توزیع بهترین سنگ آهن مرکزی به صورت عمده

سنگ آهن مرکزی از معادن واقع در مرکز ایران به ویژه بافق استخراج می شود. آهن یکی از فراوان ترین عناصر موجود در پوسته زمین است. طبق بررسی های موجود حدود 5 درصد از پوسته زمین را عنصر آهن تشکیل می دهد. توزیع بهترین نوع سنگ آهن به صورت عمده به واحد ها و مراکز مختلف صنعتی انجام می گیرد. 

توزیع بهترین سنگ آهن مرکزی به صورت عمده

مراحل تولید سنگ آهن مرکزی را شرح دهید

مراحل تولید سنگ آهن مرکزی را شرح دهید ایران دارای معادن ذخیره قابل توجهی از نظر میزان ذخایر آهن در سطح جهان می باشد که از این نظر توانسته است در بین ده کشور برتر دنیا رتبه بندی شود.

کانسار ها یا معادن سنگ آهن در ایران در نقاط مختلفی از آن از جمله ایران مرکزی، سنندج، سیرجان و گل گهر، همدان، کانسار های ناحیه شرق مانند سنگان و کانسار های غرب ایران می شوند که ظفر آباد را در بر می گیرند. 

سنگ آهن پس از استخراج از این معادن با اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که به همین دلیل به صورت کانی های مختلفی قابل مشاهده است که عبارتند از:

  • هماتیت
  • پیریت
  • سیدریت
  • گوتیت
  • مگنتیت

در بین کانی های نام برده شده کانی هماتیت و مگنتیت مهمترین کانی هایی هستند که از ارزش اقتصادی بیشتری برخوردار بوده و استخراج آنها در مقایسه با کانی های دیگر در اولویت قرار دارد.

مراحل تولید سنگ آهن مرکزی دارای کانی هماتیت شامل چندین مرحله است که به دنبال هم عملیات تولید را انجام می دهند. مراحلی نظیر جدایش، سایش، نرمه گیری، فلوتاسیون از جمله موارد به کار رفته در تولید کانی هماتیت می باشند.

تولید کانی مگنتیت نیز شامل دو مرحله جدایش مغناطیسی و فلوتاسیون انجام می گیرد. 

استراتژی فروش سنگ آهن مرکزی در بازار داخلی

استراتژی فروش سنگ آهن مرکزی در بازار داخلی فروش سنگ آهن مرکزی ایران در بازار داخلی با استراتژی های مختلفی صورت می گیرد که به عواملی مانند نوع سنگ و کانی های تشکیل دهنده آن بستگی دارد.

سنگ آهن از جمله کالاهایی است که به صورت خام به کشور های دیگر فروخته می شود و این امر سبب شده است تا فروش آن به صورت خام با ارزش افزوده ای همراه نباشد. 

بخشی از استراتژی فروش این سنگ نیز به فرآورده های مرتبط با صنعت آهن مانند گندله یا آهن اسفنجی و کنسانتره آهن باز می گردد که جهت فروش به کارخانه های فولاد سازی عرضه می شود.

در این زمینه طبق نظر کارشناسان اگر در میزان فروش سنگ آهن خام تجدید نظر شود و میزان آن کاهش یابد می توان شاهد ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای این کالا بود. 

ارزش افزوده با تولید محصولات و فرآورده های جانبی آهن ایجاد می شود که سبب تولیدی آهنی با عیار نسبتا بالا خواهد شد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما