توزیع کنندگان میلگرد آجدار اصفهان

توزیع کنندگان میلگرد آجدار اصفهان، محصولات خود را به بیشتر نقاط کشور ارسال می کنند. این کالای پرکاربرد با بهترین کیفیت و استحکام در بازار عرضه و تقاضا موجود می باشد.

شهر اصفهان یکی از قطب های صنعت میلگرد در ایران می باشد. میلگرد اصفهان بسیار مرغوب می باشد به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

توزیع کنندگان این کالای مقاوم را با تناژ بالا ارسال می کنند. و مشتریان با اطمینان خاطر از این کالا در ساختمان های خود بهره می برند.

توزیع کنندگان میلگرد آجدار اصفهان

خصوصیات قابل توجه میلگرد آجدار

خصوصیات قابل توجه میلگرد آجدار می خواهیم خصوصیات قابل توجه میلگرد آجدار را ذکر کنیم، میلگرد آجدار به دلیل آج موجود بر سطح آن استحکام بالایی دارد. این میلگرد باعث می شود که مقاومت کششی که بر روی بتن ایجاد می شود را تحمل کند و از شکستن بتن جلوگیری می کند.

میلگردها در دونوع ساده وآجدار موجود است. میلگرد ساده در نوعA1، و میلگرد آجدار در نوع A2, A3, A4 به صورت انبوه تولید می شود

این کالا در صنعت ساختمان سازی به خصوص در ساختمان هایی که بتنی هستند مورد استفاده قرار می گیرد.این محصول سخت در سایز های مختلف تولید می شود.

به عنوان مثال سایز ۸،۱۲، ۱۴، ۱۶و… موجود است و هرچه ساختمان مرتفع تر و باطبقات بیشتر باشد از میلگرد های با سایز های بالاتر استفاده می کنند. مثلا در ساختمان ها و مجتمع های تجاری از میلگردهای ۱۶ و ۳۲ نیز استفاده می گردد.

میلگرد آجدار در مقابل ضربات بسیار مستحکم است و قدرت شکنندگی آن در برابر زلزله بسیار بالاست و میتوان گفت در شهرهایی که زلزله خیز است می توان از این کالا استفاده کرد.

هر اندازه که محصول مورد نظر ما طبق استانداردها ساخته شده باشد، کیفیت میلگرد آجدار افزایش می یابد و متقاضیان این کالا در ساختمان سازی با خیالی راحت کالا را تهیه و استفاده می نمایند.

صادرات عمده میلگرد آجدار اصفهان

صادرات عمده میلگرد آجدار اصفهان صادرات عمده میلگرد آجدار اصفهان به کشورهای منطقه و حتی کشورهای اروپایی انجام می گیرد. صادرات این کالا به صورت عمده و تناژ بالا انجام می گیرد.

اکثرا صادرات میلگرد آجدار به کشورهایی انجام می شود که روی گسل زلزله هستند و کشوری زلزله خیز است، نحوه ارسال این کالا به صورت زمینی، دریایی هم انجام می شود.

صادرات این کالا به دلیل اینکه استحکام خیلی بالایی دارد به صورت گسترده و وسیع انجام می گیرد. برای صادرات باید محصولی انتخابکرد که از لحاظ ظاهری مناسب باشد و هیچ گونه خوردگی و یا رنگ پریدگی نداشته باشد.بعد از رعایت این موارد باید کالا طبق اصول وزن کشب و سپس قیمت گذاری و به فروش برسد تا صادرات خوبی به انجام برسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما