تولید کننده گندله آهن اسفنجی پرعیار

گندله از مواد اوله بسیار پرمصرف در صنعت فولاد می باشد که سازه های مختلفی را تولید می کند. این محصول از استحکام و کیفیت بسیار بالا برخوردار بوده و مصرف زیادی را به دنبال دارد.

تولید کننده گندله آهن اسفنجی پرعیار در حجم بالا به ساخت این محصول پرداخته و آن را در بازار بین المللی و داخلی به عرضه می گذارد. فروش آن با قیمت ارزان صورت می پذیرد.

تولید کننده گندله آهن اسفنجی پرعیار

ناگفته ها در مورد گندله آهن اسفنجی پرعیار

ناگفته ها در مورد گندله آهن اسفنجی پرعیار گندله آهن اسفنجی پرعیار از پرمصرف ترین مواد اولیه در حوزه ساخت محصولات و سازه های فولادی می باشد که در صنایع از توجه بسیار بالایی برخوردار می باشد. این گندله از لوله های نرم آهن تهیه شده که عیار آن بین 85 تا 95 درصد می باشد و اهمیت آن را نشان می دهد.

در تهیه آن از مواد افزودنی مفید استفاده شده که درجه سختی آن را افزایش می دهد و به استحکام محصولات فولادی کمک شایانی می کند. گندله به روش های مختلف تحت دمای بالا در کوره های مستقیم با احیای آهن به دست می آید.

مواد متشکل گندله آهن پرعیار به صورت زیر می باشند:

  • آهک
  • چسب های آلی و معدنی
  • هیدروکسید کلسیم
  • بنتونیت

این مواد در کنار یکدیگر ماده ای را تولید می کنند که در برابر بسیاری از عوامل مانند ضربه، سایش، حرارت، رطوبت و… بسیار مقاوم می باشد. این محصول برای محیط زیست ضرری در پی ندارد.

حجم تولید گندله آهن اسفنجی پرعیار

حجم تولید گندله آهن اسفنجی پرعیار حجم تولید گندله آهن اسفنجی پرعیار به صورت انبوه به واسطه بهترین مواد اولیه و با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا انجام می‌شود. جهت تهیه کالا کارخانجات بسیار متعددی را در سراسر کشور می‌توان مشاهده نمود که دارای سال ها تجربه و سوابق درخشان هستند و به صورت انبوه به تولید کالا می ‌پردازند.

هدف اصلی این تولیدکنندگان جلب رضایت و اعتماد مشتریان است. تولیدکنندگان کیفیت بالایی را در تک تک محصولات خود ایجاد می کنند. همچنین جهت امکان خرید و سهولت تهیه آن قیمت‌های بسیار مناسبی برای این افراد در نظر گرفته شده اند تا همگی افراد با هر بودجه و درآمدی بتوانند آن را تهیه کنند.

این کالا دارای تنوع بسیار زیادی است و در بسته بندی های جذاب و بسیار مقاوم آماده می‌شود. شما می توانید جهت سفارش بهترین تولیدات ایرانی و خارجی با کارشناسان فروش این شرکت به صورت تلفنی ارتباط برقرار نموده و درخواست خود را به ثبت برسانید.

امکان ثبت سفارشات عمده نیز وجود دارد که در این صورت هزینه کالا بسیار کاهش می یابد. تمامی سفارشات به صورت سالم در سراسر کشور فرستاده می شوند و مشتریان می توانند از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما