تولید کننده بهترین گندله آهن اسفنجی

تولید کننده بهترین گندله آهن اسفنجی از ترفند های نوین و برتر برای معرفی این محصول استفاده می کند تا بتواند آن در بازار های داخلی و همچنین در بازار های صادراتی به راحتی به مشتریان معرفی نماید. گندله آهن اسفنجی به کمک نرمه و خرده سنگ آهن و سایر مواد افزودنی تولید می‌ شود که استفاده از فرآیند های تولیدی مناسب در تعیین کیفیت این محصول تاثیر بسیار زیادی دارد.

تولید کننده بهترین گندله آهن اسفنجی

کاربرد انواع گندله آهن اسفنجی در ریخته گری

کاربرد انواع گندله آهن اسفنجی در ریخته گری گندله آهن اصفهان در واقع گلوله های تولید شده از نرمه یا خرده سنگ آهک هستند که در طی فرآیند هایی مواد افزودنی مختلف به آنها اضافه می ‌شود و سپس مراحل پخته شدن و سخت شدن آنها انجام می گردد.

آهن اسفنجی در واقع احیای مستقیم سنگ آهک است که در عملیات احیای بی واسطه اکسیژن آن حذف می گردد و در مرحله بعد به روش گندله، سنگ آهک با معیار ۶۷ درصد تولید شده و در فرآیند ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از گندله آهن اسفنجی در ریخته گری و صنایع فولاد بسیار زیاد می باشد زیرا این محصول از نظر اقتصادی برای تولید این محصولات توجیه پذیر تر است. کاربرد انواع گندله آهن اسفنجی در ریخته گری بر مبنای مزیت های زیر مورد توجه قرار می گیرد:

  • روش های احیا و تولید آهن اسفنجی نسبت به آهن خام از نظر محیط زیستی سازگارتر است.
  • روش احیای مستقیم در ظرفیت ‌های بالا از نظر اقتصادی به صرفه تر است زیرا راه اندازی کوره های بلند به سرمایه های بسیار زیاد نیاز دارد و از نظر اقتصادی توجیه ‌پذیر نخواهد بود.
  • آهن اسفنجی عیار بالاتری نسبت به آهن های خام به خود اختصاص می ‌دهد و این باعث می ‌شود که بیشتر کارخانه‌ های تولید کننده فولاد از آن استفاده نمایند.
  • در فرایند احیای مستقیم آهن از گاز طبیعی استفاده می شود که برای حذف ناخالصی ها بهترین گزینه است.

فروش عمده گندله آهن اسفنجی اصفهان

فروش عمده گندله آهن اسفنجی اصفهان فروش گندله آهن اسفنجی اصفهان به صورت عمده تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت این محصول دارد. همانطور که در مبحث قبلی اشاره کردیم توجیه اقتصادی استفاده از گندله های آهن نسبت به آهن خام بسیار بهتر است و این باعث می شود که کارخانه های ریخته گری و کارخانه‌ های تولید فولاد از این محصول با حجم های بسیار بیشتری استفاده نمایند.

استفاده زیاد از گندله آهن اسفنجی در صنایع مانند ریخته گری باعث افزایش فروش این محصول به صورت عمده می شود. در این راستا تولیدکنندگان باید بتوانند شرایطی برای فروش عمده این محصول به صورت مستقیم ایجاد نمایند تا متقاضیان بتوانند این محصول را در قیمت‌ های مناسب خریداری کرده و مورد استفاده خود قرار دهند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این حیطه با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما