تولیدی میلگرد حصیری ارزان

میلگردهای موجود در بازار، هر کدام مدل های مختلفی داشته که از محبوب ترین آنها می توان به میلگرد حصیری یا آجدار اشاره کرد. این نوع مصالح به صورت کلاف عرضه شده اند که هر کدام از آنها ضخامت خاصی دارد.
تولیدی میلگرد، با ساخت مدل های مختلفی از میلگرد توانسته نیاز مشتریان خود را برطرف نماید. به طور کلی می توان گفت که میلگردها، مقاومت ساختمان را افزایش داده که با ترکیب بتن، می توان ساختمان های مقاومی در دست اجرا قرار داد.

تولیدی میلگرد حصیری ارزان

نکات اجرایی در خصوص میلگرد حصیری

نکات اجرایی در خصوص  میلگرد حصیری میلگرد حصیری مهم ترین نقش در صنعت ساختمان سازی، پل سازی و موارد مشابه داشته که تقویت بتن را افزایش خواهد داد. شرکت های تولیدی این دست از مصالح را در چند مدل تولید کرده که از مهم ترین آنها می توان به محصولات سخت، نیمه سخت و قابل انعطاف اشاره کرد.
میلگردهای سخت اغلب قطر بزرگتری داشته و برای آپارتمان های چند طبقه و ساخت پل هایی استفاده می شود که باید وزن بسیار بالایی را تحمل کنند. علاوه بر پل، در ساخت سد و جاده ها نیز از انواع میلگردهای ضخیم استفاده می شود که باید تحمل وزن خودروهای سنگین را نیز داشته باشد.

نحوه اجرای میلگردهای حصیری توسط آرماتور بندها و افراد باتجربه در این زمینه انجام می شود که با کنار هم قرار دادن آنها، توسط سیم های مفتولی به همدیگر بسته شده تا پس از ورود بتن به داخل آن، سفت و محکم شود.
عملیات آرماتور بندی توسط میلگرد، با ابزارهای خاصی انجام می شود تا بتوان عملیات خمشی و برشی را به راحتی بر روی اینگونه مصالح انجام داد.
وجود آج بر روی میلگرد باعث می شود که سیمان به خوبی در بخش های مختلف آن بچسبد و مقاومت بالاتری داشته باشد.

مرکز خرید میلگرد حصیری

مرکز خرید میلگرد حصیری مرکز خرید میلگرد حصیری، اینگونه محصولات را در مدل های مختلفی از جمله: ساده، آجدار مارپیچی، آجدار جناقی و آجدار مرکب عرضه نموده که برخی از آنها برای عملیات جوشکاری مناسب بوده و برخی نیز خاصیت جوش پذیری ندارند و باید توسط سیم های مفتولی بسته شوند.

عملیات تولید میلگرد، در صنایع ذوب آهن انجام می گیرد که هر کدام از صنایع ظرفیت تولید مشخصی داشته و سالانه هزاران تن از میلگردهای مختلف را به بازار وارد می کند. این دست از مصالح اغلب با استیل و یا آلیاژهای مقاوم تری تولید می شود که این مورد عامل اصلی افزایش قیمت محصول نیز می باشد.

علاوه بر ضخامت میلگردها، صنعت تولیدی، نوع آج، آلیاژ استفاده شده و … نقش مهمی در قیمت میلگردها داشته که شما مشتریان عزیز برای استعلام قیمت روز و خرید، بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما