تولید کننده میلگرد ضد زنگ

میلگرد ضد زنگ‌ یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین، مواد اولیه در ساخت و ساز انواع سازه های ساختمانی و صنعتی است.تولید کنندگان میلگرد برای افزایش استحکام و ماندگاری میلگرد ها ترکیبات آن را طوری در کنار هم‌ قرار داده اند تا خاصیت ضد زنگ داشته باشد و سالیان سال بدون تغییر بمانند.برای سفارش میلگرد صد زنگ‌می توان به تولیدکننگان اصلی و یا نمایندگی های آن ها مراجعه کرد و اقدام به خرید نمود.

تولید کننده میلگرد ضد زنگ

مختصری درباره فرآیند تولید میلگرد

مختصری درباره فرآیند تولید میلگرد

برای تولید میلگرد باید مراحلی به ترتیب و پشت سر هم‌طی شود، اولین مرحله برای تولید میلگرد، مرحله ریخته گری است، در این‌مرحله ابتدا تمامی مواد اولیه با یکدیگر ذوب و مخلوط می شوند سپس با اضافه کردن عناصر مخصوص آن را تبدیل به یک‌ترکیب زنگ نزن می نمایند نسبت ترکیب کردن این‌مواد با یکدیگر مشخص و ثابت است.

سپس به کمک دستگاه های مخصوص آن را پیچ و تاب می دهند و در قطر و اندازه طولی مناسب در می اورند و سپس سرد سازی می نمایند.

کارخانه های تولید میلگرد ضد زنگ روزانه مقدار بسیار انبوهی از ان را تولید می کنند و در بازار عرضه می نمایند.

خوشبختانه کشور ما در زمینه ساخت و عرضه میلگرد ضد زنگ به خودکفایی رسیده است طوری که تقریبا دیگر نیازی نیست آن را وارد کشور کرد.

تولید با کیفیت و انبوه این محصول امکان عرضه و صادرات آن به خارج از مرز ها را فراهم کرده است طوری که هم تامین کننده نیاز بازار داخای هستند و هم تامین کننده نیاز بازار خارجی.

کیفیت این میلگرد های ضدزنگ بگونه است که در نمایشگاه های بین المللی سازه های ساختمانی، توانسته اند همپا با نمونه های مشهور جهانی خود را مطرح سازند و به رقابت بپردازند.

عرضه بدون واسطه میلگرد ضد زنگ

عرضه بدون واسطه میلگرد ضد زنگ

تولیدکنندگان میلگرد ضدزنگ این شرایط را فراهم آورده اند تا مشتریان و خریداران میلگرد ضدزنگ به طور مستقیم بتوانند به آن ها مراجعه نمایند و محصول خود را بدون واسطه و بطور مستقیم خریداری نمایند.

یکی از روش های عرضه بدون واسطه خرید مستقیم از درب کارخانه با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تر از قیمت بازار است و روش دیگر مراجعه به نمایندگی های عرضه مستقیم و وبسایت های فروش آنلاین است که در نمایندگی ها کارشناسان فروش و در وبسایت ها اطلاعات لازم را از طریق بارگذاری در اختیار مشتریان قرار داده اند تا واسطه ها حذف شود و بتوانند خرید خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه انجام‌دهند.

خوشبختانه قیمت ها در عرضه بدون واسطه برای خریدار بسیار مقرون بصرفه قیمت گذاری شده است طوری که در بین انواع گزینه های انتخابی، خریدار ترجیح می دهد میلگرد ضدزنگ تولید داخل را خریداری نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما