تولید کننده آهن اسفنجی ایران

تولید آهن اسفنجی ایران یک فرایند سخت می باش.د مهندسین ما با سخت کوشی بسیار بالا در ساخت و تولید آهن اسفنجی افتخارات بسیار زیادی را کسب کنند و با کیفیت ترین آهن را برای عرضه آهن اسفنجی به مشتریان ارائه کنند .شما میتوانید برای خرید دسترنج باکیفیت مهندسین ما به فروشگاه ما مراجعه فرمایید در فروشگاه ما انواع بسیار زیادی از آهن اسفنجی همراه با تنوع و کیفیت بسیار بالا آورده شده است ،علاوه بر این تمام محصولات ارائه شده در فروشگاه ما تمامی استانداردهای بین‌المللی برای آهن اسفنجی را دارد.

تولید کننده آهن اسفنجی ایران

مختصری درباره فرآیند تولید آهن اسفنجی

مختصری درباره فرآیند تولید آهن اسفنجی برای تولید آهن اسفنجی ابتدا مقدار بسیار زیادی سنگ معدنی نیاز داریم سنگ معدنی آهن را ببشتر سنگ معدن مگنتیت تشکیل می‌ دهد. را بعد از جمع آوری سنگ معدن، به کارخانه های ذوب آهن می آورند. البته برای تولید آهن اسفنجی مقدار کمی از بوکسیت و بیشتر از مگنتیت استفاده می شود در اصل می‌ توان گفت که فرآورده هایی که به دست می‌ آید اغلب از آهن تشکیل شده است و سایر عناصر هم در این ماده وجود دارد. بوکسیت برای وجود آلومینیوم استفاده می شود. سنگ های معدنی بعد از آن در کوره های القایی با دمای بسیار بالا ترکییب می شوند و فلز ذوب شده در ظرف ها و قالب های مختلف جاری می شود.

بعد از جاری شدن در ظرف ها و قالب های مختلف فرآیند تولید آهن اسفنجی شروع می‌شود. در این فرایند قالب های بسیار زیادی برای ریخته شدن آهن اسفنجی در آنها آماده می‌شوند و آهن اسفنجی در آنها تولید می شود. آهن اسفنجی تولید شده بر اساس درصد و میزان آهن خود به درصد های مختلفی تقسیم بندی می‌شوند و این درصد خلوص باعث ایجاد کیفیت های مختلف در محصول می شود. پس از اینکه آهن اسفنجی تولید شد، در آزمایشگاه های مختلف بر اساس محتویات درون آهن درجه های کیفی مختلف تقسیم بندی می کنند و محصول روانه بازار فروش می شود. این محصول را محصول نهایی برای فروش می نامند که آهن اسفنجی را می‌توان در ساخت فلزات آهنی دیگر مانند فولاد و آلیاژهای مختلف استفاده کرد. کاربردهای این نوع آهن و فراورده‌های آن این روزها بسیار گسترش پیدا کرده است چون که این نوع آهن نسبت به سایر آهن ها دارای قیمت مناسب تری می باشد.

عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی ایران

عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی ایران عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی در ایران باعث شده است که این محصول به یکی از محصولات پرطرفدار در شرکت های ذوب آهن تبدیل بشود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه ما بزرگترین فروشگاه عرضه بدون واسطه آهن اسفنجی ایران را در اختیار داشته باشید. در فروشگاه ما آهن اسفنجی با کیفیت ساخت بسیار بالا در کنار کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت مناسب برای مشتریان داده شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما