توزیع کننده ته پاتیل فولادی صادراتی

بازیافت ضایعات فلز، فولادها را تولید می کند و از این طریق به حفاظت از محیط زیست کمک می کند. فرآیند صنعتی آن که کاملاً زیست محیطی است، از ضایعات فلز به عنوان ماده اولیه اصلی خود استفاده می کند و آن را در یک کارخانه فولاد که از کوره برقی تشکیل شده ذوب می کند تا فولاد را به صورت یک محصول نیمه تمام به نام ته پاتیل فولادی صادراتی بدست آورد.

توزیع کننده ته پاتیل فولادی صادراتی

آنچه باید از ته پاتیل فولاد ضایعاتی بدانید

آنچه باید از ته پاتیل فولاد ضایعاتی بدانید ته پاتیل فولاد ضایعاتی مترادف با بهره وری در مجتمع های صنعتی ترنیوم است. این ماده که به دلیل زمان استفاده یا باقی مانده از سایر فرآیندهای صنعتی غیرقابل استفاده شده است، هنگامی که از کوره بلند با آهن خوک ذوب شده و تبدیل به فولاد مایع و تولید صفحات می شود، نقش جدیدی پیدا می کند. به عنوان مثال، تقریباً 12٪ از حجم اسلبهای فولادی تولید شده توسط ترنیوم به صورت ماهانه از افزایش تولید حاصل از استفاده از قراضه حاصل می شود.

افزایش بهره وری تنها مزیت استفاده از قراضه توسط صنایع فلزی نیست. این روش با کاهش انتشار دی اکسید کربن (CO2)، انرژی، آب و منابع تجدید ناپذیر مانند سنگ آهن، ذغال سنگ و سنگ آهک برای محیط زیست مفید است. پایداری در استفاده مجدد از زباله ها و محصولات جانبی داخلی و خارجی نهفته است.

قراضه تولیدات داخلی، خارجی یا صنعتی بازیافت می شود. تهيه صفحات داخلي، سرمايه و کالاهاي مصرفي از رده خارج، ضايعات فولاد از تجهيزات و قراضه آهن به دليل کيفيت نامناسب رد شده است. ضایعات خارجی از فرآیندهای صنایع دیگر، ریخته گری ها و کالاهای منسوخ شده مانند لوله ها، تیرها و پروفیل های فلزی و همچنین تجهیزات، اتومبیل و لوازم خانگی حاصل می شود.

در کوره الکتریکی، قراضه و سایر مواد اولیه لازم برای بدست آوردن ترکیب شیمیایی مورد نظر ذوب می شوند. این امر در طی فرآیند توسط طیف سنج های نشر طراحی مدرن و قرائت مستقیم کنترل می شود.

فولاد مایع در کوره قاشق ریخته می شود و در این روش، بدون سرباره، تصفیه نهایی و تنظیم ترکیب شیمیایی فولاد انجام می شود، به همان تعداد که لازم است نمونه برداری می شود، تا زمانی که ترکیب شیمیایی مورد نظر “دقیقاً” بدست آید.

دو عنصر در ترکیب فولاد، که کنترل آنها با طیف سنجی انتشار دشوارتر است و از طرف دیگر، برای تعیین کیفیت آن اساسی هستند، کربن و گوگرد هستند. به همین دلیل، تجزیه و تحلیل های اضافی با استفاده از دستگاه احتراق LECO انجام می شود. آخرین مرحله تبدیل فولاد مایع به یک محصول نیمه تمام است. برای این منظور، فولاد مایع در یک تاندیش ریخته می شود که ریخته گری مداوم را تغذیه می کند، جایی که انجماد فولاد و به دست آوردن محصولات نیمه تمام (شمش) انجام می شود.

راه های خرید ته پاتیل فولادی صادراتی

راه های خرید ته پاتیل فولادی صادراتی  ته پاتیل فولاد ضایعاتی ماده اولیه برای تولید فولاد در کوره های برقی است. اهمیت آن باعث می شود شرکت ما بیشترین توجه را به درجه کیفیتی که ارائه می دهد اختصاص دهد، زیرا تأثیر آن در دستیابی به فولادهای مناسب است. مجموعه ما به علت اهمیت بالای ته پاتیل فولادی دو راه خرید برای آن پیشنهاد کرده است. روش اول خرید ته پاتیل فولادی به صورت حضوری است و روش دوم به صورت غیر حضوری و آنلاین است. شما عزیزان می توانید با یک تماس این محصولات را ثبت سفارش نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما