توزیع مستقیم میلگرد ترانس

میلگرد یکی از پر مصرف ترین انواع مقاطع فولادی در جهان است که از لحاظ ابعاد، سایز، شکل و بسیاری از موارد دیگر دارای تنوع بالایی است. میلگرد ترانس نوع خاصی از این محصول است که از مقاومت بالایی برخوردار است و ظاهری بسیار زیبا و براق دارد که در عملیات نورد گرم ساخته و پولیش کاری شده است. توزیع میلگرد ترانس توسط عرضه کننده این محصول به بازار انجام می شود و خریداران می توانند با پایین ترین نرخ ممکن آن را برای هر مکان درخواست دهند.

توزیع مستقیم میلگرد ترانس

آشنایی با انواع میلگرد ترانس

آشنایی با انواع میلگرد ترانس میلگرد ترانس به دلیل ظاهر زیبا و مقاومت زیاد تفاوت های اساسی با انواع میلگرد های دیگر دارد. انواع مختلف این میلگرد به طور خلاصه عبارتند از :

میلگرد ترانس تک پولیش : این میلگرد ظاهری غیر مسطح و تیره دارد و دارای سطحی صاف و صیقلی می باشد. از این میلگرد برای صنایع خودرو سازی و تولید ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.

میلگرد ترانس دو پولیش : همان طور که از نام این میلگرد مشخص است این محصول دو مرحله پولیش کاری شده است و برای تهیه آن از فولاد CK45 استفاده شده است. از کاربرد این میلگرد در تولید انواع ابزار و یراق و قطعات زیبا استفاده می شود.

میلگرد ترانس روغنی : این میلگرد از فولاد روغنی ساخته شده است و پایه تولید آن فولاد آلیاژی می باشد.

میلگرد ترانس سنگ خورده : در این میلگرد به جای استفاده از پولیش برای صیقل کردن سطح میلگرد، از دستگاه‌های سنگ زنی استفاده شده است.

پولیش ترانس مفتولی : این میلگرد قطر کمی دارد و به راحتی قابل تغییر شکل است به همین جهت از آن در صنایع مبلمان استفاده می‌شود.

میلگرد ترانس تسمه : این میلگرد دارای سطح مقطع مستطیل شده است و سطح صاف و کاملاً یکدست دارد.

میلگرد ترانس چهار پهلو : این میلگرد دارای سطح مقطع مربعی است با این وجود همچنان تحت عنوان میلگرد شناخته می شود.

میلگرد ترانس شش پر : این میلگرد در صنعت خودروسازی و برای تولید قطعات نمایی استفاده می شود.

مرکز عرضه میلگرد ترانس

مرکز عرضه میلگرد ترانس مرکز عرضه میلگرد ترانس انواع مختلف این میلگرد را در قطرهای متفاوت و کیفیت های گوناگون ارائه کرده است و خریداران عمده این میلگرد می ‌توانند در ارتباط مستقیم با این مرکز نسبت به اعلام سفارش خود اقدام کنند.

این مرکز برای جلوگیری از افزایش قیمت این محصول به وسیله واسطه ها روش های مختلفی را در اختیار خریداران قرار داده است تا میلگرد با قیمت مناسب به دست خریداران نهایی برسد.

در این روش ها نیازی به واسطه آن بوده و خریداران می ‌توانند به طور مستقیم با مرکز در ارتباط باشد و خرید خود را انجام دهند. فروش اینترنتی از طریق همین سایت یکی از این روش ها است که می تواند اطلاعات بیشتری را در مورد این میلگرد در اختیار خریدار قرار دهد همچنین شماره تلفن و لینک شبکه‌های اجتماعی این مرکز در این سایت وجود دارد که امکان ارتباط تلفنی و اینترنتی به صورت آنلاین بین مرکز عرضه و خریدار را فراهم می کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما