خریدار انواع ورق آهن در بازار تهران

آیا از قیمت انواع ورق آهن در بازار آهن آلات تهران و شهرستان ها اطلاعی دارید؟ اکثر فروشندگان و خریدار تمامی ورق ها معمولاً از قیمت مصوب در بورس اطلاع دارند، که می توانید با آنها در ارتباط باشید.
ورق های آهنی، اولین نوع ورق و شیت هایی از جنس فلز هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گرفتند، هر چند امروزه ورق های آلومینومی و مسی در بورس و بازار آهن تهران به میزان قابل توجهی عرضه می شوند اما هیچ گاه نتوانسته اند جایگزین ورق های آهنی به ویژه در ساخت و سازهای ساختمانی باشند.

انواع ورق و صفحه آهنی

به طور کلی انواع ورق آهن که از جنس آهن و فولاد ساخته می شوند عبارتند از:

  • ورق سیاه
  • ورق روغنی
  • ورق گالوانیزه
  • ورق اسید شویی
  • ورق گرم و سرد

تمامی این چند نمونه از ورق های آهن در صنایع مختلف به ویژه صنعت ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند و از این رو اکثر کارخانه های تولید مقاطع فولادی مانند کارخانه فولاد مبارکه سالانه چندین هزار تن از انواع این ورق ها را تولید و به بازار عرضه می کنند.

بازار آهن تهران

کارخانجات تولید ورق آهن

در ایران، کارخانه های متفاوت تولید فولاد و محصولات آهنی، تولید ورق آهن را جزو محصولات خود عرضه می کنند. تعدادی از کارخانه هایی که این ورق ها را تولید می کنند عبارتند از:
فولاد مبارکه: بزرگترین مجتمع تولید فولاد کشور که با ظرفیت تولید 4 میلیون تن در سال فعالیت می کند.
فولاد کاویان: یکی از کارخانه های مهم تولید فولاد کشور شناخته می شود. این کارخانه در جاده اهواز خرمشهر واقع شده و طبق پروانه بهره برداری، ظرفیت تولید این کارخانه سالیانه 840 هزار تن ورق به ضخامت 25 میلیمتر است.
شرکت فولاد خوزستان: اولین کارخانه فولادسازی ایران به روش احیای مستقیم است. برای این کارخانه ظرفیت تولید یک میلیون و پانصدوپنجاه هزار تن فولاد در سال طراحی گردیده است.گروه ملی صنعتی فولاد ایران: واقع شده در جاده خرمشهر اهواز تولید کننده انواع شمش فولادی، میلگرد، ورق، مفتول، تیرآهن و انواع محصولات دیگر است.
شرکت گروه صنعتی سپاهان: با ظرفیت سالیانه تولید تا 420000 تن درسال در نزدیکی شهر اصفهان قرار گرفته است. این کارخانه انواع پروفیل، قوطی، انواع ورق های شیت، گسترده، کرکره ای، کلاف ورق تولید می کند. انواع لوله های شوفاژی، گازی، صنعتی، صنعتی دقیق و ساختمانی از محصولات دیگر این کارخانه است.
کارخانجات نورد و پروفیل ساوه:که جهت تولید انواع لوله و پروفیل های فولادی در سال 1354 تاسیس و بهره برداری گردید. ظرفیت تولید این کارخانه 50000 تن در سال است.
انواع ورق، لوله های فولادی، صنعتی، گازی، انواع قوطی های مربع مستطیل، قوطی های فرم دار انواع پروفیل های نبشی و ناودانی از محصولات این کارخانه است.
مجتمع فولاد بناب: با تولید انواع میلگرد و پروفیل در سال 1383 در شهرک صنعتی بناب کار خود را آغاز کرده است. مجتمع فولاد بناب با ظرفیت 1900000 تن در سال مقام نخست تولید انواع مختلف محصولات فولادی را به خود اختصاص داده است.
با وجود تمامی این تولیدکنندگان و کارخانجات، خرید انواع ورق آهنی و دیگر محصولات فولادی در کشور امری بسیار آسان است اما باید خریدار آهن معتمد و باتجربه ای را جهت این امر انتخاب کنید تا ورق های خریداری شده از نظر کیفیت و ماندگاری تایید شده باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما