تولید کنندگان ورق فولادی گالوانیزه

تولیدکنندگان ورق فولادی گالوانیزه در صنایع مختلف مانند ساختمان و خودروسازی نقش بسزایی دارند.استفاده از فلزات آهن و فولاد به دلیل صنعتی تر شدن جوامع رو به افزایش می باشد بنابراین یکی از دغدغه های فعالین صنایع فلزی مقاوم کردن این فلزات در برابر خوردگی و زنگ زدگی بر اثر عوامل محیطی مانند رطوبت و اکسیژن هوا می باشد.

گالوانیزاسیون فرایندیست که منجر به افزایش مقاومت فلزات به ویژه فولاد و آهن در برابر عوامل محیطی می شود به این دلیل کاربرد بسیاری در صنایع مختلف پیدا کرده است.

تولید کنندگان ورق فولادی گالوانیزه

نکات مهم در انتخاب ورق فولادی ضد زنگ

نکات مهم در انتخاب ورق فولادی ضد زنگ ورق فولادی ضد زنگ از ترکیب عناصری مانند آهن و کروم ساخته می شود.یکی از معیارهای مهم در انتخاب ورق فولادی ضد زنگ میزان کروم به کار رفته است چون کروم به منظور جلوگیری از خوردگی و زنگ زدگی به کار می رود.

مولیبدن عنصر دیگری است که در ترکیب با آهن به منظور تشکیل ورق ضد زنگ میزان مقاومت ورق در برابر خوردگی اسیدهای کاهنده و محلول های کلرایدی را افزایش می دهد.

فرایندی به منظور جلوگیری از خوردگی فلز توسط پوشاندن فلز مادر به وسیله لایه ای از فلز محافظ در سری گالوانیک(معمولا روی) صورت میگیرد ، این روش گالوانیزاسیون نام دارد.


معیار دیگر در انتخاب ورق فولادی گالوانیزه ضخامت پوشش فلز به کار رفته بر روی فلز اصلی می باشد .

عامل دیگر در انتخاب ورق، مقتصد بودن شیوه محافظت از آن در مقابل خورندگی محیط های مختلف است گالوانیزاسیون روشی مقرون به صرفه می باشدولی باید در نظر داشت انتخاب ورق فولادی مناسب محیط های خورنده با قیمتی ارزان دشوار است .

خصوصیات فلز مثلا طول عمر و میزان مقاومت آن در مقابل خوردگی و نیز نوع محیطی که قرار است فلز در آن به کار رود از عوامل موثر در انتخاب ورق فولادی می باشند.

فروشگاه عرضه ورق فولادی گالوانیزه

فروشگاه عرضه ورق فولادی گالوانیزه فولاد براساس ترکیبات شیمیایی به کار رفته به فولاد آلیاژی،فولاد های کربنی و فولاد ضد زنگ طبقه بندی می شود .عرضه ورق فولادی گالوانیزه در فروشگاههای متعدد و به صورت اینترنتی نیز انجام می شود .

ورق گالوانیزه برخلاف برخی از ورق های فولادی ضد زنگ که در شرایط محیطی بسیار سرد یا گرم مقاومت خود ر از دست می دهند نسبت به هر شرایط آب و هوایی مقاوم است.

آماده سازی این نوع ورق (تولید،برش،بارگذاری و نصب) نیز در مدت زمان کوتاهی امکان پذیر می باشد.پیوند بین عناصر فولاد و روی بسیار قوی است بنابراین ورق گالوانیزه استحکام بسیار بیشتری نسبت به سایر ورق های فولادی دارد.

ورق گالوانیزه ورق روغنی است که از ورق آهن طی فرایند نورد سرد ساخته می شود بنابراین تعییرات قیمت ورق روغنی و قیمت ورق آهن بر روی قیمت ورق گالوانیزه تاثیر میگذارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما