کاربردهای زیادی در مصارف متعدد به نمایش گذاشته است. توزیع انواع نرمه آهن اسفنجی در شهرها و استان های مختلف از کشورمان انجام می شود درواقع برای توزیع این دسته از محصولات، روشهای فروش اینترنتی را برگزیده اند‌؛ این باعث شده تا کلیه متقاضیان خرید آن بتوانند محصولات خود را با خیال آسوده سفارش داده و از مزیت های ویژه ای که دارد، بهره مند شوند.

توزیع انواع نرمه آهن اسفنجی

آشنایی مختصر با نرمه آهن اسفنجی

آشنایی مختصر با نرمه آهن اسفنجی همانطور که می دانید از فرایند احیای مستقیم و بدون واسطه سنگ آهن، به آهن اسفنجی دست می یابیم. در انتهای این پروسه، گندله ها هایی به دست می آید که به سنگ آهن 67 درصد شهرت دارند و در واقع نوعی آهن اسفنجی می باشند.

آهن اسفنجی جای زیادی را اشغال می کند و فرایند حمل و نقل آن چندان آسان نیست؛ به همین دلیل بوده که تولیدکنندگان فرایند ساخت بریکت را آغاز می کنند. این کار با استفاده از دستگاه بریکت ساز انجام می شود.

بریکت ها که کاملاً فشرده هستند به دو دسته بریکت نرمه آهن و بریکت گرم آهن اسفنجی تقسیم می شوند. بریکت نرمه آهن برخلاف نمونه های گرم از بریکت که مواد ورودی در دمای بیش از 600 درجه وارد دستگاه بریکت سازی شده اند، در دمای محیط در این ماشین قرار گرفته و در قالب بریکت به تولید انبوه رسیده اند.

همانطور که پیش بینی شده است، فرایند حمل و نقل این دسته از بریکت ها به آسانترین شکل ممکن انجام می شود و ایمنی در ذخیره سازی و انتقال آن زیاد است؛ این باعث می شود تا شاهد رشد چشمگیر صادرات انواع بریکت نرمه آهن اسفنجی به بازارهای جهانی باشیم که با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی این اتفاق ممکن خواهد شد.

مراکز فروش نرمه آهن اسفنجی کنسانتره

مراکز فروش نرمه آهن اسفنجی کنسانتره استفاده از نرمه آهن بهداشتی نه تنها مورد استقبال صنایع فولاد و آهن قرار گرفته، بلکه واحدهای تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی در کنار تولیدکنندگان کودهای شیمیایی از آن استقبال می کنند.

جالب است بدانید که بسیاری از مواد شیمیایی نظیر کربنات ها، سولفات ها، کلیریدها، برمیدها و… هم با استفاده از انواع نرمه آهن اسفنجی به دست می آیند.

مراکز فروش نرمه آهن اسفنجی کنسانتره، محصولات درجه یک و مرغوب خود را با باکیفیت بالایی به دست مشتریان رسانده و شرایطی را فراهم می کنند که همگان از مزیت های این شیوه از خرید بهره مند شوند.

جای بسی خوشحالی بوده که این مراکز، فروش آنلاین نرمه آهن اسفنجی را در دستورکار خود دارند و برای دستیابی به آن، تلاش های فراوانی انجام می دهند؛ این شکل از خرید و فروش نرمه آهن، به شکل بهتری توان تامین نیاز بازار را دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما