تولید کننده بیلت فولاد ایرانی صادراتی

تولید کننده بیلت فولاد ایرانی صادراتی شرکت های متعددی هستند که به عرضه فولاد ایرانی مشغول می باشند. بیلت فولاد ایرانی از فرآورده های میانی نورد فولاد می باشد. سطح مقطع بیلت فولاد ایرانی کم تر از 230 سانتی متر مربع بوده است. سطح مقطع بیلت دایره ای یا مربع با عرض کم تر از 15 سانتی متر می باشد از این محصول بیشتر در زمینه تولید میلگرد و سیم استفاده می کنند.

تولید کننده بیلت فولاد ایرانی صادراتی

آشنایی با بیلت فولاد

آشنایی با بیلت فولاد بیلت فولادی از نظر طولی از شمش طویل تر است. سطح بیلت دایره ای و یا مربع می باشد اندازه سطح بیلت 15 سانت می باشد. بیلت از طریق ریخته گری مستقیم و یا از طریق نورد شمش تهیه می شود. بیلت های موجود در ایران با گرید های SP3 و SP5 تولید شده و به مشتریان خود عرضه می شود.

از گرید SP5 در زمینه تولید میلگرد در سطح کشور استفاده می کنند. از گرید SP3  در زمینه تولید تیر آهن و نبشی استفاده می کنند. بیلت فولادی را به دو روش در سطح کشور تولید می کنند. یکی از طریق خروجی کوره بلند و دیگری از طریق خروجی کوره های قوس الکتریک به دست می آید.

بیش از 90 درصد از سنگ آهنی که در داخل کشور تولید می شود از طریق روش کوره بلند صورت می گیرد. در این روش سنگ آهن بعد از این که پیش پخت و کلوخه سازی گردید به همراه کنک و آهک به داخل کوره بلند ریخته می شوند. و در نهایت آهن خام استخراج می شود. سپس آهن خام در کانورتر به مواد مذاب تبدیل می شود. سپس ناخالصی های موجود در فولاد مانند کربن را به وسیله اکسیژن از آن خارج می کنند. که در نهایت فولاد خام به دست می آید. فولاد مذاب بعد از جداسازی ناخالصی توسط پاتیل ها به ریخته گری انتقال داده می شوند مواد مذاب را در واحد ریخته گری در قالب های شمش و غلتک انتقال داده و برای خنک کردن از آب استفاده می کنند.

انواع شمش فولادی شامل موارد زیر است:

  1. بیلت
  2. بلوم
  3. شمشال
  4. اسلب

قیمت امروز بیلت فولاد ایرانی

قیمت امروز بیلت فولاد ایرانی قیمت امروز بیلت فولاد ایرانی به کیفیت فولاد بستگی دارد در قیمت بیلت فولادی میزان خلوص و ابعاد ضایعات در آن دخیل می باشد و نمایندگی ها  بر اساس این معیار های بر روی این سنگ آهن قیمت گذاری می کنند. هر چه قدر خلوص بیلت فولادی بیشتر بوده باشد کیفیت و قیمت آن بالا می باشد.

برای این که مشتری بیلت فولادی را با قیمت تولیدی به دست آورند باید این سنگ آهن را به صورت مستقیم و بدون واسطه سفارش دهند. روش دیگر  خرید عمده و فله ای سنگ آهن بوده است. تولید بیلت فولادی نیز توسط شرکت های متعددی در سطح کشور صورت می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما