تولید عمده میلگرد فولاد

میلگرد فولاد از سازه های مهم و کاربردی در صنعت فولادسازی بوده که ساختار بخصوصی دارد و استفاده در ملات سیمان در ساخت آن باعث شده تا استحکام بیشتری داشته باشد. این فلز به صورت مارپیچ بوده و به دلیل بافت متراکم دوام زیادی دارد و دچار خم شدگی و شکستگی نمی شود. تولید میلگرد به صورت عمده باعث شده تا نیاز بازار به خوبی برطرف سود و علاوه بر آن زمینه صادرات هم فراهم گردد که سود زیادی هم دارد.

تولید عمده میلگرد فولاد

آشنایی با انواع میلگرد فولاد

آشنایی با انواع میلگرد فولاد میلگرد فولادی در سایز و ارتفاعات مختلف ساخته می شود و بدین ترتیب سطح کاربری گسترده ای هم دارد. در زیر به نمونه های پر کاربرد آن اشاره می کنیم:

  • میلگرد ساده
  • میلگرد آجدار
  • میلگرد کلاف

هر کدام از این تولیدات ساختار مختص به خود را دارند و می توانند کارایی های زیادی از خود نشان دهند. در زیر به تقسیم بندی های جزیی این محصول اشاره می کنیم:

  • میلگرد اروپایی
  • فولاد کربن‌دار
  • گالوانیزه اپوکسی پوشش داده‌شده
  • فایبرگلاس پلیمر و ضد زنگ

نمونهای اروپایی بیشتر از جنس منگنز هستند به همین دلیل بافتی متراکم دارد و از استحکام زیادی هم برخورار هستند. استفاده از آنها در مناطق زلزله خیر بهترین گزینه به شمار می رود. میلگرد کربن دار یا سیاه جز بهترین نمونه ها بوده که دچار فرسایش و زنگ زدگی نمی شود.

نمونه های دیگر هم مقاومت زیادی در مقابل رطوبت و حرارت دارند و با گذشت زمان دچار فرسایش و هم شدگی نمی شوند. عمر طلانی مهمترین مزیت استفاده از این تولیدات است.

مرکز توزیع میلگرد فولاد

مرکز توزیع میلگرد فولاد توزیع میلگرد در اقصی نقاط کشور باعث شده تا به راحتی در دسترس قرار بگیرد. نمایندگی های پخش از جمله مراکز فروشی هستند که امروزه می توان شاهد افزایش روزافزون آنها بود. این نمایندگی ها توانسته اند ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ایجاد کنند تا افراد با اطمینان کامل از کیفیت و همچنین سنخیت قیمت این تولیدات با کیفیت آنها خرید خود را انجام دهند.

این مراکز صرفا با هدف پخش محصولات تولید شده از طریق تولیدکنندگان مختلف بوجود آمده اند و هیچ تاثیری در افزایش قیمت محصولات نخواهند داشت زیرا مجوز های لازم برای انجام چنین کاری را ندارند. قیمت محصولات موجود در این نمایندگی ها برابر با قیمت تمام شده ی تولید کنندگان می باشد.

کاری که شرکت های پخش در کشور انجام می دهند به قدری مهم است که بدون کمک آن ها هیچ یک از تولید کنندگان نمی توانند در کشور فعالیت کنند. زیرا تنها چیزی که برای تمامی تولید کنندگان اهمیت بسیار فوق العاده ای دارد، این است که بتوانند تمامی لیست محصولات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده برسانند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما