خریدار آهن آلات در تناژ بالا

خریدار آهن آلات در تناژ بالا در انواع نو و دسته دوم برای به کارگیری آنها در واحد های ساخت و تولید هستیم. انواع تیر آهن، میگرد، نبشی و … در ابعاد مختلف تولید شده و به تناسب سازه در حال ساخت مورد اسفاده قرار می گیرد.

گروه آهن آلات بسیار گسترده است. شامل ناودانی، نبشی، تسمه، تیر آهن، میلگرد و … می شود. هر گروه دارای چندین سایز مختلف است که برای سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

خریدار آهن آلات در تناژ بالا از انواع تیر آهن، نبشی و تسمه

اولین نکته ای که نیاز است در خرید تیر آهن و یا سایر محصولات مورد نیاز در ساخت یک سازه به آن توجه کنیم این است که سازه چه کاربرد و استفاده ای خواهد داشت. بر اساس کارکردی که از سازه انتظار داریم نیاز است کیفیت آهن آلات مورد نیاز برای ساخت آن را انتخاب کنیم.

به این دو مثال توجه کنید. خریدار آهن آلات در تناژ بالا به قصد احداث یک سوله برای انبار کردن محصولات مختلف نظیر مواد غذایی، اقدام به خرید آهن آلات می کند. خریدار دومی هست که خریدار آهن آلات در تناژ بالا برای ساخت ساختمان های چند طبقه، احداث پل ها، ساخت کشتی و … می باشد. با توجه به حساسیت سازه ها و کارکرد هر کدام نیاز است که در خرید آهن آلات حساسیت نشان داده و مطابق با نوع استفاده به کیفیت بار دقت داشته باشیم.

میلگرد و تیرآهن نو در ابعاد 6 و 12 متری در سایزهای 12، 14، 16، 18، 20 ،22، 24 و 26 برای تیرآهن و در سایز های 9، 10، 12 و … خریدار هستیم. همچنین در بازه هایی از سال نیازمند به تیر آهن دسته در متراژ های مختلف (بالای 3 متر) می باشیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما