توزیع مستقیم بیلت گرم فولاد مبارکه

در صنعت فولاد سازی فلزات مختلفی ساخته می شود که مهمترین آنها را شمش یا بیلت فولاد مبارکه تشکیل می دهد. این قطعه دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و درجه سختی بالایی دارد و طول آن زیاد می باشد و سطح مقطع این فلز مربع یا دایره شکل است که مصارف مختلفی را به خود اختصاص می دهد. توزیع مستقیم بیلت در سراسر کشور باعث شده تا به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار بگیرد. با توزیع مستقیم بیلت گرم فولاد مبارکه نیاز بسیاری از مصرف کنندگان تامین گشته است چرا که با حذف واسطه ها هم قیمت این محصول کاهش یافته و همچنین در زمان کوتاه تری به دست مصرف کننده می رسد . 

توزیع مستقیم بیلت گرم فولاد مبارکه

مشخصات بهترین انواع بیلت گرم

مشخصات بهترین انواع بیلت گرم در بازار انواع بیلت گرم موجود می باشد که هر کدام مشخصات و ویژگی های مختص به خود را دارند و با طول و عرض های مختلف کارایی خاصی را به خود اختصاص می دهند. از بارزترین مشخصات این محصول می توان به دوام و مقاومت بالا اشاره کرد که سطح کارایی گسترده ای را به خود اختصاص می دهد. 

از نمونه های پر مصرف این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شمش CCM
  • شمش فابريك
  •  شمش بلوم

زمانی که شمش از تولید به مصرف می رسد به آن بیلت می گویند. میزان طول و عرض در این محصولات متفاوت بوده و به همین دلیل هر کدام برای کارایی خاصی استفاده می شوند. بیلت دارای ضخامت های مختلف بوده به همین دلیل در شرایط سخت می تواند بهترین بازدهی را از خود نشان می دهد. 

سفارش بیلت گرم فولاد مبارکه

سفارش بیلت گرم فولاد مبارکه مصرف کنندگان با سفارش بیلت گرم فولاد مبارکه تلاش می کنند تا نیاز خود را به بهترین شکل پاسخ دهند. این فلز طبق سفارش مشتری و با طول و عرض های مختلف ساخته می شود تا بتواند نیاز آنها را برطرف سازد. ساخت و طراحی انواع بیلت نیاز به مهندسی و اطلاعات خاصی دارد که خوشبختانه مهندسان ایرانی از این جهت پیشرفته و به روز می باشند. 

شرکت های ایرانی با به کارگیری جدید ترین تکنولوژی و دستگاه های پیشرفته جهان، موفق به ساخت و طراحی بیلت هایی شده اند که مطابق استاندارد جهان می باشد و در کل دنیا متقاضی دارد. بالا رفتن حجم سفارشات باعث شده تا سطح تولید هم افزایش پیدا کند. این امر سودآوری زیادی به همراه دارد. 

در زمان سفارش این محصول باید به موارد متعددی توجه کرد مثلاً باید به کیفیت بیلت، وزن، قیمت و برند آن توجه کرد تا بتوان بهترین نمونه ها را تهیه کرد. با کمک گرفتن از متخصصان و افراد با تجربه هم می توانید بهترین نمونه ها را سفارش بدهید که این افراد در این سایت به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما