توزیع کنندگان گندله آهن اسفنجی

توزیع کنندگان گندله آهن اسفنجی از جمله معتبر ترین و شناخته شده ترین افرادی هستند که در زمینه تهیه و توزیع ماده اولیه بسیاری از صنعتگران عرصه ذوب آهن و صنایع فولاد مشغول به فعالیت می باشند. این گروه از افراد، محصولات خود را به صورت عمده در اختیار متقاضیان قرار داده و از این طریق این ماده اولیه را با نازل ترین قیمت ممکن به بازار عرضه می نمایند. توزیع کنندگان این محصول، گندله ها را به صورت آنلاین نیز به فروش می رسانند.

توزیع کنندگان گندله آهن اسفنجی

گندله آهن اسفنجی خشک چه ویژگی هایی دارد؟

گندله آهن اسفنجی خشک چه ویژگی هایی دارد؟

گندله آهن خشک اسفنجی شامل گوی های فلزی کوچکی هستند که از ترکیب سنگ آهن گداخته و سرد شده و پودر سیمان تهیه شده و به عنوان ماده اولیه صنایع ذوب آهن، ریخته گری ها و سازندگان قطعات فلزی خودرو ها و ماشین آلات صنعتی به کار برده می شود.

این محصول به دلیل تحمل نوسانات دمایی که در حین تولید، تحمل می کند از قدرت و استقامت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند استقامت اولیه خود را پس از ذوب دوباره به منظور ساخت ابزار و وسایل مختلف، مجددا به دست آورده و حفظ نماید.

گندله آهن خشک در ابعاد و اندازه های مختلف (ریز و درشت) تولید شده و همین امر میزان کاربری آن ها را تا حد قابل توجهی بالا می برد تا جایی که بسیاری از صنعتگران خارج از کشور را نیز در زمره متقاضیان خود قرار داده است.

خرید بدون واسطه گندله آهن اسفنجی

خرید بدون واسطه گندله آهن اسفنجی

یکی از بهترین روش هایی که متقاضیان گندله آهن خشک یا گندله اسفنجی به منظور تهیه ماده اصلی و اولیه فعالیت های ذوب و فولاد خود به کار می گیرند خرید گندله آهن به صورت مستقیم و بدون واسطه می باشد به این معنا که آن ها به جای مراجعه به واسطه ها مستقیما به کارخانه گندله سازی یا نمایندگی های انحصاری فروش محصولات تولیدی این کارخانه ها مراجعه نموده و گندله را با قیمت بسیار مناسب تری تهیه می نمایند.

خرید بدون واسطه گندله با حذف دست دلالان و سود جویان بازار خرید و فروش آهن آلات هم برای تولیدکنندگان آن ها دارای سود سرشاری است و هم متقاضیان را از پرداخت هزینه های مضاعف واسطه گری معاف می نماید.

متقاضیانی نیز که در فواصل دور تری از مراکز فروش کارخانه تولیدی گندله قرار داشته و قصد خرید این محصول را دارند می توانند به سایت رسمی شرکت تولید کننده گندله خشک مراجعه نموده و میزان مورد نظر خود را سفارش دهند، بدیهی است که به محض ثبت سفارش، تولید کننده در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن، محصول را به محل مورد نظر متقاضی ارسال خواهد کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما