توزیع کننده نبشی آهن دیوار

نبشی دیوار : نبشی آهن دیوار ( فولاد ساختمانی ) یکی از مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان می باشد و از نظر شکل ظاهری از دو ضلع که با هم زاویه 90 درجه می سازند( L ) ساخته شده است این دو ضلع نبشی که به آن بال گفته می شود به دو صورت مساوی و نا مساوی می باشد که با توجه به نوع نبشی ، در قسمت های مختلف ساختمان بکار گرفته می شود از جمله کاربرد نبشی در ساختمان می توان به اتصال ستون ها ، ساخت ستون ،اتصال تیر آهن ها به ستون های باربر ساخت خرپا و … اشاره کرد .
توزیع کننده نبشی آهن دیوار

ویژگی های مهم نبشی دیوار

ویژگی های مهم نبشی دیوار ویژگی های مهم نبشی دیوار

نبشی دیوار یکی از متریال های مورد استفاده در صنعت ساختمان می باشد که دارای ویژ گی های ظاهری ، شیمیایی و مکانیکی منحصر به فرد خود می باشد . نبشی آهنی دیوار از دو قطعه فلز که از جنس فولاد ساختمانی( st 37 ) می باشد ساخته شده است که این دو قطعه فلز آهنی که نبشی آهنی دیوار را تشکیل می دهند به صورت عمود بر هم قرار گرفته اند و یک قطعه L مانند را با هم تشکیل می دهند .

نبشی آهنی دیوار در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد و از دیر باز نقش مهمی را در صنعت ساختمان ایجاد کرده است . از جمله کاربرد های نبشی آهنی در صنعت ساختمان می توان به اتصال تیر آهن ها به ستون های باربر ، اتصال ستون ها به پی ها ، ساخت ستون ، ساخت خر پا و … اشاره کرد .

نبشی دیوار از دو قسمت تشکیل شده است که به این دو قسمت دو بال نبشی گفته می شود ؛ اگر این دو قسمت یعنی دوبال نبشی آهنی دیوار با هم برابر باشند به آن نبشی با بال های مساوی گفته می شود و اگر اندازه های دو بال با هم برابر نباشد نبشی با بال نا مساوی گفته می شود .

خرید بدون واسطه نبشی آهن دیوار

خرید بدون واسطه نبشی آهن دیوار برای خرید نبشی آهن دیوار هم میتوان از داخل کشور آن را تهیه کرد و هم از محصولات خارجی نیز که به ایران وارد می شود استفاده کرد . در داخل کشور ایران شرکت های زیادی مشغول به تولید نبشی آهنی دیوار هستند که با استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا بهترین و با کیفیت ترین نوع نبشی آهن دیوار را تولید و آن را به بازار صنعت ساختمان ارائه می دهند و مشتریان می توانند به آسانی و با قیمت کمتر این نبشی ها را تهیه و استفاده نمایند . علاوه بر این از کشور های خارج از ایران نیز نبشی اهن دیوار به صورت عمده از شرکت های معتبر خارجی به ایران وارد می شود و مشتریان نبشی آهن دیوار می توانند از این روش به تهیه محصول خود بپردازند .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما