توزیع مستقیم ته تاندیش فولادسازی

توزیع مستقیم ته تاندیش فولادسازی از طریق این سایت در حال انجام است و در حجم های انبوه با قیمت های ارزان آماده ارسال به بازارهای داخلی و خارجی می باشد تا بتواند پاسخگویی نیاز این محصولات در صنایع وابسته باشد. این توزیع کننده با پخش مستقیم ته تاندیش ها ضمن افزایش موجودی آن ها قیمت آن ها را نیز کاهش می دهند و خرید آن ها را نیز تسهیل می نمایند.

توزیع مستقیم ته تاندیش فولادسازی

همه چیز درباره ته تاندیش فولادسازی کم کربن

همه چیز درباره ته تاندیش فولادسازی کم کربن ته تاندیش کم کربن مورد عرضه در این مجموعه با داشتن مقادیر بالای آهن از منابع مهم تأمین این ماده هستند و کارخانه ها و صنایعی که برای ساخت لوازم و قطعات خود نیازمند به آهن می باشند می توانند از ته تاندیش ها استفاده کرده و نیاز خود را به راحتی برطرف کنند.

این ته تاندیش ها از ضایعات تولیدی در صنایع تولید آهن می باشند که از قضا دارای مقادیر بالای از آهن هستند و از ته تاندیش ها خارج می شوند و پس از سرد شدن برای استفاده مجدد به کارخانه های مختلف فرستاده می شوند.

یکی از مزایایی این محصولات این است که مقادیر کربن در این ته تاندیش ها در حداقل ممکن است و به همین دلیل در کوره ها با درجه حرارت پایین تری ذوب می شوند و در میزان انرژی و هزینه و زمان مصرف کنندگان صرفه جویی می کنند و سرعت انجام امور مختلف را افزایش می دهند.

ته تاندیش ها به علت اینکه دارای اندازه های متوسطی هستند سطح مقطع آن ها کمتر از دیگر محصولات ضایعاتی تولید آهن می باشند و در مقایسه با آن ها کمتر دچار زنگ زدگی و خرابی هستند و زمان استفاده آن ها افزایش پیدا می کند هر چند بهتر است همه این محصولات حاوی آهن سریع استفاده شوند تا در تماس با هوا و رطوبت موجود در آن دچار اکسید شدنی نشوند و کیفیت خود را از دست ندهند.

حمل و انتقال ته تاندیش ها به علت اشکال آن ها آسان است و به صرف انرژی و زمان کمتری نیاز دارد و در معرض پراکندگی و پخش شدن قرار ندارد در صورتی که پودر های آهن و ذرات ریز آهن در اثر تماس با هوا و باد پراکنده شده و در نگهداری آن ها فضاهای خاصی مورد نیاز است.

صادرات عمده ته تاندیش فولادسازی

صادرات عمده ته تاندیش فولادسازی صادرات ته تاندیش فولادسازی به صورت انبوه و عمده توسط این مجموعه در حال انجام است و از طریق راه های اینترنتی مانند همین سایت و شبکه های اجتماعی معرفی و عرضه می گردد. علاقمندان به تهیه ته تاندیش های باکیفیت و خالص می توانند با شماره تلفن های که در این سایت درج شده است ارتباط برقرار کنند و از مدیران فروش مجموعه اطلاعات لازم را در مورد این محصولات به دست آورده و آن ها را در حجم های مورد نظر خود درخواست بدهند تا این مجموعه در اسرع وقت به ارسال آن ها اقدام کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما