خریدار آهن آلات ساختمانی

خریدار آهن آلات ساختمانی شامل تیرآهن، قوطی، ورق، میلگرد، نبشی و سپری در انواع نو و دسته دوم به شرط ارائه قیمت و کیفیت مناسب هستیم.

هر خریدار آهن آلات ساختمانی به دنبال تهیه محصول با مناسب ترین کیفیت و قیمت متناسب با نوع استفاده آهن آلات می باشد.

خریدار آهن آلات ساختمانی دسته دوم

به عنوان مثال چنانچه سازنده به دنبال احداث یک سوله باشد، در این صورت این سازنده احتمالا خریدار آهن آلات ساختمانی دسته دوم است. تیرآهن و قوطی در متراژ های مختلف که بدون تابیدگی و زنگ خوردگی باشد. ولی در احداث ساختمان های مسکونی و چند طبقه و یا احداث سازه هایی نظیر کشتی و …، اغلب سازنده ها خریدار آهن آلات ساختمانی نو هستند. این سازه ها بسیار حساس هستند و باید آهن آلات بدون زنگ زدگی، بدون خستگی و هم چنین بدون تابیدگی باشند.

همانطور که مشاهده می کنید، خریدار آهن آلات ساختمانی بسته به اینکه محصولات خریداری شده را در کجا می خواهد به کار بگیرد، اقدام به انتخاب کیفیت می کند. این مسئله بسیار مهم است. و نیاز به دقت کافی دارد.

البته برای خرید هر محصول نظیر تیرآهن دسته دوم، یا قوطی و نبشی و …، بایستی سایز و ابعاد درخواستی به طور دقیق مشخص گردد. فروشنده بر اساس همین موارد اقدام به ارائه و پیشنهاد محصول خواهد نمود. بنابراین قبل از خرید و سفارش نیاز است با مهندس ناظر خود مشورت نمایید تا بتوانید خرید مناسبی را انجام دهید.

لازم به ذکر است بدانید که این مشاوره به صورت رایگان انجام می شود و در این مشاوره افراد به تمام سوالهای شما پاسخگو خواهند بود؛ بنابراین خرید خود را با اطمینان بیشتر ثبت خواهید کرد.

خریدار آهن آلات ساختمانی

آهن آلات ساختمانی چیست؟

آهن آلات ساختمانی چیست؟ ساختمان سازی در چند سال اخیر بسیار رونق پیدا کرده است. از آن جایی که ساخت پناهگاه برای انسان ها جزو اولین فعالیت ها شناخته شده، استفاده از مصالح و موادی که بتوان این سرپناه را بنا کرد، ضروری است. در زمان های گذشته انسان ها از کاه، خشت و گل سرپناه می ساختند که به مرور با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولات فولادی با نام آهن‌آلات روانه بازارهای ساخت و ساز شد که این محصولات به صورت مستقیم و غیر مستقیم در ساختمان به کار رفته شده و شکل و انواع مختلفی دارد.

این آهن آلات با توجه به کاربردی که دارد، طراحی شده بنابراین، حتما باید نوع کاربرد آنها را در نظر داشته باشید. اغلب جنس این آهن آلات از جنس فولاد آهن می باشد که در ادامه می خواهیم شما را با انواع مختلف این آهن‌آلات آشنا کنیم.

اگر ساخت ساختمان ها به خصوص آپارتمان اگر بدون آهن آلات تصور کنیم، قطعاً یک سازه بی‌کیفیت خواهد بود که هیچ فردی حاضر به زندگی در آن جا نخواهد بود. این آهن آلات اسکلت ساختمان را محکم می‌کند و باعث می‌شود در برابر عوامل طبیعی مانند زلزله، طوفان، باد شدید و باران مقاوم باشد.

معرفی انواع آهن آلات ساختمانی

معرفی انواع آهن آلات ساختمانی آهن آلات بر اساس کاربرد و تاریخچه شکل گیری که دارند، دارای نام های مختلفی می باشد در این مطلب شما را با انواع آهن آلات ساختمانی آشنا خواهیم کرد:

  1. یکی از اولین نمونه‌های آن، آهن تیر آهن است که معمولاً از جنس فولاد یا آهن ساخته می شود. قبل از تولید این تیرآهن در بسیاری از ساختمان ها از چوب استفاده می‌کردند که قطعاً چوب معایب زیادی دارد بخصوص در مناطق شمالی، چوب ها بر اثر رطوبت مورد حمله موریانه قرار گرفته و به مرور کیفیت و کارایی خود را از دست خواهند داد. تیرآهن بیشتر جهت مقاومت ساختمان به کار گرفته می شود که اسکلت اصلی آن است.
  2. میلگرد در واقع به میله‌های آهنی گفته می شود که به صورت ساده، کلاف دار و آجدار وجود دارد و این میلگردها دارای قطر مختلفی می باشد که وظیفه اصلی آن تقویت بتن است و در آرماتور بندی به کار گرفته می شود. میلگردها از لحاظ متریالی که دارد هم به انواع مختلفی تقسیم بندی می شود که می توان به میلگرد اپوکسی، کربنی، فولاد ضد زنگ اشاره کرد که در این میان میلگردهای با فولاد ضد زنگ جز مقاوم‌ترین نوع آنها است.
  3. پروفیل ناودانی ازجمله آهن آلات مورد نیاز در صنعت ساختمان سازی است که این محصول کاربرد بسیار زیادی دارد ناودان معمولاً از جنس آلومینیوم فولاد ضد زنگ و گالوانیزه می باشد این محصول هم به دو صورت مشبک و ساده است.
  4. آهن آلات هم نمونه های مختلفی از جمله پروفیل های باز و بسته دارد، پروفیل های باز همان طور که از نامش مشخص است، مقطع باز داشته اما پروفیل های بسته دارای سطح مقطع بسته می باشد.
  5. نمونه های دیگر از این محصول نبشی است که جهت اتصال تیرآهن به ستون و نصب سقف کاذب استفاده می‌شود. این محصول شکل وی مانند دارد.
  6. لوله‌های گاز رسانی هم از جمله آهن آلات مورد نیاز در ساختمان‌ها است که جنس اصلی آن از فولاد سیاه می‌باشد؛ البته از فولاد گالوانیزه مورد در برخی مناطق دیگر استفاده می‌شود. این لوله‌ها طبق استانداردهای جهانی تولید گردیده و در برابر عوامل مختلف مقاومت بالایی دارد.
  7. سیم مفتول از دست آهن آلات بسیار پرکاربرد است که از جنس فولاد کم کربن به دست آمده و با گریدهای مختلف تولید و روانه بازار می‌شود. سیم مفتول بیشتر در آرماتوربندی استفاده می‌شود این محصول انعطاف پذیری و شکل پذیری خوبی است که در عین منعطف بودن، مقاومت بالایی دارد.
  8. رابیتس از دسته محصولات فولادی و آهن آلات بسیار پر کاربرد دیگر در صنعت ساختمان سازی است که معمولاً به عنوان زیر کار گچ کاری ستون و سقف شناخته می شود. جنس این محصول از گالوانیزه است و همین موضوع مقاومت آنها در برابر زنگ زدگی بالا برده است.
  9. قوطی آهنی که با پروفیل آهنی نیز شناخته می‌شود، بسته به وزنی که تحمل می کند دارای ابعاد مختلفی است و بیشتر در زمینه سقف و ستون ساختمان استفاده می شود.
  10. یکی از لوازم جانبی مورد نیاز ساخت ساختمان سازی که از دسته آهن آلات محسوب می شود، لوله داربست است که معمولاً برای دسترسی به ارتفاع زیاد از این لوله به صورت موقت استفاده کرده که با پیچ و مهره ای لوله ها به هم متصل شده و امکان دسترسی به منطقه بالایی را به فرد خواهد داد.

مشخصات فنی آهن آلات ساختمانی

مشخصات فنی آهن آلات ساختمانی همانطور که در بالا اشاره کردیم، انواع مختلف آهن آلات نام برده شد که هرکدام بر اساس نوع کاربردی که دارد، دارای یک سری مشخصات است؛ اما اگر بخواهیم به طور کلی مشخصات آنها را بیان کنیم، مقاومت بالا، خاصیت ضد زنگ زدگی، استحکام بالا در برابر ضربه عوامل طبیعی از جمله مشخصات فنی آنها است که باعث استحکام بیشتر ساختمان می گردد و ساختمان را در برابر عوامل و بلایای طبیعی محافظت می نماید.

در واقع دانستن این مشخصات به شما کمک می کند که با آگاهی بیشتر از این آهن آلات در ساختمان سازی استفاده کنید. برخی از افراد به دلیل کاهش هزینه‌های خود آهن آلات را در ابعاد و اندازه مناسب استفاده نمی کنند و همین موضوع باعث می شود که مقاومت ساختمان آنها پایین آمده و در حین زلزله فرو بریزد.

قیمت آهن آلات ساختمانی در بازار ایران

قیمت آهن آلات ساختمانی در بازار ایران قیمت آهن آلات ساختمانی موضوع بسیار حائز اهمیت برای خریداران است، قیمت این محصول به دلیل نوساناتی که دارد، نمی توان در سایت درج کرد؛ اما اگر قصد اطلاع از نرخ روز محصول را دارید، کارشناسان ما در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهد بود. توجه داشته باشید که قیمت این محصولات بر اساس نوسانات ارز و دلار افزایش و کاهش می یابد که البته نحوه خرید شما و میزان تقاضا و سفارشی که دارید هم در این تعیین قیمت تاثیرگذار خواهد بود؛ به این صورت که اگر در حجم بالا به این محصول نیاز داشته باشید، تخفیفات ویژه تری برایتان محسوب می گردد. از آنجا که آهن آلات جزو مهمترین و پرکاربردترین مصالح شناخته شده، بازار آهن آلات ساختمانی همواره پررونق بوده و این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده تا براحتی بتوانید خرید خود را انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما