تولید انبوه میلگرد ترانس

میلگرد ترانس از کاربردی ترین محصولات صنعتی بوده که می تواند کارایی قابل قبولی را در مصارف متعدد از خود به نمایش بگذارد. تولید میلگرد ترانس، به صورت انبوه پیگیری می شود.
به این منظور مراکز مختلفی در سطح کشور به فعالیت پرداخته اند که تولیدات خود را با بالاترین کیفیت روانه بازار نموده و توانسته اند، جایگاه ویژه ای را در این حوزه از آن خود نمایند.

تولید انبوه میلگرد ترانس

معرفی انواع میلگرد ترانس

معرفی انواع میلگرد ترانس همه ما می دانیم که میلگرد یکی از مهمترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی به شمار می رود که استفاده از آن در اسکلت سازی ساختمان ها بسیار کاربردی ست.

میلگرد ترانس، از جمله میلگردهای کششی بوده که مقاومت بسیار بالایی دارد. اگر این میلگردها را از نزدیک دیده باشید، متوجه سطح صیقلی و زیبای آن شده اید که پس از مرحله نورد، با پولیش به دست می آید. براین اساس دو مدل میلگرد ترانس تک و دو پولیش خواهیم داشت.
البته تقسیم بندی انواع میلگرد ترانس، بر اساس آلیاژی که در تولید آن به کار رفته در آن بوده که هر کدام کاربردهای خاصی دارد.

انواع میلگرد ترانس:

  • میلگرد ترانس روغنی: برای تولید این میلگرد از فولاد آهنی استفاده می شود. از نظر مقاومت، به بهترین شکل ممکن عمل کرده و ساختار آن بی نهایت پایدار و محکم است. بسیاری از قطعات محکم در سازه های صنعتی از این میلگرد برای تولیدات خود استفاده می کنند.
  • میلگرد ترانس تک پولیش: این میلگرد ظاهر ناهمواری داشته و از نظر مقاومت و پایداری به نمونه های ساده از میلگرد شباهت دارد. کاربرد های این نوع میلگرد ترانس را می توان در صنعت خودروسازی مشاهده کرد.
  • میلگرد ترانس دو پولیش: این میلگرد در دو مرحله پولیش می شود که در نهایت سطح آن کاملاً صیقلی و آینه ای خواهد بود. برای ساخت قطعات بیرونی خودرو از این میلگرد استفاده می گردد.
  • میلگرد ترانس مفتول: بسیار منعطف بوده و قابلیت خمکاری دارد. استفاده از این میلگرد در دکوراسیون های داخلی کاملاً مشهود است.

شرکت صادرات میلگرد ترانس

شرکت صادرات میلگرد ترانس شرکت صادرات میلگرد ترانس، انواع و اقسام میلگردهای ترانس را که از کیفیت بالایی برخوردار هستند، به دست علاقمندان به خرید آن رسانده و بدین ترتیب نیاز به خرید و فروش آن را در بازارهای خارجی مرتفع می گرداند. صادرات میلگرد با انتخاب گلچینی از نمونه های درجه یک و عالی از آن انجام می شود. براین اساس، رضایت کلیه خریداران به دست آمده و افراد از خرید خود احساس رضایت خواهند داشت.

انواع میلگرد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارد، از جانب این شرکت انتخاب شده و برای ارائه به بازار دیگر کشورها از آن استفاده می شود. این میلگردها کیفیت بالایی دارند و در عین حال که مقاومت و پایداری آنها در بالاترین سطوح بوده، از نظر ظاهری هم زیبا به نظر می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما