توزیع کننده شلاکه بالمیل شده در تهران

توزیع کننده شلاکه بالمیل شده در تهران، بهترین نوع محصول را در دسترس خریدار قرار می دهد. این نوع از کالا، در واقع ضایعات فلزات مختلف می باشند که کاربرد زیادی در صنایع گوناگون دارند. در ادامه این مطلب، بیشتر شما را با شلاکه آشنا خواهیم کرد و از سوی دیگر، راه های خرید آسان را نیز برای تان نشان می دهیم.

توزیع کننده شلاکه بالمیل شده در تهران

جدید ترین انواع شلاکه بالمیل شده

جدید ترین انواع شلاکه بالمیل شده یکی از پرکاربردترین محصولات در صنایع فولاد و ذوب آهن، شلاکه ها هستند که در واقع، نوعی ضایعات به شمار می روند؛ ولی به دلیل کمبود مواد اولیه، بازیافت آنان انجام می گیرد و دوباره به کار گرفته می شوند. جدیدترین انواع شلاکه بالمیل شده، از کیفیت عالی برخوردار می باشد که در در پایین به ویژگی های آن اشاره می کنیم:

  • درجه خلوص بالایی دارند و کاملاً تمیز می باشند.
  • باعث افزایش فرآیند راندمان ذوب می گردند.
  • به همراه دیگر ضایعات چدنی و آهن اسفنجی به کار می روند.
  • شلاکه ها، باعث می‌ شوند تا میزان کربن مذاب، کاهش پیدا کند.

اما شاید بپرسد که بالمیل شده، به چه معنی می باشد؟ در حقیقت، بالمیل نوعی دستگاه به شمار می رود که محصول در آن قرار گرفته و به قطعات متنوعی تقسیم می شود. به این ماشین آلات آسیاب گلوله ای هم می گویند.

در هر حال، شلاکه فلزات مختلفی را می توان به دست آورد که از آهن، فولاد، چدن و غیره تشکیل یافته اند. البته خوب است برای خرید بهترین ها، به مرجع تخصصی آن سر بزنید که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شوید.

بزرگترین واحد خرید شلاکه بالمیل شده

بزرگترین واحد خرید شلاکه بالمیل شده با مراجعه به بزرگترین واحد خرید شلاکه بالمیل شده، می توان محصولاتی کاربردی و درجه یک را که تمام خصوصیات نوع مرغوب کالا را دارد، به دست آورید. این نوع از سرباره ها، به شکل عمده ارائه می شوند و در تناژهای بالا مشتریان می توانند آن را به دست آورند.

البته قیمت های محصول هم ممکن است متفاوت باشد که این بیشتر به تمیز بودن آن این که خالصیت شلاکه ها بستگی دارد. در هنگام ذوب کردن، نوع خالص کاربرد بهتری دارد و دیگر نیازی به مصرف انرژی و نیروی انسانی بیشتر ندارد و سریع وارد چرخه تولید می گردد.

این مجموعه، مرکز اصلی فروش شلاکه های بالمیل شده مرغوب محسوب می شود و به پخش کالای خود در سراسر کشور می پردازد. قابل ذکر است که مشتریان قادر هستند که با وارد شدن به سایت و تماس گرفتن با فروشنده، از راه دور محصول مد نظر خود را سفارش دهند و طبق زمان تعیین شده نیز آن را به نشانی ای که داده اند، تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما