توزیع کننده میلگرد ضد زنگ اصفهان

مشخصات فنی میلگرد که باید در پروژه های ساختمانی استفاده شود توسط مهندسان پروژه تعیین می شود. اگر در این زمینه دانش کافی دارید و هنگام خرید میلگرد با شرایط و نکات مهم آشنا هستید ، می توانید خرید مطمئن تر و راحت تری را انجام دهید. از این رو برای خرید میلگرد اصفهان می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

توزیع کننده میلگرد ضد زنگ اصفهان

3 مورد از مزایای میلگرد ضد زنگ

3 مورد از مزایای میلگرد ضد زنگ

  1. به طور کلی در ایران وقتی نام میلگرد به تنهایی به کار می رود ، به معنی میلگرد آجدار است. زیرا میلگرد آجدار در بیشتر مراحل ساخت استفاده می شود. در برخی موارد ، بسته به شرایط و نوع ساخت ، ممکن است در مورد میلگرد ساده (حرارتی) و سیم پیچ شنیده باشید. میلگرد ساده همانطور که از نامش مشخص است میلگردی است که برآمدگی و حفره ای روی سطح خود ندارد.
  2. آرماتور کویل نوعی میلگرد ضد زنگ است که به شکل سیم پیچ سیم تولید می شود و عموماً در دو نوع ساده و آجدار موجود است. تقویت کننده سیم پیچ در مواردی مانند تقویت ستون استوانه ای استفاده می شود. تقویت کننده های A2 ، A3 و A4 اصطلاحات A2 ، A3 و A4 به نوع (شبکه) میلگرد راه راه اشاره دارد و عمدتا نوع نخ روی میلگرد را تعیین می کند. تصویر زیر تفاوت این سه نوع میلگرد را نشان می دهد.
  3. شایان ذکر است که این نامگذاری بر اساس استاندارد روسی است. معادل این نامگذاری طبق استاندارد ملی ایران میلگرد A2 ، میلگرد 340 دندان ، میلگرد A3 ، 400 میلگرد دندان و 500 دندان برای میلگرد A4 می باشد. میلگرد 8 ، میلگرد 16 ، میلگرد 18 و… مطمئناً هنگام خرید میلگرد متوجه شده اید که عددی بعد از نام میلگرد بیان می شود.

آسیاب های میلگرد در کشور در اندازه های مختلف 8 تا 40 میلی متر تولید می کنند. با این حال ، ممکن است یک کارخانه فقط همه اندازه ها را تولید کند و یک کارخانه دیگر محدوده محدودی از این محدوده را تولید کند. هنگامی که تصمیم به خرید میلگرد می گیرید ، مهندسان پروژه یک لیست خرید به شما ارائه می دهند.

در بیشتر موارد ، میزان میلگرد مورد نیاز به صورت دسته ای به شما اعلام می شود ، اما برای محاسبه هزینه حمل و نقل باید وزن میلگرد را محاسبه کنید. خرید میلگرد در وب سایت اصفهان آهن در کل مراحل حساب در اختیار شما قرار می گیرد. با این حال ، شما همچنین می توانید از ماشین حساب در آن صفحه برای محاسبه جداگانه وزن میلگرد استفاده کنید.

مراکز فروش میلگرد ضد زنگ اصفهان

مراکز فروش میلگرد ضد زنگ اصفهان برخی از شرکت های تجاری علاوه بر امکانات معمول شرکت های سخت افزاری ، شرایط خاصی را نیز برای مشتریان فراهم می کنند. به عنوان مثال ، شرکت ما مشاوره خرید ، ضمانت بازپرداخت در صورت مغایرت در فاکتورها ، فروش فاکتور رسمی به شرکت ها و سازمان ها و افراد ، سفارش سریع ، مقایسه قیمت و غیره را ارائه می دهد. محصولات را ارائه می دهد از این رو برای خرید می توانید به مراکز فروش میلگرد ضد زنگ اصفهان مراجعه کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما