تولید بریکت آهن اسفنجی یزد

بریکت آهن اسفنجی تولید شده یزد به صورت بریکت موجود می باشد . در خواست خرید با هر تناژی پذیرفته می شود . اصطلاح DRI آهن اسفنجی است که از احیای مستقیم سنگ آهن به وجود می آید که عیار آن بین 84 تا 95 در صد می باشد . احیا باعث حذف اکسیژن می شود و آن را به صورت ساختار متخلخل یا شانه عسل در می آورد ، به همین دلیل به آن آهن اسفنجی می گویند و معمولاً آن را به صورت کلوخه یا گندله تولید می کنند و گاهی نیز تولید آن را به صورت فشرده یا بریکت شده انجام می دهند که به آن آهن بریکت شده گرم می گویند.

بریکت آهن اسفنجی همان برده های آهن ریزه است که مورد استفاده خیلی از صنایع تولیدی در کشور می باشد. کاربرد آهن اسفنجی در صنایع دلیل بسیار محکمی برای استخراج آنها از معادن مواد معدنی می باشد. تولید بریکت آهن اسفنجی یزد در دمای بسیار بالا آن هم در کوره های گرما صورت می گیرد. تولید بریکت های سرد آهن هم از برده های آهن یا ضایعات آهن حاصل می شود. به دلیل انعطاف و مرغوبیت این عناصر کشورهای زیادی خواهان این کالاهای بارزش ایرانی هستند.

تولید بریکت آهن اسفنجی یزد

بریکت آهن اسفنجی را بیشتر بشناسید

بریکت آهن اسفنجی را بیشتر بشناسید ما قصد داریم بریکت آهن اسفنجی را برای شما تفهیم کنیم. بریکت آهن اسفنجی از گرد و غبار زغال سنگ در معادن حاصل می شود. که به صورت قالب در طبیعت مشاهده می شود. به جای زغال سنگ از خاک آهن اسفنجی هم می توان استفاده نمود. 

برای رسید به محصولی با درصد آهن اسفنجی بالا از بریکت های آهن استفاده می شود. به دلیل مقاومت فرسایش زیاد این عناصر استفاده از آنها در صنایع مختلف بسیار زیاد است علی الخصوص در صنایع فولاد سازی. 

یک چیز بریکت های آهن اسفنجی این است که دارای قابلیت اشتعال بالا می باشد. برای اینکه مشکل آتش سوزی در صنایع حمل و نقل و دیگر صنایع پیش نیاید توصیه اکید به رعایت نکات ایمنی از جانب تولیدکنندگان شده است. 

معمولا برای رسیدن به بریکت های مورد نظر، زغال سنگ را تحت فشار قرار می دهند تا زغال سنگ به صورت پریسه هایی ظاهر شود. با دوام ترین بریکت های آهن اسفنجی  دارای عیار بسیار خوبی در حدود 98 درصد می باشد. 

برای خرید بریکت های اسفنجی گزینه های زیادی دخیل است گزینه هایی چون درصد حذف اکسیژن و میزان درصد کرین و دیگر عناصر می باشد. 

با توجه به اینکه بریکت آهن اسفنجی در طبیعت به صورت خاک آهن وجود دارد بررسی کیفیتی آنها از نظر میزان درصد خالصی و نا خالصی عیار سنگ آهن می سنجد. عیار بالا نشان از قیمت زیاد این عناصر دارد و بالعکس این مسئله هم صادق است. از نظر فیزیکی این عناصر به مانند یک پدری سیاه رنگ هستند که می توانید آنها را از فروشگاههای مختلف صنایع فولاد تهیه نمایید.

از نظر ترکیب شیمیایی هم حاوی عناصر کربن، اکسیژن است. با احیا سنگ آهن شما به بریکت دست خواهید یافت. در حالت کلی اگر اکسیژن را از سنگ آهن جد کنید یا به نوعی حذف کنید بریکت ها حاصل می شوند. به صورت کلی بریکت ها از آهن اسفنجی تولید می شوند به صورت قالب شما مشاهده خواهید کرد. 

 

آشنایی با انواع بریکت آهن اسفنجی

آشنایی با انواع بریکت آهن اسفنجی بریکت آهن از ذوب سنگ آهن حاصل می شود. از جمله مواد بی نظیری که امروزه در تولید محصولات روزمره مورد استفاده ما قرار می گیرند. از پلاستیکهای دم دستی ما گرفته تا تولید فولاد همگی از بریکت آهن اسفنجی استفاده می کنند. 

از مهمترین ویژگی بریکت های آهن اسفنجی، کاهش میزان ضایعات دور ریختنی است. به دلیل داشتن پارامترهای بی نظیر برگشت به خط تولید اولیه محصولات، و تطابق پذیری بریکت های اسفنجی در هر شرایط آب و هوایی، کاهش مصرف عنصر کرین، درجه کیفیتی بالا، استفاده از این عناصر را در ساخت ماشین آلات و تهیه ادوات جنگی از قبل اسلحه ها و استفاده از بریکت های آهن در ساخت سدها و هزاران جای دیگر که اهمیت تولید بریکت های آهن را برای شما اعلام می کند. را نشان می دهد.

انواع بریکت آهن در ساخت کشتی سازی بسیار دخیل است آن هم به دلیل استحکام این مواد می باشند. می دانید که بعد از تولید بریکت ها سخت می شوند. آنقدر که از آنها برای ساخت کشتی و سد استفاده می شود.

کاربردهای آهن اسفنجی چیست؟

کاربردهای آهن اسفنجی چیست؟ مهمترین استفاده از آهن اسفنجی در کارخانه های فولاد سازی است. صنایع فولاد برای بدست آوردن فولاد و آهن به مواد اولیه مرغوبی چون آهن اسفنجی نیاز مبرم دارند. تولید شمش ها، بالا بردن سطح عیار سنگ آهن و استفاده از آهن اسفنجی در صنایع ذوب و تولید خیل زیادی از عناصر گرانبها که در ادامه می بینید.

یک دسته از کاربردهای آهن اسفنجی در تولید گندله ها به کار می آیند. می دانید که گندله ها پس از پایان کار باید سخت شوند تا قابل استفاده باشند. دسته ی دیگری از آهن اسفنجی ها در حفظ رطوبت سنگ آهن ها به کار می آیند. 

تولید کوره های گرمایشی توسط آهن اسفنجی انجام می شود. در صنعت ریخته گری از آهن اسفنجی در تولید اسلب یا تختال استفاده می شود. تنها عاملی که سبب کاربرد زیاد آهن های اسفنجی در صنعت شده تولید آلیاژها مختلف توسط آهن اسفنجی است. که امروزه به طور چشمگیری از آن استفاده می شود. دلیل استفاده از آهن اسفنجی در در پروژه های عمرانی و ساختمانی هم تخریت اتم های آهن به روش ذوب عنوان شده است. 

خرید بریکت آهن اسفنجی یزد

خرید بریکت آهن اسفنجی یزد خرید بریکت آهن اسفنجی یزد با توجه به میزان درصد خالصی آهن موجود در بریکت ها سنجیده می شود. با وجود تاثیر کم درصد هزینه های پرداختی شما در خرید بدون واسطه دخیل نمودن پارامتر عیار سنگ آهن بریکت هم می تواند زمینه کاهش قیمت را برای مشتریان رقم بزند. 

درصد عیار سنگ آهن از روی فاکتورهای مختلف میزان گندله و میزان اکسیژن موجود در بریکت ها می باشد. هر چه میزان ناخالصی گندله های آهن اسفنجی کمتر باشد درجه خلوص بریکت های آهن بالاتر می رود، در نهایت امر با افزایش قیمت روبرو خواهید شد. از آنجایی که افزایش قیمتها بنابر دلایل مختلفی چون کیفیتی و گرانی مواد اولیه و دیگر عوامل صورت می گیرد. کماکان فروشندگان از این امر مهم چشم پوشی نمی کنند به هر دلیلی به دنبال آن هم هستند.

اگراز سایتهای اینترنتی خرید کنید شما شامل تخفیفات خوبی از طرف فروشندگان این سامانه ها می شوید، کاهش قیمت بریکت های اسفنجی آهن از طریق سامانه های اینترنتی در حذف واسطه ها عنوان شده است. البته کاهش و یا افزایش قیمت بریکت آهن به نحوه احیاء، درصد ناخالصی و یا عیار سنگ آهن و دیگر پارامترها بستگی دارد. اما روش خرید شما تاثیر زیادی در کاهش یا افزایش قیمتها خواهد داشت.

مثلا خرید مستقیم را در نظر بگیرید، در این گونه خریدها هم شما با کاهش قیمت خرید روبرو خواهید شد. با ترفندهای مختلف شرکتهای توزیع از قبیل خرید در تناژهای بالا می توانید از تخفیفهای خرید استفاده کنید. یا خرید از نمایشگاههای داخلی هم کمک خوبی به خریداران بریکت آهن اسفنجی خواهد کرد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما