تولید میلگرد 16 درجه یک در کشور

امروزه با توجه به گسترش ساخت و ساز و توسعه زیر بنایی در کشور فروش میلگرد 16 رونق بالایی دارد و به طبع آن نیز تولید میلگرد در کشور با افزایش روبه رو بوده است. این میلگرد‌ها برای مسلح نمودن بتن مورد استفاده قرار می‌گیرند. تولید میلگرد 16 درجه یک در کشور

ناگفته ها در مورد میلگرد 16 درجه یک

ناگفته ها در مورد میلگرد 16 درجه یک میلگردهای ۱۶ در دو نوع بی‌آج و آجدار تولید می‌شوند که نوع آجدار آن بیشترین استفاده را دارد و برای مسلح نمودن بتن نیز حتما از نوع آجدار آن استفاده می‌شود.

میلگرد ها باید از کیفیت بالای برخوردار باشند تا بتوانند تحمل وزن، فشار و خمش را داشته باشند. میلگرد‌ های درجه یک به طور معمول قیمت بالاتری دارند و همین امر متاسفانه امروزه باعث گردیده تا سودجویان دست به تولید میلگرد های بی‌کیفیت بزنند و آنها را قیمت ‌هایی پایین‌تر به فروش برسانند.

 آنها با ذوب نمودن میلگرد‌های دست دوم و قالب گیری آنها این گونه میلگرد‌ های بی‌کیفیت را روانه بازار می‌کنند که بسیار بی‌کیفیت و شکننده هستند و استفاده از آنها می‌تواند موجب خسارات مالی جبران ناپذیری شود و حتی موجب از بین رفتن جان انسان‌ها شود. 

در کشور‌ های مختلف میلگرد را با استاندارد ‌های مختلفی تولید می‌کنند که هر کدام از آنجا طبقه بندی خاص خود را دارد. در ایران برای تولید میلگرد از استاندارد روس بهره گرفته شده است. میلگرد های فولادی تولیدی ایران شامل سه گرید می‌شوند که در ذیل به آنها اشاره می‌نماییم. 

  1. میلگرد فولاد گرید A-1: این نوع میلگرد‌ها بدون آج می‌باشند و سطحی صاف دارند و از مقاومت کششی و نهای ۲۴۰۰ تا ۳۶۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع برخوردارند. 
  2. میلگرد فولاد گرید A-2: این گرید از میلگرد‌ها آج دار هستند و بر اساس مقاومت کششی و نهایی ۳۴۰۰ تا ۵۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع تولید می‌گردند. 
  3. میلگرد فولاد گرید A-3: میلگردهای گرید A-3 هم از نوع آجدار می‌باشند ولی با مقاومت بالاتر، این گرید از میلگردها مقاومت کششی و نهایی ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ کیلوگرم بر سانتی متر مربع را دارا هستند.
    قطر میلگرد‌ها نیز بر اساس استاندارد مورد استفاده برای تولید مشخص می‌شوند که در هر کشور بر اساس استاندار مورد استفاده متغیر می‌باشد. تنوع در استانداردهای تولید میلگرد به علت شرایط و اقلیم آب و هوایی هر کشور است که بر اساس نیاز آن کشور تنظیم می‌شود. 

حجم تولید میلگرد 16 در کشور

حجم تولید میلگرد 16 در کشور همانطور که گفته شد میلگرد 16 درجه یک در کشور به علت استفاده در عملیات ساختمانی اعم از ساختمان‌ های مسکونی، پل ساز، سد سازی و غیره از مصرف بالایی برخوردار است. بر همین اساس حجم تولید میلگرد 16 در کشور بالا می‌باشد و مجتمع ‌های فولاد فعال در کشور تولید بالایی از این محصول را دارند. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما