تولید عمده سنگ آهن کنسانتره

مرکز تولید سنگ آهن کنسانتره به صورت عمده در واقع با هدف تامین نیاز بازار های داخلی مشغول به فعالیت می باشد و توانسته در این حوزه عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد از این رو متقاضیان قادرند متناسب با معیار های خود به تهیه این موارد بپردازند زیرا تنوع بالایی در این حوزه به چشم می خورد.

تولید عمده سنگ آهن کنسانتره

سنگ آهن کنسانتره چه ویژگی هایی دارد؟

سنگ آهن کنسانتره چه ویژگی هایی دارد؟ سنگ آهن کنسانتره چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که می دانید سنگ های آهن مهمترین ماده برای تولید فولاد هستند. عملیات های ویژه متعددی به روی انواع سنگ آهن انجام می شود که باعث تبدیل شدن به گندله، فولاد و کنسانتره خواه شد.
کنسانتره آهن خالص در واقع یک پکیج از ریز دانه های آهن است که وقتی در کنار یکدیگر قرار می گیرند، کنسانتره آهن را تشکیل می ‌دهند.

این محصولات کره ای شکل هستند و به رنگ خاکستری متمایل به سیاه قابل مشاهده می باشند. سطح این سنگ ریزه ها کاملاً صیقل داده شده و صاف است و ضخامت اندکی نیز دارند. این دانه های ریز در اثر حرارت دیدن به سرعت و به آسانی ظاهرشان تغییر می کند و به فلزات مرغوب تبدیل می گردند.

این فرآورده به دلیل خالص بودن اهمیت زیادی دارد و میزان آهن موجود در آن بسیار زیاد است به همین دلیل وزن سنگین و بسیار بالایی دارد و بالاترین عیار را به خود اختصاص می دهد از این رو در زمان استفاده، هم کیفیت و هم رنگ خود را به خوبی حفظ می کند.

  • از احیای سنگ آهنی که عیار +67 درصد دارد، به دست می آید.
  • قادر به ایجاد حرارت بالایی است.
  • از آنجایی که تخلخل این محصول بالاست، دوام فیزیکی آن هم در بالاترین سطوح قرار گرفته است.
  • با به کارگیری آن به راحتی و در مدت زمان اندک می توان کوره فولاد سازی را گرم کرد.

مرکز خرید سنگ آهن کنسانتره

مرکز خرید سنگ آهن کنسانتره کنسانتره های آهن به دلیل اینکه تنوع بالایی دارند و مرغوب بودن آنها به منظور بهره مندی کامل از مزیت شان اهمیت بسیاری خواهد داشت، باید محلی معتبر را انتخاب نمود تا احتمال خطا در این زمینه به حداقل میزان ممکن برسد.

به دلیل اینکه مرکز خرید سنگ آهن کنسانتره در طول سال های فعالیت خود توانسته اعتبار بالایی از آن خود نماید، به عنوان مرجعی قابل اعتماد و رسمی شناخته شده است و افراد قادرند احتیاجات خود را با خیال راحت و بدون دغدغه از این طریق خریداری کنند.

به دلیل فروش کنسانتره به صورت غیر حضوری انجام می شود، می توان به راحتی و بدون تغییر موقعیت جغرافیایی به انواع این فرآورده ها دست پیدا کرد از این رو‌ زمان و انرژی کمتری از طرفین معامله گرفته می شود و دسترسی با سهولت همراه می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما